Tobogan: Nov program in coworking prostor ljubljanskega tehnološkega parka

Tobogan: Nov program in coworking prostor ljubljanskega tehnološkega parka

Od konca novembra dalje je Tehnološki park Ljubljana bogatejši za Tobogan – 1000 kvadratnih metrov moderno in funkcionalno opremljenih novih prostorov, ki bo prostor novega programa, v katerega vabijo startup ekipe in posameznike z visoko tehnološkimi idejami.

Tehnološki park je konec novembra odprl nove prostore in podjetniški program, ki so ga poimenovali Tobogan. Foto: Vid Ponikvar
Tehnološki park je konec novembra odprl nove prostore in podjetniški program, ki so ga poimenovali Tobogan (foto: Vid Ponikvar).

Konec novembra je svoja vrata odprl Tobogannov prostor in program Tehnološkega parka Ljubljana na Brdu, ki se nahaja v 3. nadstropju stavbe F. Sodobno in funkcionalno opremljeni prostori, ki delujejo sveže ter spodbudno, so že naselili novi stanovalci, ki so z novimi prostori zelo zadovoljni.

Odmik od standardnih podjetniških inkubatorjev

Tobogan ni samo ime 1000 kvadratnih metrov, ki si jih stanovalci delijo skupaj z ekipo uspešnega podjetja 4th Office, ampak tudi novega programa, ki so si ga zamislili v Tehnološkem parku. O njem več pove Elvisa Basailović, koordinatorica programa Tobogan:

Odmikamo so od programa in različnih ‘skupinskih’ podjetniških šol. Gradili bomo izključno na individualnem pristopu k posamezni ekipi. Pri dosedanjem delu s startupi smo ugotovili, da so si ekipe različne tako po panogi kot po različnih predznanjih ter fazi razvoja, da zahtevajo individualen pristop. Tako kot učimo ekipe po lean metodologiji, naj v razvoj produkta vključujejo tudi svoje kupce, bomo enako storili mi. Vsaka ekipa bo deležna individualnega svetovanja, vrhunskega mentorskega programa, različnih delavnic in dogodkov skupnosti, ter spremljanja napredka in pomoči do financiranja, vendar bomo samo vsebino prilagodili tako in v takšnem obsegu, da bo za ekipe maksimalno uporabna.

Na 1000 kvadratnih metrih se razprostirajo delovni prostori in sejne sobe, urejene moderno in fukncionalno skupaj s 'piši-briši' stenami. Foto: Vid Ponikvar
Na 1000 kvadratnih metrih se razprostirajo delovni prostori in sejne sobe, urejene moderno in funkcionalno skupaj s ‘piši-briši’ stenami. (foto: Vid Ponikvar).

Program, ki je trenutno financiran z lastnimi resursi Tehnološkega parka, delno pa s pomočjo evropskih projektov in oddajanja coworking prostora, cilja na to, da bodo letno opremili največ 20 najperspektivnejših startup podjetij z znanji za pravilen razvoj njihove rešitve. Hkrati jim želijo pomagati pri financiranju in jih s pomočjo svojih 20-letnih izkušenj izstreliti v mednarodno okolje.

Zdravje, pametna mesta in zelene tehnologije

Po besedah Basailovićeve se lahko kandidati pridružite programu kadarkoli, saj bodo z vsakim novim priključenim posebej identificirali probleme in potrebe. Izdelali so tudi želene profile, ki jih želijo vključiti v svoj program, zato vabijo startup ekipe in posameznike z visoko tehnološkimi idejami ter idejami z dodano vrednostjo, ki razmišljajo na področju zdravja, pametnih mest in zelenih tehnologij. V skupnost so vabljeni tudi freelancerji:

Tako kot naše startupe vedno učimo, da potrebujejo komplementarno ekipo z različnimi znanji, tako bomo tudi mi poskrbeli za raznolikost naše skupnosti. Zato so vabljeni tudi freelancerji, ki poskrbijo za kreativno stran naše bolj ali manj tehnološke skupnosti.

Elvisa Basailović, koordinatorica programa Tobogan

Na vprašanje ‘Zakaj ime tobogan‘ pa odgovarja, da so v tem predmetu našli simbol za zabavno vožnjo, polno spustov in vzponov, ki jo lahko enostavno primerjamo z zahtevno potjo mladega podjetja.

Slovensko-avstrijska naveza oblikovalske znamke 'The thinking', ki je v parku sodelovala preko programa Erazmus, je prostore opremila z modernimi stoli iz kartona. Foto: Vid Ponikvar
Slovensko-avstrijska naveza oblikovalske znamke ‘The thinking’, ki je v parku sodelovala preko programa Erazmus, je prostore opremila z modernimi stoli iz kartona (foto: Vid Ponikvar).

Stanovalci so zadovoljni

Prostor so pomagali sooblikovati tisti, ki v njem delajo. Hkrati sta domačnost in modernost s svojimi eko izdelki iz kartona v prostor vnesla Alexander Mann in Jure Grahek, ki so ju v Tehnološkem parku Ljubljana povezali preko programa Erazmus za mlade podjetnike. Alexander prihaja iz Celovca, Jure pa iz Kranja in skupaj ustvarjata pod blagovno znamko – »The Thinking«. V Toboganu bodo lahko tako sedeli na zanimivih modernih kartonastih stolih, ob razmišljanju in viharjenju idej pa veselo pisali na stene, saj so vse narejene po sistemu ”piši-briši’‘. O zadovoljstvu novih prostorov smo povprašali tudi njegove stanovalce:

Novi prostori so naši ekipi res všeč, saj so prenovljeni, moderni, svetli… Veliko lažje zjutraj prideš delat, če veš, da te čaka neko prijetno delovno okolje. Mislim, da je glavno to, da imaš urejeno delovno okolje, ki ti ponuja vse, kar potrebuješ. Delovno mesto, konference dvorane, sejne sobe, skratka vso infrastrukturo, ki jo Tobogan vsekakor omogoča in to po dokaj ugodni ceni. Čeravno smo že razmišljali o selitvi na svoje, smo ugotovili, da je v prostorih, kot je Tehnološki park, še nekaj pomembnejšega: zaposleni tukaj dejansko skrbijo zate. Karkoli potrebujemo, jim povemo in oni nam skušajo to čim prej zagotoviti. Ta podpora je res veliko vredna, saj brez lastnega vlaganja neke energije dobiš povabila na dogodke, obvestila o razpisih, rokih, … stvar je tako veliko bolj udobna. To podporno okolje se mi zdi veliko pomembnejše kot pa npr. neka izmenjava izkušenj in mnenj med startupi; za slednje ne poterbujemo nekega posebnega okolja.

Mitja Poljšak, PricePilot

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.