8 stvari, ki se jih lahko naučimo od Talking Toma - Netokracija.si

8 stvari, ki se jih lahko naučimo od Talking Toma

Včeraj je na Fakulteti za računalništvo in informatiko v sklopu cikla predavanj 'Do pasu v blatu' nastopil Luka Renko, tehnični direktor pri Outfit7. Luka je govoril predvsem o tehnologiji in inženiringu v ozadju aplikacije Talking Tom, ki je z 1,4 milijarde prenosov in milijoni aktivnih mesečnih uporabnikov osvojila svet, oživela v obliki Disneyjeve risanke, ustanovitelja pa uvrstila med najbogatejše Slovence.

Luka Renko otkrio je neke sastojke bitne za uspjeh jedne apliakcije
Luka Renko je odkril skrivnosti uspeha Talking Toma :)

Včeraj je na Fakulteti za računalništvo in informatiko v sklopu cikla predavanj ‘Do pasu v blatu’ nastopil Luka Renko, tehnični direktor pri Outfit7. Luka je govoril predvsem o tehnologiji in inženiringu v ozadju aplikacije Talking Tom, ki je z 1,4 milijarde prenosov in milijoni aktivnih mesečnih uporabnikov osvojila svet, oživela v obliki Disneyjeve risanke, ustanovitelja pa uvrstila med najbogatejše Slovence. Spregovoril je nekaj besed o začetkih, ki segajo v leto 2010:

Želeli smo ustvariti simpatičen lik, ki bo na smešen, popačen način ponavljal govor uporabnika. Obenem smo želeli maksimalno izkoristiti zaslon na dotik s fokusom na eno in edino – glavno funkcijo. Na začetku je bil poudarek na iPhoneu (govorimo, seveda, o letu 2010, ko je bil najbolj aktualen model 3GS, Apple pa vodilni na trgu pametnih telefonov). Ne gre za prvo aplikacijo Outfit7, ampak za prvo, ki je dosegla takšen uspeh.

Po Renkovih besedah je bilo za uspeh Talking Toma ključnih vsaj 8 stvari, ki jih lahko prenesemo v nasvete za ostale startupe:

  • Poenostavite. Nikoli ne dizajnirajte za prihodnost, saj mobilne tehnologije napredujejo preveč hitro. Naredite kakovosten in trpežen produkt za najbolj aktualno tehnologijo in tisto, kar predvidevate za naslednjih nekaj mesecev. Nato refaktorirajte. Manj je vedno bolj. Ne komplicirajte in ne izgubljajte čas. Naredite MVP in ga testirajte na trgu.
  • Kakovost je ključna, zato testirajte, testirajte in še enkrat testirajte. S pomočjo pravih, živih uporabnikov. Gre za dolgočasen, drag in boleč proces, vendar druge opcije ni! Pri aplikaciji Talking Tom imajo uporabniki primarno interakcijo z zaslonom na dotik, zato je ključno, da testiranja opravijo ljudje, ki imajo občutek za detajle. Teste izvajajo na vseh iOS napravah, pri Androidih pa izbirajo samo najbolj priljubljene, saj je testirati na vseh Android napravah praktično nemogoče. Prijetno so presenečeni nad uporabniki Windows pametnih telefonov. Kot pravi Renko, so neverjetno aktivni in željni dobrih aplikacij.
  • Hitrost. Bodite hitri in fleksibilni. Prilagajajte se in spreminjajte. Zaposlujte fleksibilne ljudi odprtih glav.
  • Pripravite se za uspeh. Prva verzija Talking Toma je bila minimalna, vendar je že od prvega dne imela vse kritične komponente za uspeh – zabavnost, preprostost, viralnost, kanale za cross-promotion in možnost monetizacije. »Spimpajte« osnovne komponente, na temelju katerih boste pozneje gradili kompleksnost aplikacije.
  • Izbirajte prave partnerje. Uporabite prava orodja in bodite vedno pripravljeni iskati nova, boljša. Ne uporabljajte orodij samo zato, ker ste na njih navajeni, leni, ali se preprosto ob njih počutite varno in udobno.
  • Odlična ekipa. Vse se začne in konča pri ekipi. Outfit7 pri zaposlovanju zelo upošteva karakter kandidata. Zahtevajo fleksibilnost in pripravljenost na nenehno učenje.
  • Globalna strategija. Talking Tom je od samega začetka globalna aplikacija, zato ne lokalizirajo preveč, z izjemo jezikov in določenih funkcionalnosti za Japonski trg. Neverjetno je, koliko dobrih idej je opuščenih, samo zato, ker na določenih trgih zaradi kulturnih razlik preprosto niso sprejemljive.
  • Zavedaj se, kaj je tvoj posel. V vsakem trenutku se zavedajte, kaj je vaš posel. ‘Core business’ Outfit7 ni razvoj aplikacij, ampak zabavna industrija. Da pa uspejo v tem poslu, potrebujejo vrhunsko aplikacijo.

Outfit7 zaposluje!

Outfit 7 intenzivno zaposluje backend, iOs in Android programerje. V kratkem bodo zaposlili tudi več projektnih vodij. Zainteresirani se lahko oglasite Luku na luka.renko@outfit7.com.

In za konec, eden najbolj viralnih videov, ki so jih ustvarili uporabniki aplilkacije, ‘Bullying Talking Tom’.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mcHNUTRH6p4[/youtube]

Komentarji

Comments are closed.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.