Turizem je že postal digitalen – ste pripravljeni?

Turizem je že postal digitalen – ste pripravljeni?

Generacija turistov, ki bo potovala v naslednjih desetih letih, bo imela popolnoma drugačna pričakovanja in zahteve kot sedanji turisti. Pred nami so tektonski premiki, ki so posledica zgolj Interneta in novih tehnologij. V pogovoru s Damirjem Kneževićem iz podjetja Hoteza, ki se hitro širi po vsej regiji, kmalu pa prihaja v Slovenijo, razkrivamo, kako bomo v prihodnosti načrtovali potovanja, raziskovali nove destinacije, in, na koncu dneva – rezervirali prenočišče.

hoteza_naslovna

Internet je že spremenil način načrtovanja potovanj, iskanje novih lokacij, pa tudi rezervacije prenočišč. Razvoj tehnologije in digitalizacija nam prinašata številne izzive, na katere se je treba odzvati, hkrati pa tudi priložnosti, ki jih je treba izkoristiti.

Doba ‘milenijcev’ – in ‘postmilenijcev’

Po napovedih svetovalne hiše Horwath, je ključna vloga tehnologije v bližnji prihodnosti, poleg ostalega, na področju  integracije mobilnih tehnologij v poslovne procese hotelov, možnost vpogleda v poslovanje in prilagajanje novim pogojem, vse to v realnem času, kot tudi digitalne interakcije z gosti. ‘Milenijska’ generacija (populacija, ki je danes stara med 20 in 35 let) bo, po predvidevanjih, do leta 2017 postala prevladujoča skupina potrošnikov. Do leta 2025 bo, po besedah Horwatha, vsak drugi gost ravno nekdo iz generacije ‘milenijcev’.

Ta generacija je odraščala v svetu družbenih omrežij, uporaba pametnih telefonov je praktično neizogibna, digitalizacija in ‘internetizacija’ pa se širita kot plima. S ‘postmilenijci’ ne bo nič drugače. Ravno nasprotno, pričakujemo, da bodo pripadniki te generacije imeli včerajšnje in današnje digitalne in mobilne novosti za nekaj popolnoma običajnega in samoumevnega.

Tako jim bo, na primer, popolnoma normalno s pametnim telefonom rezervirati in odkleniti hotelsko sobo, za uravnavanje klimatske naprave uporabiti tablico, ki pa omogoča tudi naročanje strežbe, premikanje zaves, predvajanje glasbe in še mnogo več … Vse to s pomočjo pametne naprave, ki jo nosijo s sabo.

Uporabniki želijo samostojnost in učinkovitost

hoteza1-600x427

Pot do tehnološko in digitalno vse bolj osveščenih gostov vodi prek pametnih telefonov, je prepričan Damir Knežević iz Hoteze, programskega sistema za hotele, ki so sestavni deli aplikacij Hoteza Mobile in Hoteza HotPad, ki se širijo tudi v Slovenijo.

Če bodo hoteli želeli biti konkurenčni, bodo morali svojim gostom ponuditi, da lahko prek svojih elektronskih ljubljencev na čim bolj preprost način prek spleta izberejo in rezervirajo svoje prenočišče, hkrati pa lahko v samem hotelu samostojno izbirajo storitve, dobijo določene informacije in čim hitreje in čim bolj učinkovito rešujejo morebitne probleme.

Poudarek je na tehnoloških rešitvah, ki so dostopne na vseh platformah in operacijskih sistemih, ki za namestitev in uporabo ne zahtevajo velikega tehničnega predznanja.

Razlika med sistemoma Hoteza Mobile in HotPad

Kakšni so konkretni primeri uporabe? Hoteza Mobile je mobilna aplikacija, ki na enem mestu nudi vse potrebne informacije, vezane na bivanje v hotelu. Zaželi vam dobrodošlico, odklene sobo, naroči masažo, večerjo v sobo ali jutranje bujenje, preveri seznam letov in vremensko napoved, pokliče taksi, omogoča komunikacijo z osebjem na recepciji in drugim osebjem … Po drugi strani pa je Hoteza HotPad tablični računalnik, ki se nahaja v sobi in omogoča dostop do vseh hotelskih storitev, nudi turistične informacije, nadzor nad klimatsko napravo, zavesami, lučmi, televizijskim sprejemnikom v sobi ter dostop do bralnika PressReader.

Obe aplikaciji je možno uporabljati v 68 jezikih, na napravah Android ali iOS, možno pa jih je integrirati v katerikoli hotelski sistem (PMS, RMS, IPTV, POS), ne glede na velikost objekta ali podjetja.

Z možnostjo neposredne komunikacije z gostom, aplikacije in sistem omogočajo gostitelju pridobivanje raznih podatkov in informacij, s pomočjo katerih lahko izboljša poslovanje. Po besedah Kneževića jih že uporabljajo nekateri hoteli po svetu.

Možnost za zaslužek

hoteza2-600x440

Glavna korist in zaslužek za končne uporabnike, je po besedah Kneževića, povečanje uporabe hotelskih storitev. Seveda pa so tukaj tudi drugačne možnosti za zaslužek. V sklopu rešitve je predvidena tudi možnost sodelovanja z drugimi akterji v turizmu, ki se lahko predstavijo in ponudijo svoje storitve in vsebine, kot so, na primer, lokalne znamenitosti in prireditve, restavracije, taksi storitve, najem avtomobila, in razne aktivnosti, kot so na primer izleti, potapljanje, jahanje, jadranje, …

S Kneževićevimi besedami:

S takšnim oglaševanjem hotel ustvarja dodaten zaslužek, oglaševalci na ekonomičen način pridejo do ciljne publike, gosti pa na enem mestu dobijo vse potrebne informacije.

Hoteza je najprej zaživela na Hrvaškem, poslovanje pa se že širi na Slovenijo, Bosno in Hercegovino, Srbijo, Črno Goro in Makedonijo.

Prepričani smo, da bodo hotelirji prepoznali priložnost za vidno izboljšanje konkurenčnosti z izbiro celostne rešitve, ki jim bo zagotovila bolj učinkovito upravljanje hotela, neposredno dvosmerno komunikacijo z gosti in več časa za izboljševanje svojih storitev, je za konec povedal Knežević.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.