SWIPE: preprosta mobilna igra spomina slovenskih ustvarjalcev

Kaj običajno počnete med čakanjem na 'trolo'? Prebirate objave na družbenih omrežjih, statuse, ki ste jih ta dan videli že desetkrat, ene in iste ljudi z enimi in istimi težavami ... Zaprete Facebook in odprete Instagram. Ista zgodba. Kosilo tu, selfie tam, 32 slik prijateljičinega malega psa ... Kaj storite, ko vam vse to začne presedati, trole pa še ni? Igre Angry birds ste se naveličali, vlak Flappy bird pa ste zamudili. Kaj ko bi obstajala igra, ki bi bila dovolj zanimiva, da jo lahko igrate dolgih 8 minut, ko čakate na avtobus, obenem pa ne bo težko prekiniti z igranjem, ko avtobus pride.

swipe

Kaj običajno počnete med čakanjem na ‘trolo’? Prebirate objave na družbenih omrežjih, statuse, ki ste jih ta dan videli že desetkrat, ene in iste ljudi z enimi in istimi težavami … Zaprete Facebook in odprete Instagram. Ista zgodba. Kosilo tu, selfie tam, 32 slik prijateljičinega malega psa … Kaj storite, ko vam vse to začne presedati, trole pa še ni? Igre Angry birds ste se naveličali, vlak Flappy bird pa ste zamudili. Kaj ko bi obstajala igra, ki bi bila dovolj zanimiva, da jo lahko igrate dolgih 8 minut, ko čakate na avtobus, obenem pa ne bo težko prekiniti z igranjem, ko avtobus pride.

Trije mladi ustvarjalci, Nik Lorbeg, Rudi Kovač in Matija Delalut, so pred nekaj meseci izdelali preprosto igro Swipe, ki je kmalu po objavi v dveh največjih mobilnih kioskih, Google play in App storeu pridobila preko 100.000 uporabnikov. Pogovarjala sem se z Matijo Delalutom, vodjo marketinga in odnosov z javnostmi v ekipi Swipe.

Živjo Matija. Ravnokar downloadam vašo aplikacijo. Kako bi mi v enem stavku razložil pravila igre?

Zapomni si, od kod pride ploščica in jo »poswipaj« nazaj! :)

Kdaj in kje se je vse skupaj začelo?

Vse se je začelo neko mrzlo zimsko noč, ko sem obiskal Nika, ki je sedaj oblikovalec in CEO Swipa. Nik je ravno vadil svoje Photoshop sposobnosti in na ekranu je imel iPhone z nekimi barvnimi črticami, čisto tako, da ‘drži prostor’. Porodila se je ideja za igro. Hitro sva stopila v kontakt s programerjem Rudijem in ustvarili smo igro, ki ima po slabih treh mesecih že 100.000 downloadov, in v kateri so uporabniki ‘odsvajpali’ že 15.000.000 ploščic.

Vaša prva pojava v medijih je bila zmaga na dogodku 99idej. Od kod danes prihaja največ igralcev?

Danes jih je največ v Rusiji, preko 20.000. Sledijo Filipini s 15.000, ostali igralci pa so ‘razdrobljeni’ širom Evrope, predvsem v skandinavskih državah ter Nemčiji in Franciji.

Kako je zasnovan poslovni model? Zaenkrat je namreč aplikacija še brezplačna.

In tako bo tudi ostalo. :) Vpeljali bomo reklame in in-app purchase sistem, plačljive barvne sheme, … Idej je ogromno, katere bomo izbrali pa boste videli v kratkem.

Preproste aplikacije kmalu izgubijo občinstvo. V katero smer se bo nadaljeval razvoj? Ste morda razmišljali o računalniški igri?

Ne samo, da smo razmišljali, računalniška igra že nastaja. Kratkega življenskega cikla aplikacije se zavedamo, uvajamo zanimiv sistem ‘player vs. player’, ki se je v beta fazi odlično izkazal in ‘ohranil’ mnogo ljudi pri Swipu.

Povio, slovenska aplikacija za deljenje fotografij je po predstavitvi v ZDA postala del najprestižnejšega pospeševalnika na svetu, Y combinatorja. Ste člani razmišljali, da bi v primeru odličnega odziva in res dobre ponujene priložnosti ostali na drugi strani Atlantika?

Seveda. Če dobiš priložnost jo zgrabiš, navsezadnje je tako nastal tudi Swipe. Oklevanje in podjetništvo pač nista dobra kombinacija.

Za zaključek – koliko iger odigraš dnevno?

Moj osebni zdravnik predlaga 2 zjutraj, 1 po kosilu in 3 pred spanjem. Za jutro predlaga način Quickie, kjer si omejen s časom, za večerjo pa Marathon, da se malo zrelaksiram. Še nikdar se nisem počutil bolje.

In koliko je tvoj rekord?

Ne igram zaradi rekordov, igram zaradi užitka. Saj ne, samo nisem tako dober igralec, da bi se lahko hvalil s svojimi dosežki. :)

Hvala Matija!

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.