Twalentine: ob letošnjem valentinovem tvitnite anonimno ljubezensko sporočilo svoji Twitter simpatiji

Twalentine: ob letošnjem valentinovem tvitnite anonimno ljubezensko sporočilo svoji Twitter simpatiji <3

Starejši netokrati se bodo zagotovo spomnili časov, ko smo še pisali ljubezenska pisma. Pisali smo jih z roko (!) in pazljivo okrasili, tisti bolj romantični pa so z vžigalnikom sežigali robove in na papirju puščali sledi rdeče šminke.

2013-02-12_2044

Starejši netokrati se bodo zagotovo spomnili časov, ko smo še pisali ljubezenska pisma. Pisali smo jih z roko (!) in pazljivo okrasili, tisti bolj romantični pa so z vžigalnikom sežigali robove in na papirju puščali sledi rdeče šminke …

Časi so se spremenili, zato ob letošnjem prazniku zaljubljencev presenetite svojo Twitter simpatijo z anonimnim sporočilom, ki ga lahko pošljete prek aplikacije Twalentine. Za simpatično gesto stoji tviteraš Tilen Držan.

Aplikacija je nastala tik pred praznikom zaljubljencev, vendar jo lahko uporabljate kadarkoli. Zaenkrat lahko sporočilo (tvit) napišete v slovenščini ali angleščini, sporočilo bo poslano s Twitter accounta aplikacije, vsebovalo pa bo mention (@) vaše simpatije in hashtag #twalentine.

Funkcija, ki bi omogočila, da ste obveščeni o objavi vašega tvita, zaenkrat še ne obstaja. Zato, da lahko spremljate reakcije svoje simpatije, sledite Twitter računu aplikacije. Prepričani smo, da se bo Tilen kmalu domislil tudi bolj ažurnih notifikacij.

Aplikacija Twalentine je preprosta, hitra in popolnoma brezplačna. Vsi tviti gredo čez posebno kontrolo, zato bodite vljudni ;)

Tviteraši so poslali že množico ljubezenskih tvitov, pridružite se jim tudi vi :)

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.