Novica o prihodu Uberja dvignila veliko prahu

Koliko medijskega prahu je dvignila novica o prihodu Uberja?

Letošnja Netokracijina konferenca OMG Commerce o spletni trgovini bo drugi teden znova postregla z odličnim programom in govorniki. Da v goste prihajajo tudi iz ameriškega Uberja, pa je dvignilo nemalo medijskega prahu, kar je bilo hitro opazno tudi z orodjem Mediatoolkit.

Novica o prihodu Uberja na konferenco OMG je dvignila veliko prahu.
Novica o prihodu Uberja na konferenco OMG je dvignila veliko prahu.

Vsakoletna Netokracijina konferenca o spletni trgovini OMG Commerce v svoje goste vedno vabi zanimive govorce iz vsega sveta. Letošnja tema digitalna ekonomija v Jugovzhodni Evropi je gostila govornike iz bla bla car, Kentico, PayPal in ameriškega podjetja Uber. Prav novica o prihodu slednjih pa je med mediji završala kmalu po najavi.

Novico je videlo 54.450 oseb

V nedeljo, 19. aprila, je bila novica o Uberju objavljena na strani Netokracije, in čeravno bi marsikdo pomislil, da je nedelja neugoden dan za doseganje bralcev, bi se motili. Novico je namreč videlo 54.450 oseb, s čimer je dosegla občutno viralnost v primerjavi z ostalimi objavami.

Prvi so se na novico odzvali tviteraši, ki so s tem znova dokazali, da so pri širjenju novic najhitrejši. Začelo se je s tvitom @ivanbrezakbrkan, ki je organsko dosegel več kot 20.000 uporabnikov. Temu so takoj sledili spletni portali iz regije (telegram.hr, jutarnji.hr in drugi). V naslednjih 3 dneh je bila novica na spletu skupno omenjena 790-krat, od tega največ na spletnih portalih (45 %), sledil je Twitter (34 %), najmanj pa je bilo omemb na Facebooku (21 %).

Prvi tvit je organsko dosegel 20.000 uporabnikov.
Prvi tvit je organsko dosegel 20.000 uporabnikov.

Čemu takšna pomembnost?

International Launcher Rob Khazzam iz Uberja, je na letošnji OMG konferenci 4. maja napovedal prihod podjetja na hrvaški trg in razkril načrte za širitev v regiji. S pomočjo Mediatoolkita je bilo zaznati tudi veliko negativnih komentarjev na to novico in nasprotovanj, ki so prihajali večinoma s strani lokalnih taksistov.

Spomnimo, s pomočjo Mediatoolkita smo spremljali že letošnjo #Planica in boj med pobudniki ter nasprotniki referenduma o noveli zakona o zakonski zvezi, #zzdr.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?