The Cup Awards prihaja v Ljubljano!

THE CUP: Najboljše z mednarodnih oglaševalskih festivalov prihaja v Ljubljano!

5. marca bo v ljubljanskem hotelu Union potekal The Cup Awards, medcelinsko oglaševalsko tekmovanje, ki združuje agencije iz Azije, Evrope in Amerike. Nanj lahko tekmujejo le dela iz ožjih izborov regijskih festivalov Golden Drum, ADC*E, ADFEST in FIAP.

 

Letošnji The Cup Awards bo 5. marca potekal v ljubljanskem Unionu.
Letošnji The Cup Awards bo 5. marca potekal v ljubljanskem Unionu.

Ideja o medcelinskem tekmovanju oglaševalskih del se je uresničila leta 2007, ko je tovrsten dogodek prvič potekal v Valencii. Od takrat je tekmovanje videlo že Bled, Sarajevo, Istanbul in Beograd, letos pa prihaja še v slovensko prestolnico.

Na tekmovanju lahko tekmujejo le dela, ki so prišla v ožji izbor na regijskih festivalih Golden Drum, ADFEST (Azija), ADC*E (Evropa) in FIAP (Amerika), s čimer tekmovanje sledi svoji misiji: dati lokalni kreativnosti možnost ocenitve na globalni ravni. Člani žirije THE CUP so med najbolj nagrajenimi kreativnimi direktorji na svetu in so tudi sami člani žirij regijskih festivalov. Letos ji predseduje Michael Conrad, predsednik in glavni kreativni direktor Leo Burnett International od leta 1986 do 2003. Pod njegovim vodstvom je v letu 2001 agencija Leo Burnett Worldwide prejela naziv “najbolj nagrajene agencije na svetu”. Žirijo sestavlja še osem drugih članov iz celega sveta.

Žiriji predseduje priznani Michael Conrad.
Žiriji predseduje priznani Michael Conrad.

Dela bodo razdeljena v 39 kategorij, ki pa so razdeljene v naslednje skupine: najboljši produkti in storitve, najboljše iz medijev, direktnega marketinga, PR-ja in oblikovanja ter najboljše iz ustvarjanja oglasov. Zmagovalci kategorij prejmejo pokal, ki sta ga oblikovala Matevž Medja in Miha Klinar iz slovenskega Gigodesigna.

Četrtkov dan ponuja tudi pester program. Zvrstila se bodo različna predavanja in okrogle mize, na katerih bodo sodelovali tudi predstavniki naše oglaševalske scene, kot so Robert Bohinec (Mayer McCann), Gregor Žakelj (VBG), Uroš Goričan (Publicis Group Ljubljana), in Aljoša Bagola (Pristop). Zadnja točka programa bo namenjena tudi članom žirije, kjer bo vsak izmed njih predstavil lastne poglede na pomembnost lokalne kulture v oglaševanju.

Dogodek promovirajo tudi kot odličen izgovor za obisk Ljubljane in Slovenije!
Dogodek promovirajo tudi kot odličen izgovor za obisk Ljubljane in Slovenije!

Obeta se vrhunski oglaševalski dogodek, ki hkrati poskrbi za promocijo naše prestolnice, saj se geslo organizatorja glasi: Dober izgovor za obisk Ljubljane in Slovenije!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.