V ABC-ju se razvija Styliff, mobilna aplikacija za virtualno pomerjanje oblačil

V ljubljanskem pospeševalniku ABC se trenutno pod mentorstvom izkušenih podjetnikov izpopolnjuje ekipa Styliffa, ki dela na mobilni aplikaciji za pomerjanje oblačil.

Ustanovitelja Grega trobec (levo) in Lucas Castro (desno). Vir: Styliff
Ustanovitelja Grega Trobec (desno) in Lucas Castro (levo) (foto: Styliff).

Nov nivo spletnega nakupovanja je cilj mednarodne ekipe Styliff, ki v ljubljanskem pospeševalniku ABC trenutno dela na BETA verziji aplikacije. Med ustanovitelji je tudi Grega Trobec, ki je idejo za takšno aplikacijo dobil že v letu 2013. Kot pove sam:

Nakupovanje oblek mi je vedno predstavljalo težavo, še posebej pomerjanje nešteto majic, da sem potem na koncu kupil samo eno. Zakaj ne bi mogel pomerjati oblačil na svoji lastni sliki, s pravimi merami in svojim telesom? Tako sva s kolegom iz Poljske leta 2013 začela delati na prototipu, potem je stvar kmalu zamrla, a sem idejo ponovno obudil spomladi lansko leto, ko sem kot študent ekonomije šest mesecev preživljal na študijski izmenjavi v Barceloni.

Pridružil se mu je še Lucas Castro, Gregov sostanovalec, ki je v tistem času tudi sam opravljal študijsko izmenjavo. Iz Lucasove rodne dežele Brazilije je prišel tudi prvi poslovni angel, ki je v idejo investiral 50,000 ameriških dolarjev in tako so lani avgusta v ZDA odprli podjetje.

Mobilna aplikacija, nakupovalna platforma in družbeno omrežje

Styliff je mobilna aplikacija, ki je trenutno še v fazi testiranja. Zaprta beta verzija je na voljo za iOS operacijski sistem, na njihovi spletni strani pa se lahko prijavite in tudi sami postanete beta tester. Testirali boste aplikacijo za virtualno oblačenje, s katero lahko v trenutku pomerite na stotine različnih oblek na interaktiven in preprost način. Kot končen uporabnik ste ob tem povezni z blagovnimi znamkami in spletnimi trgovinami, oblačila pa pomerjate na svojem mobilnem avatarju, ki ima mere vašega telesa.

Iz dveh slik telesa in nekaj osnovnih mer, kot so višina ter teža, aplikacija sama izreže telo uporabnika iz slik in ustvari 2D virtualni model telesa z merami, ki so 97-99% natančne. Uporabnik nato prek enostavnega sistema filtriranja izbira med različnimi tipi oblačil, znamkami, stili, lahko poizkusi kreacijo, ki jo je sestavil prijatelj ali stilist v Styliffu. Ko najde pravi videz, ga lahko shrani ali pa deli s prijatelji oziroma dobi priporočilo glede velikosti oblačil ter kupi s preusmeritvijo na stran prodajalca oblačil.

Grega Trobec, Styliff

Poleg aplikacije želijo načrtovalci ustvariti tudi Styliffovo družbeno omrežje, kjer bodo lahko uporabniki delili in komentirali slike svojih kreacij in izbranih stilov.

Mobilna aplikacija je trenutno v fazi implementacije, na njihovi strani pa se lahko prijavite za beta testerja.
Mobilna aplikacija je trenutno v fazi zaprte bete, na njihovi strani pa se lahko prijavite za beta testerja.

Od doktorjev znanosti do modne poznavalke

Na čelu ekipe Styliff sta že omenjena Grega Trobec in Lucas Castro, iz San Francisca pa se jima je pridružil še Paulo Borges. Prednost mednarodne ekipe so vsekakor različni kontakti iz različnih delov sveta, ki lahko vplivajo na razvoj podjetja. Tako del razvojne ekipe dela v ameriški Silicijevi dolini, kamor je Paul povabil še profesorja univerze v Santa Clari, prof. Michaela Santora. V slovenskem ABC-ju na Styliffu trenutno dela sedem ljudi, med njimi trije izkušeni programerji za računalniški vid.

V zadnjih treh mesecih so se nam pridružili še drugi razvijalci in podjetniki iz Velike Britanije in Slovenije. Ko je eden od Lucasovih prijateljev iz Brazilije slišal, da razvijamo aplikacijo za virtualno oblačenje v ABC-ju, je pustil službo, svojo dekle in si plačal prvo karto do Slovenije.

Trenutno projekt soustvarja 14 ljudi iz Slovenije, ZDA, Brazilije, Poljske in Velike Britanije. Pred kratkim se jim je iz sveta modne industrije pridružila še modna poznavalka in podjetnica Eva Ana Kazič, Allaroundeve. Za Netokracijo je o tej odločitvi povedala:

Styliffu sem se pridružila kot del mednarodne ekipe, ne le kot zunanja sodelavka. Sama poslovnih odločitev ne sprejemam v afektu – a tokrat nisem imela nikakršnega pomisleka. Po letih dela v stroki: kreativnem vodenju, PRju, spoznavanju sveta retaila, aktivnem predstavljanju znamk kot javna oseba in v funkciji različnih medijev, se mi je mnenje o prihodnosti mode oblikovalo v zelo specifičnih idejah.

Styliff iz stališča stroke nedvomno predstavlja prihodnost. Ni le simpatična aplikacija, ampak stičišče potreb in vizualnih užitkov nakupovanja, platforma kreativnosti posameznika in odličen pripomoček za soustvarjalce mode, da svoje delo približajo tako modno ozaveščeni publiki kot uporabnikom praktičnih rešitev.

Navezavo sodelavci med seboj ohranjajo preko Skypa in virtualnih pisarn, ki jim omogočajo konstantno in enostavno sledenje delu, ne glede na to, kje se kdo nahaja.

Ekipi Styliff se je pred kratkim pridružila tudi slovenska modna poznavalka in podjetnica, Eva Ana Karič, ki vodi svoje podjetje Allaroundeve. Vir: Styliff
Ekipi Styliff se je pred kratkim pridružila tudi slovenska modna poznavalka in podjetnica Eva Ana Kazič (levo), ki vodi svoje podjetje Allaroundeve  Na sliki skupaj z Grego Trobcem. (foto: Styliff).

Razvijajo se v ABC-ju

Na vprašanje, ali bi takšna aplikacija lahko škodila prometu v samih trgovinah, Trobec poudarja, da se celotni modni svet nagiba k spletni prodaji, saj je lani slednja že presegla stopnjo rasti 30% in prodajo v višini 200 milijard dolarjev.

V Braziliji je naš strateški partner spletni velikan Coquelux, ki ima kar 1.5 milijona registriranih uporabnikov! Na svetovni ravni pa imamo partnerstva s šestdesetimi največjimi blagovnimi znamkami, kot so DKNY, Lacoste, French Connection…

Styliff pa je tudi med prvimi “varovanci” novega slovenskega podjetniškega pospeševalnika ABC. Ekipa pravi, da se v njem počuti zelo dobro, saj imajo na voljo vse, kar potrebujejo: coworking prostor za kreacijo in razvoj novih podjetniških idej, izobraževanja in mentorstvo s strani izkušenih poslovnežev. Pri tem Grega Trobec poudarja, da je tudi pozitivno razpoloženje v prostoru tisto, ki ustvarja energijo, zaradi katere je 12-urni delovnik enostaven.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.