Tvitomanija 2014 bo med 12. in 15. junijem v Portorožu

Letošnja, tretja zapovrstjo Tvitomanija bo potekala med 12. in 15. junijem v Sloveniji. Kje drugje, kot v portoroškem Bernardinu! Konferenca o družbenih omrežjih je namenjena marketinškim in PR agencijam, podjetjem, predstavnikom spletnih medijev ter vsem, ki posel in vsakdanjik selijo na splet.

tvitomanija-netokracija

Letošnja, tretja zapovrstjo Tvitomanija bo potekala med 12. in 15. junijem v Sloveniji. Kje drugje, kot v portoroškem Bernardinu! Konferenca o družbenih omrežjih je namenjena marketinškim in PR agencijam, podjetjem, predstavnikom spletnih medijev ter vsem, ki posel in vsakdanjik selijo na splet.

Tema letošnje Tvitomanije so multimedijske vsebine na družbenih omrežjih s poudarkom na fotografiji, video in avdio materialih, grafikah ter animaciji. Predavanja, delavnice in predstavitve študij primerov bodo potekale vzporedno, na treh odrih.

Na lanski tvitomaniji v hrvaškem Novem Vinodolskem se je zbralo več kot 600 udeležecev, direktor konference Zoran Torbica pa letos pričakuje še večje zanimanje:

Vse večje število udeležencev na konferencah o spletu pokazuje, da je splet postal mainstream. Če te ni gor, te preprosto ni.

spa1

Poleg bogatega dnevnega programa, bo Tvitomanija udeležencem omogočila priložnost za mreženje s strokovnjaki iz vse regije. Konferenčni del programa bo potekal v petek in soboto, udeležence pa v večernih urah pričakujejo bogate zabavne vsebine.

Letošnja novost je dan posvečen konferenci ‘Food Talk’ v organizaciji Color Press Group. Gurmani in hedonisti se bodo pogovarjali in družili ves dan ob degustacijah vin in hrane v posebni dvorani, ki je predvidena za ta dogodek.

Na koferenci bodo podeljene tudi  nagrade Web Fest za najboljše spletne strani, mobilne aplikacije in digitalne agencije in sicer v 12 kategorijah.

Več informacij pa kmalu na uradni spletni strani.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.