Koliko medijskega prahu je dvignila novica o prihodu Uberja?

Letošnja Netokracijina konferenca OMG Commerce o spletni trgovini bo drugi teden znova postregla z odličnim programom in govorniki. Da v goste prihajajo tudi iz ameriškega Uberja, pa je dvignilo nemalo medijskega prahu, kar je bilo hitro opazno tudi z orodjem Mediatoolkit.

Novica o prihodu Uberja na konferenco OMG je dvignila veliko prahu.
Novica o prihodu Uberja na konferenco OMG je dvignila veliko prahu.

Vsakoletna Netokracijina konferenca o spletni trgovini OMG Commerce v svoje goste vedno vabi zanimive govorce iz vsega sveta. Letošnja tema digitalna ekonomija v Jugovzhodni Evropi je gostila govornike iz bla bla car, Kentico, PayPal in ameriškega podjetja Uber. Prav novica o prihodu slednjih pa je med mediji završala kmalu po najavi.

Novico je videlo 54.450 oseb

V nedeljo, 19. aprila, je bila novica o Uberju objavljena na strani Netokracije, in čeravno bi marsikdo pomislil, da je nedelja neugoden dan za doseganje bralcev, bi se motili. Novico je namreč videlo 54.450 oseb, s čimer je dosegla občutno viralnost v primerjavi z ostalimi objavami.

Prvi so se na novico odzvali tviteraši, ki so s tem znova dokazali, da so pri širjenju novic najhitrejši. Začelo se je s tvitom @ivanbrezakbrkan, ki je organsko dosegel več kot 20.000 uporabnikov. Temu so takoj sledili spletni portali iz regije (telegram.hr, jutarnji.hr in drugi). V naslednjih 3 dneh je bila novica na spletu skupno omenjena 790-krat, od tega največ na spletnih portalih (45 %), sledil je Twitter (34 %), najmanj pa je bilo omemb na Facebooku (21 %).

Prvi tvit je organsko dosegel 20.000 uporabnikov.
Prvi tvit je organsko dosegel 20.000 uporabnikov.

Čemu takšna pomembnost?

International Launcher Rob Khazzam iz Uberja, je na letošnji OMG konferenci 4. maja napovedal prihod podjetja na hrvaški trg in razkril načrte za širitev v regiji. S pomočjo Mediatoolkita je bilo zaznati tudi veliko negativnih komentarjev na to novico in nasprotovanj, ki so prihajali večinoma s strani lokalnih taksistov.

Spomnimo, s pomočjo Mediatoolkita smo spremljali že letošnjo #Planica in boj med pobudniki ter nasprotniki referenduma o noveli zakona o zakonski zvezi, #zzdr.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.