5. marca bo v ljubljanskem hotelu Union potekal The Cup Awards, medcelinsko oglaševalsko tekmovanje, ki združuje agencije iz Azije, Evrope in Amerike. Nanj lahko tekmujejo le dela iz ožjih izborov regijskih festivalov Golden Drum, ADC*E, ADFEST in FIAP.

Ideja o medcelinskem tekmovanju oglaševalskih del se je uresničila leta 2007, ko je tovrsten dogodek prvič potekal v Valencii. Od takrat je tekmovanje videlo že Bled, Sarajevo, Istanbul in Beograd, letos pa prihaja še v slovensko prestolnico.
Na tekmovanju lahko tekmujejo le dela, ki so prišla v ožji izbor na regijskih festivalih Golden Drum, ADFEST (Azija), ADC*E (Evropa) in FIAP (Amerika), s čimer tekmovanje sledi svoji misiji: dati lokalni kreativnosti možnost ocenitve na globalni ravni. Člani žirije THE CUP so med najbolj nagrajenimi kreativnimi direktorji na svetu in so tudi sami člani žirij regijskih festivalov. Letos ji predseduje Michael Conrad, predsednik in glavni kreativni direktor Leo Burnett International od leta 1986 do 2003. Pod njegovim vodstvom je v letu 2001 agencija Leo Burnett Worldwide prejela naziv “najbolj nagrajene agencije na svetu”. Žirijo sestavlja še osem drugih članov iz celega sveta.

Dela bodo razdeljena v 39 kategorij, ki pa so razdeljene v naslednje skupine: najboljši produkti in storitve, najboljše iz medijev, direktnega marketinga, PR-ja in oblikovanja ter najboljše iz ustvarjanja oglasov. Zmagovalci kategorij prejmejo pokal, ki sta ga oblikovala Matevž Medja in Miha Klinar iz slovenskega Gigodesigna.
Četrtkov dan ponuja tudi pester program. Zvrstila se bodo različna predavanja in okrogle mize, na katerih bodo sodelovali tudi predstavniki naše oglaševalske scene, kot so Robert Bohinec (Mayer McCann), Gregor Žakelj (VBG), Uroš Goričan (Publicis Group Ljubljana), in Aljoša Bagola (Pristop). Zadnja točka programa bo namenjena tudi članom žirije, kjer bo vsak izmed njih predstavil lastne poglede na pomembnost lokalne kulture v oglaševanju.

Obeta se vrhunski oglaševalski dogodek, ki hkrati poskrbi za promocijo naše prestolnice, saj se geslo organizatorja glasi: Dober izgovor za obisk Ljubljane in Slovenije!