Koliko denarja so lani prejeli startupi Slovencev?

Koliko denarja so lani prejeli startupi Slovencev? Izvedeli bomo jutri.

startupiSputnik

Podjetnik in vlagatelj Boštjan Špetič je v sodelovanju s portalom Startaj.si in s pomočjo številnih dobro obveščenih virov tretjič zapored pripravil pregled slovenskega startup ekosistema in startupov slovenskih ustanoviteljev.

Na dogodku, ki bo potekal 17. februarja ob 8. uri v kavarni Sputnik v Ljubljani, bo Špetič med drugim pojasnil:

  • Koliko denarja vlagateljev so startupi Slovencev prejeli v letu 2015?
  • Kdo jih je najbolj prepričal?
  • Kateri startupi so bili sprejeti v tuje pospeševalnike?
  • Kateri dogodki so zaznamovali prejšnje leto?
  • Kakšni so trendi?
  • Katere so dobre strani ekosistema in kje so še možnosti za izboljšave?
  • Kakšna je vloga startupov v gospodarstvu?

Rezultati presegajo leto 2014!

Avtorji raziskave so nam namignili, da so številke res impresivne in močno presegajo rezultate leta 2014, ko je startupom Slovencev uspelo skupaj zbrati 60 milijonov dolarjev. Med drugim je eden od slovenskih (so)ustanoviteljev lani zbral kar 40 milijonov dolarjev!

Rezultate bo predstavil Boštjan Špetič, soustanovitelj enega izmed prvih slovenskih startup podjetij Zemanta. Je tudi poslovni angel sklada tveganega kapitala Silicon Gardens in podjetniški mentor v številnih pospeševalnikih tako doma kot po svetu.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.