Tvitomanija 2014 bo med 12. in 15. junijem v Portorožu - Netokracija.si

Tvitomanija 2014 bo med 12. in 15. junijem v Portorožu

Letošnja, tretja zapovrstjo Tvitomanija bo potekala med 12. in 15. junijem v Sloveniji. Kje drugje, kot v portoroškem Bernardinu! Konferenca o družbenih omrežjih je namenjena marketinškim in PR agencijam, podjetjem, predstavnikom spletnih medijev ter vsem, ki posel in vsakdanjik selijo na splet.

tvitomanija-netokracija

Letošnja, tretja zapovrstjo Tvitomanija bo potekala med 12. in 15. junijem v Sloveniji. Kje drugje, kot v portoroškem Bernardinu! Konferenca o družbenih omrežjih je namenjena marketinškim in PR agencijam, podjetjem, predstavnikom spletnih medijev ter vsem, ki posel in vsakdanjik selijo na splet.

Tema letošnje Tvitomanije so multimedijske vsebine na družbenih omrežjih s poudarkom na fotografiji, video in avdio materialih, grafikah ter animaciji. Predavanja, delavnice in predstavitve študij primerov bodo potekale vzporedno, na treh odrih.

Na lanski tvitomaniji v hrvaškem Novem Vinodolskem se je zbralo več kot 600 udeležecev, direktor konference Zoran Torbica pa letos pričakuje še večje zanimanje:

Vse večje število udeležencev na konferencah o spletu pokazuje, da je splet postal mainstream. Če te ni gor, te preprosto ni.

spa1

Poleg bogatega dnevnega programa, bo Tvitomanija udeležencem omogočila priložnost za mreženje s strokovnjaki iz vse regije. Konferenčni del programa bo potekal v petek in soboto, udeležence pa v večernih urah pričakujejo bogate zabavne vsebine.

Letošnja novost je dan posvečen konferenci ‘Food Talk’ v organizaciji Color Press Group. Gurmani in hedonisti se bodo pogovarjali in družili ves dan ob degustacijah vin in hrane v posebni dvorani, ki je predvidena za ta dogodek.

Na koferenci bodo podeljene tudi  nagrade Web Fest za najboljše spletne strani, mobilne aplikacije in digitalne agencije in sicer v 12 kategorijah.

Več informacij pa kmalu na uradni spletni strani.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.