Študenta na Kickstarter z žepnimi urami

Študenta na Kickstarter z žepnimi urami

Marsikdo izmed nas se še spomni pradedkove žepne ure, ki se je tako elegantno podala njegovemu telovniku, kadar je šel v mesto. Da so žepne ure preteklost, smo bili prepričani dolgo časa, a temu ni več tako. Študenta Blaž Abe in Luka Šepec sta jih predstavila Kickstarterju in že dosegla zastavljen finančni cilj.

Luka Šepec in Blaž Abe sta študenta, ki sta se na platformo za množično financiranje podala z žepnimi urami. Foto: Finance
Luka Šepec in Blaž Abe sta študenta, ki sta se na platformo za množično financiranje podala z žepnimi urami (foto: Jure Makovec/Finance).

ITERO Watches je projekt dveh študentov, Blaža Abeta in Luka Šepca, ki želita obuditi navado nošenja žepne ure s sodobnim pridihom. Na Kickstarterju sta se predstavila pretekli teden, od ciljnih 22.000 ameriških dolarjev pa jih imata zbranih že čez 27.000!

Itero – obuditi, narediti na novo

Z žepnimi urami že dolgo v pozabi sta Abe in Šepec kot ljubitelja ur trgu želela ponuditi nekaj novega, drugačnega. Tukaj ne gre za inovacijo, ampak domiselno obuditev starega izdelka v novi preobleki. Sama o ideji in imenu izdelka pravita:

Beseda itero prihaja iz latinščine in pomeni narediti ponovno, narediti še enkrat – točno to kar želiva midva – obuditi žepne ure.

Blaž Abe, Itero

Na Kickstarterju bo kampanja trajala do 23. novembra, cilj pa je pridobiti za 22.000 ameriških dolarjev sredstev, ki bi jih porabila za zagon proizvodnje in nadaljnjo promocijo izdelka in znamke. Cilj sta že presegla, saj je trenutno zbranih več kot 27.000 dolarjev, kar je hiter uspeh, če upoštevamo da se je launch zgodil pred dvemi tedni. Na to najverjetneje tudi vpliva dejstvo, da je urarska skupnost na Kickstarterju močna, saj smo lahko spremljali že veliko podobnih kampanj.

ITERO ure so vam na voljo v treh različnih dizajnih. omejena early bird serija stane 89 dolarjev, medtem ko bo maloprodajna cena okrog 199 dolarjev. Foto: Itero watches
Ure ITERO so vam na voljo v treh različnih dizajnih. Kickstarter cena znaša 89 dolarjev, medtem ko bo maloprodajna cena okrog 199 dolarjev (foto: Itero watches).

Če jih želite podpreti, so vam na voljo različni paketi. Uro lahko dobite že za 89 dolarjev, pri čemer naj opozorimo, da gre za omejeno early bird serijo. Za 129 dolarjev boste skupaj z uro prejeli tudi leseno stojalo, ki je namenjeno temu, da vanj položite žepno uro, kadar ste na primer na delovnem mestu. Predvidena maloprodajna cela bo 199 dolarjev.

‘Made in China’ ni nujno nekaj slabega

Proizvodnja Itero ur poteka na Kitajskem, kar pomeni, da so izdelki ‘made in China’. Marsikdo bi ob tem pomislil na slabo kakovost izdelka, a podjetnika temu ugovarjata:

Treba je poudariti, da je večina ur, ki jih trenutno lahko kupite v neki trgovini z urami, izdelanih na Kitajskem. Ljudje pogosto mislijo, da oznaka ‘Made in China’ pomeni nekaj slabega, a se ta trend na nekaterih področjih obrača. To velja tudi za urarsko industrijo, kjer nekatera večja mesta, kjer se nahaja tudi najin proizvajalec, veljajo za urarsko meko.
Blaž Abe, Itero

Kljub temu sta proizvajalca sprva iskala tudi v Evropi, kjer sta se dogovarjala s proizvajalci iz Švice, Nemčije in Nizozemske. Ugotovila sta, da bi bili stroški proizvodnje pri nas neprimerljivo višji, zato sta se raje obrnila na kitajski trg, ki so jima ga predlagale tudi razne skupine in združenja ljubiteljev in proizvajalcev ur. V razvoj sta potem vložila svoj kapital in čas, kar je, kot pravi Abe, zahtevalo približno eno leto dela.

''Ljudje pogosto mislijo, da oznaka 'made in china' pomeni nekaj slabega, a se ta trend na nekaterih področjih obrača. To velja tudi za urarsko industrijo,'' pravi Blaž Abe. Foto: Itero
“Ljudje pogosto mislijo, da oznaka ‘Made in China’ pomeni nekaj slabega, a se ta trend na nekaterih področjih obrača. To velja tudi za urarsko industrijo”, pravi Blaž Abe (foto: Itero watches).

Vemo, da je pri startupih pomembno delati na skupnosti in mreženju. Glas o izdelku in prihajajoči Kickstarter kampanji sta zato razširila s pomočjo modnih in urarskih blogov ter forumov, s čimer sta dosegla ciljno publiko še pred kampanjo.

Proizvodnja v Sloveniji?

Pri mladih podjetjih se velikokrat lahko zgodi, da obstanejo na lovorikah “kickstarterskega uspeha”, ki ga ne znajo pretvoriti v uspešno podjetniško zgodbo. Delovanje po kampanji je še toliko bolj pomembno, saj je kampanja v bistvu le prvi ‘kick’ oz. brca, da pridobiš zagon za uresničitev ideje. O načrtih za prihodnost še ne razmišljata na veliko, zastavljene pa imata določene smernice:

Vse je odvisno od zbranih sredstev. Seveda si želiva, da bi lahko znamko razširila na čim več tržišč. Preselitev proizvodnje v Slovenijo bi bila sanjska, a zato obstaja malo verjetnosti. To bi pomenilo, da bi morala biti cena zaradi visokih stroškov nekajkrat višja. Vprašanje pa je, če bi bili potem še zanimivi za kupce, saj v urarskem svetu ogromno pomeni tradicija, ki pa je v Sloveniji na tem področju ni.

Blaž Abe, Itero

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.