TOK TOK-ova Trobla odmeva na Kickstarterju!

TOK TOK-ova Trobla odmeva na Kickstarterju

V začetku aprila je svojo srečo na Kickstarterju začela iskati Trobla, lesen ojačevalnik zvoka. Zgodba je zelo uspešna, saj trenutno že skoraj petkratno presegajo zastavljen cilj.

Trobla je lesen ojačevalnik zvoka. Vir: Kickstarter
Trobla je lesen ojačevlnik zvoka (foto: TOK TOK).

Trije fantje iz koprske mizarske delavnice, ki delajo pod blagovno znamko TOK TOK, so na Kickstarter postavili Troblo, leseni ojačevalnik zvoka, ki ima trenutno že več kot 650 podpornikov, svoj cilj 10.700 dolarjev pa presega za skoraj petkrat! Do konca kampanje so še 3 dnevi.

Andrej Koruza, Matej Rodela in Martin Šoštarič so fantje, ki delajo pod blagovno znamko TOK TOK. Matej in Andrej sta Primorca, ki sta svoje delovno okolje našla v zapuščeni mizarski delavnici Andrejevega dedka.  Kmalu se jima je pridružil še Ljubljančan Martin in zgodba TOK TOKa se je začela. Mizarji so si za cilj postavili ustvarjati lepo oblikovano in funkcionalno pohištvo iz slovenskega lesa v sodelovanju z lokalnimi obrtniki. Za seboj imajo že kar lepo število zavidljivo oblikovanega pohištva in dodatkov za dom, medtem ko je Trobla bila čisto obstranski projekt. Matej je ob tem povedal:

Pri njej (Trobli) nismo izhajali iz potrebe trga, ampak iz tega, da počnemo nekaj, kar nas veseli. Šele potem smo preučili, če bi zadeva bila lahko tržno uspešna. Za to smo tudi šli na Kickstarter, ki je v bistvu odličen test trga in izdelka. Kakor kaže, je Trobla ljudem všeč in komaj čakamo, da začnemo s proizvodnjo!

Trobla3
Trobla je dostopna za vse modele iPhona ter za večino modelov Samsung Galaxy, Sony Xperia in Nexus 5 (foto: TOK TOK).

Podobni ojačevalniki zvoka že obstajajo, vendar so ustvarjalci tukaj vložili veliko truda v zvok in oblikovanje. Vsaka Trobla pa zahteva veliko ročnega dela.

Zeleni doprinos v svet zabavne elektronike

V ekipi se zavedajo, koliko težko razgradljivega materiala je odvrženega ali uporabljenega vsak dan v namen proizvodnje različnih naprav. Prav zato so hoteli svetu podariti nekaj, kar ne bo onesnaževalo okolja. Trobla namreč ne potrebuje baterij in zato ni odpadek.

Kampanja na Kickstarterju traja do 16. maja. Po koncu kampanje se bodo lotili proizvodnje in iskanja novih poslovnih priložnosti od distributerjev do trgovin.

Ekipa, ki spremlja Troblo na Kickstarterju, traven treh TOK TOK-ovcev sestavlja tudi veliko njihovih prijateljev in znancev. Vir: arhiv TOK TOK
Ekipo, ki spremlja Troblo na Kickstarterju, poleg treh TOK TOK-ovcev sestavlja tudi veliko njihovih prijateljev in znancev (foto: TOK TOK).

Trenutna cena na Kickstarterju je nižja od tiste, ki bo kasneje v trgovinah, saj v ekipi verjamejo, da je to nek poklon, vsem, ki so jih podprli. Glede na to, koliko prispevate (od 1 dolarja do nad 500 dolarjev), lahko izbirate med različnimi premium paketi, ki so jih pripravili, vsaka Trobla pa bo tudi nosila personalizirano sporočilo.

Vsaka Trobla, podprta na Kickstarterju, bo nosila tudi vaše personalizirano sporočilo ali ime. Vir: Kickstarter
Vsaka Trobla, podprta na Kickstarterju, bo nosila tudi vaše personalizirano sporočilo ali ime (foto: TOK TOK).

Trobla je tako še en inovativen slovenski izdelek iz lesa. TOK TOK-ovci pravijo, da so dober zgled za izdelek jemali prav pri ONDU-ju, lesenemu Pinhole fotoaparatu:

Zelo dober zgled smo imeli v Elvisu in njegovih lesenih fotoaparatih ONDU, ki so tudi poželi velik uspeh na Kickstarterju. Zelo lepo je z lesom združil tradicijo fotografiranja in to predstavil v sodobni obliki.

Več o slovenskih lesenih oblikovalskih izdelkih pa preberite tukaj.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.