Novica o prihodu Uberja dvignila veliko prahu

Koliko medijskega prahu je dvignila novica o prihodu Uberja?

Letošnja Netokracijina konferenca OMG Commerce o spletni trgovini bo drugi teden znova postregla z odličnim programom in govorniki. Da v goste prihajajo tudi iz ameriškega Uberja, pa je dvignilo nemalo medijskega prahu, kar je bilo hitro opazno tudi z orodjem Mediatoolkit.

Novica o prihodu Uberja na konferenco OMG je dvignila veliko prahu.
Novica o prihodu Uberja na konferenco OMG je dvignila veliko prahu.

Vsakoletna Netokracijina konferenca o spletni trgovini OMG Commerce v svoje goste vedno vabi zanimive govorce iz vsega sveta. Letošnja tema digitalna ekonomija v Jugovzhodni Evropi je gostila govornike iz bla bla car, Kentico, PayPal in ameriškega podjetja Uber. Prav novica o prihodu slednjih pa je med mediji završala kmalu po najavi.

Novico je videlo 54.450 oseb

V nedeljo, 19. aprila, je bila novica o Uberju objavljena na strani Netokracije, in čeravno bi marsikdo pomislil, da je nedelja neugoden dan za doseganje bralcev, bi se motili. Novico je namreč videlo 54.450 oseb, s čimer je dosegla občutno viralnost v primerjavi z ostalimi objavami.

Prvi so se na novico odzvali tviteraši, ki so s tem znova dokazali, da so pri širjenju novic najhitrejši. Začelo se je s tvitom @ivanbrezakbrkan, ki je organsko dosegel več kot 20.000 uporabnikov. Temu so takoj sledili spletni portali iz regije (telegram.hr, jutarnji.hr in drugi). V naslednjih 3 dneh je bila novica na spletu skupno omenjena 790-krat, od tega največ na spletnih portalih (45 %), sledil je Twitter (34 %), najmanj pa je bilo omemb na Facebooku (21 %).

Prvi tvit je organsko dosegel 20.000 uporabnikov.
Prvi tvit je organsko dosegel 20.000 uporabnikov.

Čemu takšna pomembnost?

International Launcher Rob Khazzam iz Uberja, je na letošnji OMG konferenci 4. maja napovedal prihod podjetja na hrvaški trg in razkril načrte za širitev v regiji. S pomočjo Mediatoolkita je bilo zaznati tudi veliko negativnih komentarjev na to novico in nasprotovanj, ki so prihajali večinoma s strani lokalnih taksistov.

Spomnimo, s pomočjo Mediatoolkita smo spremljali že letošnjo #Planica in boj med pobudniki ter nasprotniki referenduma o noveli zakona o zakonski zvezi, #zzdr.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.