Aplikacija Talking Tom dosegla 3 milijarde prenosov

Aplikacija Talking Tom dosegla 3 milijarde prenosov

Outfit 7 Limited je pred kratkim oznanil, da so po petih letih svojega delovanja dosegli nov rekord - 3 miljardna naložitev aplikacije Talking Tom and Friends, ki jih je danes že preko 15. Rekordno številko so dosegli le leto dni po tem, ko so dosegli mejnik 2 milijardi, in to brez kakršnegakoli pojavljanja v tradicionalnih medijih, kot sta televizija in radio.

Outfit7_3billion_PR-copyLjudje s celega sveta poznajo aplikacijo Talking Tom, ki je v petih letih svojega obstoja obnorela svet. V teh letih se je Tomu pridružilo še 15 novih prijateljev, med njimi tudi najbolj priljubljena še Angela, ki se je bolj priljubila ženskemu delu uporabnikov. Slednjih je sicer 250 milijonov mesečno aktivnih iz približno 230 držav. Ste med njimi tudi vi?

Naši privrženci po vsem svetu vedo, da se pri Talking Tomu in njegovih prijateljih vrti vse okrog zabave. Naše poslanstvo pri vsaki aplikaciji je ustvariti zabavno, kreativno izkušnjo, ki bo spodbujala interakcijo.

Samo Login, izvršni direktor in soustanovitelj, za Venturebeat

3,5 milijarde ogledov risank na YouTubu

Podjetje je letos spomladi ustvarilo tudi svoj Youtube kanal, kjer predstavlja kratke otroške serije s Tomom, Angelo in ostalimi prijatelji iz aplikacije v glavnih vlogah. Do sedaj so ustvarili že 52 11-minutnih videov, nekateri izmed njih pa so dosegli že 3,5 milijarde ogledov. Če pomislimo, da se serije nikoli niso pojavile drugje, kot le na spletu, lahko vidimo, da gre za velik uspeh. Samo Login ob tem razmišlja, da je YouTube kanal deloval kot katapult za podjetje. V prihodnosti napovedujejo tudi risanko.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.