Umetnost številk in kreativnosti na 8. Fanfari - Netokracija.si

Umetnost številk in kreativnosti na 8. Fanfari

V sredo, 15. aprila, je v Festivalni dvorani potekala 8. Fanfara, katere osrednja tema je bila Umetnost v številkah. Tudi letos je bila študentska marketinška konferenca dva dni pred dogodkom razprodana, dvorana pa polna mladih marketinških nadobudnežev, željnih znanja, ki so dobili kar so pričakovali – veliko mero številk in kreativnosti.

Foto: Jernej Lasič

Študentje Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije so z več kot 500 udeleženci, 148 dni dela, 53 dni promocije, 33 člani ekipe, 9 govorci, 2 delavnicama in ∞ kreativnimi idejami uspešno izpeljali še eno Fanfaro.

Po jutranji kavi je konferenco uspešno otvorila Špela Žorž, direktorica agencije Grey Ljubljana, ki  nam je na primerih kampanj, prijavljenih na tekmovanje Effie, predstavila, da je prikazovanje učinkovitosti skozi številke nujno potrebno. V svoji analizi se je osredotočila na različne cilje in strategije, na podlagi katerih je vrednotila uspešnost kampanj. Izvedeli smo, da sta v Sloveniji med strategijami najpogosteje uporabljeni strategiji, ki temeljita na čustvih.

Prijetno jutro je v slogu nadaljeval Tonči Klarić (Proximity Zagreb), ki je združil številke s kreativnostjo. Razložil nam je, da posameznikovih čustev ne moremo številčiti. Čeprav so številke ključnega pomena, ljudje niso številke. Tonči je svoje predavanje zaključil z mislijo: “Kako merimo doživetje? Ga ne! Poskrbimo, da je super. Doživetja in čustva zelo težko izmerimo.”

Po kratkem premoru je sledilo predavanje v duetu Janje Božič Marolt (Mediana) in Petre Kalan Lubajnšek (Medex). Po uvodnem filmčku sta predstavili rezultate tržnih raziskav podjetja Medex, ki kažejo na zelo dobro prepoznavnost in priklic omenjenega podjetja v Sloveniji. Poudarili sta še pomembnost poznavanja svojih potrošnikov in njihovih navad. Da ni vse v številkah, ampak tudi v kvalitativnih raziskavah sta pokazali z uspešnimi rezultati kvalitativnih skupin.

Predavanje v duetu, Mediana in Medex (foto: Jernej Lasič).

Po odmoru za kosilo nas je z Zgodbami iz »štacune« navduševala Tina Cipot (Lidl Slovenija), kjer se oglaševanja lotijo na nekoliko drugačen način. Pomemben jim je vsebinski marketing, ljudem predstavljajo svoje produkte skozi recepte, tudi s sodelovanjem z različnimi slovenskimi food blogerji. Prisegajo na avtentičnost, komunikacijo s kupci na družbenih omrežjih in dodatne vsebine, ki po njihovem mnenju štejejo. Njihov pristop se je namreč izkazal za zelo uspešnega.

O aktualni temi lean marketinga je v nadaljevanju razpravljal Andraž Štalec (Red Orbit), ki v ospredje postavlja spremljanje nakupnega procesa kupca in prilagajanje ponudbe. Kupci vseskozi iščejo informacije in pomembno je, da oglaševalec pozna potrebe svojega kupca in prilagaja ponudbo. Vsak kupec je namreč drugačen in glede na to, da se 45 % nakupnih procesov začne na spletu, je pomembno, da jih tam fasciniramo. Pozorni pa moramo biti prav na vse, od vremena pa do tekočih dogajanj, saj prav vse vpliva na konverzijo. Vse to pa je pomembno zato, da bomo znali optimizirati digitalni kanal, uporabniško izkušnjo in nenazadnje, boljše targetirati naše kupce, pravi Štalec.

Andraž Štalec o lean marketingu (foto: Jernej Lasič).

Pred Orto odmorom za kavo nas je navdušil še mladi kreativec iz Lune TBWA, Filip Muki Dobranić, s provokativnim naslovom “Kako s številkami učinkovito lagati samemu sebi”. Pojasnil nam je, da ljudje v marketingu številke obravnavajo predvsem bolj v oporo kot pa v konkreten namen. S tem nam je želel pojasniti tudi nepravilno interpretacijo pridobljenih rezultatov.

Filip Muki Dobranić o nepravilni interpretaciji pridoboljenih informacij (foto: Jernej Lasič).

Po odmoru sta sledili še zadnji predavanji, in sicer s strani Rodoplha Jounota (Brainjuicer), ki je v ospredje postavil čustva in sprejemanje odločitev na le-teh, in Damjana Obala (Edgar), ki je zaključil 8. Fanfaro v slogu dobre zgodbe.

Istočasno sta potekali še 2 delavnici, ena v dopoldanskem, druga v popoldanskem času. Prvo je vodil Fedja Hvastija (Frodx), ki je govoril o prodaji podjetjem, ki ne sme temeljiti na oglaševanju ampak trženju, drugo pa Luka Uvodić (Optika Clarus), ki je poudarjal napake, ki jih oglaševalci najpogosteje delajo pri ustvarjanju jumbo plakatov.

Zvečer je sledilo še zadnje poglavje letošnje fanfare in sicer afterpARTy, kjer so se obiskovalci lahko pozabavali in nekoliko bolj neformalno družili. Se vidimo na Fanfari 2016!

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?