Slovenski splet je bogatejši za platformo za množično dobrodelnost, Chariyo, ki sredstva za oglaševanje spreminja v dobrodelne prispevke. Z ogledom oglasa namreč podarite 1 EUR za projekt po lastni izbiri.
Vsak startup ima pred velikimi podjetji eno glavno prednost – nov začetek in možnost oblikovanja edinstvene poslovne identitete ter pisanje nove uspešne zgodbe brez bremena prejšnjih uspehov in neuspehov. Začetki so vedno vznemirljivi in veliko obljubljajo, vendar prav zato s seboj nosijo tudi precejšnje tveganje, zato je zgledovanje po velikih podjetjih, ki vedo, kako pomembni so lokalizacija, profesionalno prevajanje in svetovanje na področju lokalne kulture, pogosto pametna odločitev. Globalna ali regijska prisotnost nista samo privilegij velikih, temveč gre za cilj, ki ga je mogoče doseči in na katerem je treba delati od prvega dne.
Slovensko podjetje MARG Inženiring d. o. o. je pred slabim desetletjem začelo zgodbo svoje osrednje blagovne znamke 4th Office, s katero želijo skoraj popolnoma zamenjat elektronsko pošto znotraj podjetja.
Po Netokracijinem dogodku Ladies of New Business, na katerem smo odprli temo položaja žensk v tehnološkem svetu, se je na družbenih omrežjih razvila burna razprava, ki je pokazala, da so stereotipi in miti o ženskah in tehničnih poklicih še vedno zelo živi. Ker se odgovori hitro izgubijo v Facebook komentarjih ali so na Twitterju omejeni na 140 znakov, sedaj na enem mestu odgovarjam na najbolj pogosta vprašanja, ki sem jih v preteklih dneh dobila.
Bluejay, pametno držalo za mobilne telefone v avtomobilih, plod tudi slovenskega znanja, je v slabih desetih dneh Kickstarter kampanje preseglo cilj 80 tisoč ameriških dolarjev.
Podjetja, ki se odpovejo potencialu polovice populacije, bodo postala nekonkurenčna. Z zdajšnjim sistemom vzgoje novih generacij to implicitno počnemo. Čas bi bil, da nekaj spremenimo.
Včeraj je v Kreativnem centru Poligon potekal Netokracijin dogodek 'Ladies of New Business', na katerem je potekala razprava o položaju žensk v svetu informacijskih tehnologij, zbral pa je številna dekleta (in nekaj fantov), ki živijo od tehnologije ali pa se z njo ukvarjajo v prostem času.
Manko žensk v tehnološki industriji. Manj žensk na vodstvenih položajih. Nižje plače za isto delo. Stališče in odnos do žensk. Usklajevanje zasebnega in poslovnega življenja. Izkušnje, dobre in slabe. Gre le za del tem, o katerih bomo govorili na dogodku Ladies of New Business v Ljubljani (3. 3. 2016 ob 18.00, Kreativni center Poligon), ki ga organizira Netokracija Slovenija. Sledita dogodka v Zagrebu in Beogradu.
V petek, 19. februarja, je v najstarejšem mestu v Sloveniji zaživel prvi coworking prostor in podjetniški inkubator, Kreativnica. Ustanovili sta ga uspešni ptujski podjetji, Databox in Intera.
Prejšnji teden se je na Kickstarterju pojavila nova slovenska kampanja, ki na platformi zbira denar za svoj športni produkt, Hillstrike Snowtrike. Trboveljčani so združili moči in znanje in svetu predstavili downhill kolo za vožnjo po snegu.
Končno so znani prejemniki jesenskega naložbenega kroga za semenski kapital, SK75 in SK200, ki sta namenjena zagonu in rasti inovativnih podjetij. Devet prejemnikov bo tako dobilo 75.000 evrov zagonskega kapitala, trije pa 200.000 evrov investicije za rast.
Startupi slovenskih ustanoviteljev so v letu 2015 zbrali za kar 127 milijonov dolarjev sredstev! Predstavljamo osupljive podatke, ki sta jih zbrala in na današnjem Start-up Caféju predstavila podjetnik Boštjan Špetič (Silicon Gardens) in portal startaj.si.
Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.
Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?