Aplikacija Talking Tom dosegla 3 milijarde prenosov

Outfit 7 Limited je pred kratkim oznanil, da so po petih letih svojega delovanja dosegli nov rekord - 3 miljardna naložitev aplikacije Talking Tom and Friends, ki jih je danes že preko 15. Rekordno številko so dosegli le leto dni po tem, ko so dosegli mejnik 2 milijardi, in to brez kakršnegakoli pojavljanja v tradicionalnih medijih, kot sta televizija in radio.

Outfit7_3billion_PR-copyLjudje s celega sveta poznajo aplikacijo Talking Tom, ki je v petih letih svojega obstoja obnorela svet. V teh letih se je Tomu pridružilo še 15 novih prijateljev, med njimi tudi najbolj priljubljena še Angela, ki se je bolj priljubila ženskemu delu uporabnikov. Slednjih je sicer 250 milijonov mesečno aktivnih iz približno 230 držav. Ste med njimi tudi vi?

Naši privrženci po vsem svetu vedo, da se pri Talking Tomu in njegovih prijateljih vrti vse okrog zabave. Naše poslanstvo pri vsaki aplikaciji je ustvariti zabavno, kreativno izkušnjo, ki bo spodbujala interakcijo.

Samo Login, izvršni direktor in soustanovitelj, za Venturebeat

3,5 milijarde ogledov risank na YouTubu

Podjetje je letos spomladi ustvarilo tudi svoj Youtube kanal, kjer predstavlja kratke otroške serije s Tomom, Angelo in ostalimi prijatelji iz aplikacije v glavnih vlogah. Do sedaj so ustvarili že 52 11-minutnih videov, nekateri izmed njih pa so dosegli že 3,5 milijarde ogledov. Če pomislimo, da se serije nikoli niso pojavile drugje, kot le na spletu, lahko vidimo, da gre za velik uspeh. Samo Login ob tem razmišlja, da je YouTube kanal deloval kot katapult za podjetje. V prihodnosti napovedujejo tudi risanko.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.