SWIPE: preprosta mobilna igra spomina slovenskih ustvarjalcev - Netokracija.si

SWIPE: preprosta mobilna igra spomina slovenskih ustvarjalcev

Kaj običajno počnete med čakanjem na 'trolo'? Prebirate objave na družbenih omrežjih, statuse, ki ste jih ta dan videli že desetkrat, ene in iste ljudi z enimi in istimi težavami ... Zaprete Facebook in odprete Instagram. Ista zgodba. Kosilo tu, selfie tam, 32 slik prijateljičinega malega psa ... Kaj storite, ko vam vse to začne presedati, trole pa še ni? Igre Angry birds ste se naveličali, vlak Flappy bird pa ste zamudili. Kaj ko bi obstajala igra, ki bi bila dovolj zanimiva, da jo lahko igrate dolgih 8 minut, ko čakate na avtobus, obenem pa ne bo težko prekiniti z igranjem, ko avtobus pride.

swipe

Kaj običajno počnete med čakanjem na ‘trolo’? Prebirate objave na družbenih omrežjih, statuse, ki ste jih ta dan videli že desetkrat, ene in iste ljudi z enimi in istimi težavami … Zaprete Facebook in odprete Instagram. Ista zgodba. Kosilo tu, selfie tam, 32 slik prijateljičinega malega psa … Kaj storite, ko vam vse to začne presedati, trole pa še ni? Igre Angry birds ste se naveličali, vlak Flappy bird pa ste zamudili. Kaj ko bi obstajala igra, ki bi bila dovolj zanimiva, da jo lahko igrate dolgih 8 minut, ko čakate na avtobus, obenem pa ne bo težko prekiniti z igranjem, ko avtobus pride.

Trije mladi ustvarjalci, Nik Lorbeg, Rudi Kovač in Matija Delalut, so pred nekaj meseci izdelali preprosto igro Swipe, ki je kmalu po objavi v dveh največjih mobilnih kioskih, Google play in App storeu pridobila preko 100.000 uporabnikov. Pogovarjala sem se z Matijo Delalutom, vodjo marketinga in odnosov z javnostmi v ekipi Swipe.

Živjo Matija. Ravnokar downloadam vašo aplikacijo. Kako bi mi v enem stavku razložil pravila igre?

Zapomni si, od kod pride ploščica in jo »poswipaj« nazaj! :)

Kdaj in kje se je vse skupaj začelo?

Vse se je začelo neko mrzlo zimsko noč, ko sem obiskal Nika, ki je sedaj oblikovalec in CEO Swipa. Nik je ravno vadil svoje Photoshop sposobnosti in na ekranu je imel iPhone z nekimi barvnimi črticami, čisto tako, da ‘drži prostor’. Porodila se je ideja za igro. Hitro sva stopila v kontakt s programerjem Rudijem in ustvarili smo igro, ki ima po slabih treh mesecih že 100.000 downloadov, in v kateri so uporabniki ‘odsvajpali’ že 15.000.000 ploščic.

Vaša prva pojava v medijih je bila zmaga na dogodku 99idej. Od kod danes prihaja največ igralcev?

Danes jih je največ v Rusiji, preko 20.000. Sledijo Filipini s 15.000, ostali igralci pa so ‘razdrobljeni’ širom Evrope, predvsem v skandinavskih državah ter Nemčiji in Franciji.

Kako je zasnovan poslovni model? Zaenkrat je namreč aplikacija še brezplačna.

In tako bo tudi ostalo. :) Vpeljali bomo reklame in in-app purchase sistem, plačljive barvne sheme, … Idej je ogromno, katere bomo izbrali pa boste videli v kratkem.

Preproste aplikacije kmalu izgubijo občinstvo. V katero smer se bo nadaljeval razvoj? Ste morda razmišljali o računalniški igri?

Ne samo, da smo razmišljali, računalniška igra že nastaja. Kratkega življenskega cikla aplikacije se zavedamo, uvajamo zanimiv sistem ‘player vs. player’, ki se je v beta fazi odlično izkazal in ‘ohranil’ mnogo ljudi pri Swipu.

Povio, slovenska aplikacija za deljenje fotografij je po predstavitvi v ZDA postala del najprestižnejšega pospeševalnika na svetu, Y combinatorja. Ste člani razmišljali, da bi v primeru odličnega odziva in res dobre ponujene priložnosti ostali na drugi strani Atlantika?

Seveda. Če dobiš priložnost jo zgrabiš, navsezadnje je tako nastal tudi Swipe. Oklevanje in podjetništvo pač nista dobra kombinacija.

Za zaključek – koliko iger odigraš dnevno?

Moj osebni zdravnik predlaga 2 zjutraj, 1 po kosilu in 3 pred spanjem. Za jutro predlaga način Quickie, kjer si omejen s časom, za večerjo pa Marathon, da se malo zrelaksiram. Še nikdar se nisem počutil bolje.

In koliko je tvoj rekord?

Ne igram zaradi rekordov, igram zaradi užitka. Saj ne, samo nisem tako dober igralec, da bi se lahko hvalil s svojimi dosežki. :)

Hvala Matija!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?