TravelStarter: nova platforma za množično financiranje v turizmu - Netokracija.si

TravelStarter: nova platforma za množično financiranje v turizmu

TravelStarter je nova spletna platforma množičnega komuniciranja, namenjena izključno turizmu in potovanjem, ki sta jo ustvarila Anuška Cerovšek Beltram, izvršna direktorica in solastnica potovalne agencije STA Potovanja Slovenija in Hrvaška, in Blaž Jemc, tudi zaposlen v agenciji.

TravelStarter1
Anuška in Blaž, ustanovitelja platforme TravelStarter.

Uporabniki platforme TravelStarter v zameno za pomoč v obliki donacije, s katero podprejo lokalna prizadevanja za razvoj turizma – največkrat na podeželju – od ponudnikov dobijo brezplačno nagrado v obliki turistične storitve.

Mali turistični ponudniki se srečujejo z izzivi razvoja in investicij zaradi pomanjkanja virov. TravelStarter jim omogoča, da svojo zgodbo delijo z lokalno in globalno množico ter na alternativen način zberejo sredstva za izpolnitev načrtov.

Kot sta povedala ustanovitelja:

TravelStarter spodbuja razvoj lokalnih skupnosti in mikro ter malih podjetij. Lokalnim turističnim ponudnikom pomaga uresničiti sanje, saj lahko na spletni platformi objavijo projekte, ki jih razvijajo, njihovi obiskovalci pa jih lahko finančno podprejo in v zameno za to prejmejo vloženemu znesku primerne nagrade. Donacije in s tem tudi nagrade se v povprečju gibljejo od vrednosti 5,00 € do 200,00 €.

TravelStarter2

Podjetje s sedežem v Bostonu je že objavilo 8 pilotnih lokalnih turističnih projektov iz Slovenije, Velike Britanije, Francije in Hrvaške, do sedaj pa je bilo zbranih 5.278 ameriških dolarjev.

Po razmahu množičnega financiranja, lahko pričakujemo še druge tovrstne nišne platforme, ki bodo aplicirale princip crowdfundinga na različna področja.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.