Umetnost številk in kreativnosti na 8. Fanfari

V sredo, 15. aprila, je v Festivalni dvorani potekala 8. Fanfara, katere osrednja tema je bila Umetnost v številkah. Tudi letos je bila študentska marketinška konferenca dva dni pred dogodkom razprodana, dvorana pa polna mladih marketinških nadobudnežev, željnih znanja, ki so dobili kar so pričakovali – veliko mero številk in kreativnosti.

Foto: Jernej Lasič

Študentje Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije so z več kot 500 udeleženci, 148 dni dela, 53 dni promocije, 33 člani ekipe, 9 govorci, 2 delavnicama in ∞ kreativnimi idejami uspešno izpeljali še eno Fanfaro.

Po jutranji kavi je konferenco uspešno otvorila Špela Žorž, direktorica agencije Grey Ljubljana, ki  nam je na primerih kampanj, prijavljenih na tekmovanje Effie, predstavila, da je prikazovanje učinkovitosti skozi številke nujno potrebno. V svoji analizi se je osredotočila na različne cilje in strategije, na podlagi katerih je vrednotila uspešnost kampanj. Izvedeli smo, da sta v Sloveniji med strategijami najpogosteje uporabljeni strategiji, ki temeljita na čustvih.

Prijetno jutro je v slogu nadaljeval Tonči Klarić (Proximity Zagreb), ki je združil številke s kreativnostjo. Razložil nam je, da posameznikovih čustev ne moremo številčiti. Čeprav so številke ključnega pomena, ljudje niso številke. Tonči je svoje predavanje zaključil z mislijo: “Kako merimo doživetje? Ga ne! Poskrbimo, da je super. Doživetja in čustva zelo težko izmerimo.”

Po kratkem premoru je sledilo predavanje v duetu Janje Božič Marolt (Mediana) in Petre Kalan Lubajnšek (Medex). Po uvodnem filmčku sta predstavili rezultate tržnih raziskav podjetja Medex, ki kažejo na zelo dobro prepoznavnost in priklic omenjenega podjetja v Sloveniji. Poudarili sta še pomembnost poznavanja svojih potrošnikov in njihovih navad. Da ni vse v številkah, ampak tudi v kvalitativnih raziskavah sta pokazali z uspešnimi rezultati kvalitativnih skupin.

Predavanje v duetu, Mediana in Medex (foto: Jernej Lasič).

Po odmoru za kosilo nas je z Zgodbami iz »štacune« navduševala Tina Cipot (Lidl Slovenija), kjer se oglaševanja lotijo na nekoliko drugačen način. Pomemben jim je vsebinski marketing, ljudem predstavljajo svoje produkte skozi recepte, tudi s sodelovanjem z različnimi slovenskimi food blogerji. Prisegajo na avtentičnost, komunikacijo s kupci na družbenih omrežjih in dodatne vsebine, ki po njihovem mnenju štejejo. Njihov pristop se je namreč izkazal za zelo uspešnega.

O aktualni temi lean marketinga je v nadaljevanju razpravljal Andraž Štalec (Red Orbit), ki v ospredje postavlja spremljanje nakupnega procesa kupca in prilagajanje ponudbe. Kupci vseskozi iščejo informacije in pomembno je, da oglaševalec pozna potrebe svojega kupca in prilagaja ponudbo. Vsak kupec je namreč drugačen in glede na to, da se 45 % nakupnih procesov začne na spletu, je pomembno, da jih tam fasciniramo. Pozorni pa moramo biti prav na vse, od vremena pa do tekočih dogajanj, saj prav vse vpliva na konverzijo. Vse to pa je pomembno zato, da bomo znali optimizirati digitalni kanal, uporabniško izkušnjo in nenazadnje, boljše targetirati naše kupce, pravi Štalec.

Andraž Štalec o lean marketingu (foto: Jernej Lasič).

Pred Orto odmorom za kavo nas je navdušil še mladi kreativec iz Lune TBWA, Filip Muki Dobranić, s provokativnim naslovom “Kako s številkami učinkovito lagati samemu sebi”. Pojasnil nam je, da ljudje v marketingu številke obravnavajo predvsem bolj v oporo kot pa v konkreten namen. S tem nam je želel pojasniti tudi nepravilno interpretacijo pridobljenih rezultatov.

Filip Muki Dobranić o nepravilni interpretaciji pridoboljenih informacij (foto: Jernej Lasič).

Po odmoru sta sledili še zadnji predavanji, in sicer s strani Rodoplha Jounota (Brainjuicer), ki je v ospredje postavil čustva in sprejemanje odločitev na le-teh, in Damjana Obala (Edgar), ki je zaključil 8. Fanfaro v slogu dobre zgodbe.

Istočasno sta potekali še 2 delavnici, ena v dopoldanskem, druga v popoldanskem času. Prvo je vodil Fedja Hvastija (Frodx), ki je govoril o prodaji podjetjem, ki ne sme temeljiti na oglaševanju ampak trženju, drugo pa Luka Uvodić (Optika Clarus), ki je poudarjal napake, ki jih oglaševalci najpogosteje delajo pri ustvarjanju jumbo plakatov.

Zvečer je sledilo še zadnje poglavje letošnje fanfare in sicer afterpARTy, kjer so se obiskovalci lahko pozabavali in nekoliko bolj neformalno družili. Se vidimo na Fanfari 2016!

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.