TOONIA: pisana otroška aplikacija za iPad izpod prstov avtorjev Toshla

V dobi pametnih telefonov in tabličnih računalnikov so slednji postali tudi igralni pripomočki otrok. Aplikacij za različne namene je že malo morje, vendar je tržišče za najmlajše še vedno precej neraziskano in razmeroma majhno. Prav na ta trg s svežim produktom, aplikacijo Toonia, cilja ekipa ThirdFrameStudios. 3fs razvija tudi Toshl, ki je pred kratkim bil imenovan za najboljši evropski finančni startup.

2013-02-05_1943
Za pisano aplikacijo Toonia stoji podjetje 3fs, v startup svetu bolj znano po aplikaciji Toshl

V dobi pametnih telefonov in tabličnih računalnikov so slednji postali tudi igralni pripomočki otrok. Aplikacij za različne namene je že malo morje, vendar je tržišče za najmlajše še vedno precej neraziskano in razmeroma majhno. Prav na ta trg s svežim produktom, aplikacijo Toonia, cilja ekipa ThirdFrameStudios. 3fs razvija tudi Toshl, ki je pred kratkim bil imenovan za najboljši evropski finančni startup. CEO Andraž Logar nam je zaupal, zakaj so sprejeli odločitev, da bodo ustvarili produkt ravno za ciljno skupino najmlajših:

Na tem področju opažamo največji potencial, saj zasičenost ni tako velika kot pri igrah. Manjka premium vsebine, ‘adoption rate’ digitalnih naprav pa se bliža resnično mladim letom (1,5 let!). Dejstvo je, da otroci tehnologijo na dotik dojemajo kot nekaj povsem naravnega, vzorec uporabljanja naprav z zasloni na dotik pa se lahko aplicira iz naprave na napravo. Otroci celoten ekosistem pametnih naprav dojemajo in uporabljajo brez bistvenih ovir ali vložka energije v priučitev. Aplikacije na teh napravah so potemtakem samo korak naprej. Ker smo člani ekipe tudi starši, smo precej sledili lastni gibalni količini, strasti in izkušnjah, predvsem skozi prizmo ponujanja aplikacije, ki je izobraževalna, relativno zahtevna, estetsko izpiljena in v vseh pogledih ‘premium’.

Od 3fs-a smo v test dobili aplikacijo Toonia Storymaker, ki jo najdemo le na Applovem iPadu, o drugih platformah zaenkrat še ne razmišljajo. Ideja je preprosta: otrok s svojo domišljijo ustvari strip, izbere sodelujoče like in ozadje, v katerem celotna zgodba poteka. Pa začnimo na začetku …

fotka1
Najbolj pomemben del aplikacije je ustvarjanje zgodbe

Ob vstopu v aplikacijo nas pozdravi umirjena glasba, pojavi pa se meni za izbiro glavnega lika, ki nas spremlja skozi preostanek aplikacije. Najpomembnejši del aplikacije je, seveda, samo ustvarjanje zgodbe, ki se prične z izbiro sveta oziroma ozadja, na katerem bo strip potekal. Izbiramo lahko med štirimi ‘svetovi’: dom, šola, letni časi in vesolje. Celotna interakcija z igro je sila preprosta in deluje po principu drag & drop.

Ko nastavimo osnovno platno za ustvarjanje, je vse ostalo prepuščeno domišljiji. V vsakem izmed svetov je na voljo 7 osnovnih likov v povezavi z ljubljenčki ali drugimi predmeti, ki so tipični za določen svet. Predmete preprosto povlečemo na ozadje in tako hitro, interaktivno in na zanimiv način nastaja nova zgodba.

Navdušila me je predvsem svoboda ustvarjanja, ki jo ponuja aplikacija. Spreminjamo lahko praktično vse: barvo oblačil, kože, teme ozadja, obrazno mimiko glavnih likov … In ravno tukaj uporabnost in zanimivost aplikacije pride najbolj do izraza. Za vsakega se najde nekaj, ob prisrčnih opisov glavnih oseb pa bo marsikateri otrok našel delček sebe.  Ne smemo pozabiti dialogov,  ki so prav tako prepuščeni domišljiji in kreativnosti otrok. Izbiramo lahko med različnimi oblikami oblačkov, napolnimo jih pa lahko tako s črkami, kot tudi z različnimi ikonicami.

Vse, kar ustvarimo, preprosto shranimo za kasnejše branje, prilagajanje ali spreminjanje. Po tem, ko zgodbo shranimo, se avtomatsko ustvari datoteka pdf, ki jo po želji lahko pošljemo po e-mailu, za kasnejše tiskanje ali prenos na drugo napravo.

forka2
Na voljo so različni ‘svetovi’, liki in pripomočki

Toonia Storymaker nam omogoča vse, kar bi pričakovali od sodobne aplikacije. Dela brez zatikanja in kljub temu, da sem igro testiral na starejši napravi (iPad 2), nisem imel nobenih težav. Pohvale tudi oblikovalski ekipi za lepe in vabljive animacije ter grafike.

Torej, če iščete nekaj poučnega in zabavnega za vašega malčka, je aplikacija kot nalašč za vas. Najdete jo v AppStoru na Applovem iPadu za 5,49 €. Podjetje pa se ne bo ustavilo tukaj. V kratkem nam pripravljajo novo aplikacijo Toonia Colorbook (pobarvanko), prav tako namenjeno našim najmlajšim. Se že veselimo!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Spletni marketing

Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.

Kultura 2.0

Zakaj si moraš poiskati službo v ‘digitalu’, razkriva Mak Kordić v 2. oddaji Digitalna kava

V drugi oddaji Digitalna kava smo govorili z Makom Kordićem, lastnikom in direktorjem digitalne agencije CNJ Digital. Mak pravi, da v znanju in idejah vidi moč, vse ostalo pa se da najeti.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.

Kultura 2.0

Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.