Universal Media in Coca-Cola: 'Ta sempler je zate!' - Netokracija.si

Universal Media in Coca-Cola: ‘Ta sempler je zate!’

Na svečani podelitvi nagrad sempler, ki so bile v sklopu Seminarja medijskih trendov (SEMPL) podeljene že enajstič, je veliki sempler za najboljšo medijsko akcijo leta pripadel Coca-Coli in medijski agenciji Universal Media iz Srbije za akcijo »Ta Coca-Cola je zate!« Ista akcija je prejela tudi zlati sempler v kategoriji A – strateška uporaba medijskega spleta.

sempl_cover_awards
Zmagovalna medijska akcija Coca-Cole in medijske agencije Universal media iz Srbije (vir originalne slike: Pinterest)

Na svečani podelitvi nagrad sempler, ki so bile v sklopu Seminarja medijskih trendov (SEMPL) podeljene že enajstič, je veliki sempler za najboljšo medijsko akcijo leta pripadel Coca-Coli in medijski agenciji Universal Media iz Srbije za akcijo »Ta Coca-Cola je zate!« Ista akcija je prejela tudi zlati sempler v kategoriji A – strateška uporaba medijskega spleta.

Za akcijo, v kateri je Coca-Cola na svoje stekleničke natisnila najpogostejša imena ljudi in tudi generična imena, s tem pa pozvala ljudi, naj si Coca-Colo delijo s svojimi prijatelji in družinskimi člani, je devetčlanska mednarodna žirija pod vodstvom Biljane Kolaković, izvršne regijske direktorice srbske agencije Universal Media, ocenila, da gre za izjemen primer, »kako se globalna ideja lahko lokalizira na relevanten način, z učinkovito uporabo različnih komunikacijskih kanalov, ki skupaj odlično delujejo.«

Slovenske agencije so dobile tri zlate semplerje, in sicer za medijske akcije »Preglejte svojo streho«, ki sta jo za naročnika Bramac Slovenija ustvarili agenciji Pristop in Pristop Media, »Itak Ven«, delo agencije Renderspace za Telekom Slovenije, in »Novi neomejeni paketi Orto«, akcijo, ki jo je za Si.mobilovo blagovno znamko Orto v stilu Wesa Andersona zasnovala agencija Sonce.net.

Prvič doslej je nagrado sempler dobila medijska akcija iz Makedonije – agencija McCann Skopje je zlatega semplerja prejela za svojo akcijo »Becutan Radosnica« na Facebooku, ki jo je ustvarila za podjetje Alkaloid AD Skopje.

Žirija se je soglasno odločila, da zlatega semplerja ne podeli v kategoriji B – inovativna uporaba komunikacijskega kanala, saj po besedah Kolakovićeve v tej kategoriji nobeno delo ni izstopalo iz povprečja.

Sempl1
Zmagovalci 15. Sempla (foto: Sempl)

Dobitniki nagrad Sempler 2013:

VELIKI SEMPLER ZA NAJBOLJŠO MEDIJSKO STRATEGIJO LETA:

Ta Coca-Cola je zate! (Share a Coke)
Prijavitelj: Universal Media, Srbija
Oglaševalec: The Coca Cola Company
Avtor: Universal Media, Srbija
Sodelavci: McCann Beograd, Executive Group, Kreativa Unlimited

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI A – STRATEŠKA UPORABA MEDIJSKEGA SPLETA

Ta Coca-Cola je zate! (Share a Coke)
Prijavitelj: Universal Media, Srbija
Oglaševalec: The Coca Cola Company
Avtor: Universal Media, Srbija
Sodelavci: McCann Beograd, Executive Group, Kreativa Unlimited

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI C – NAJBOLJŠA CILJANA AKCIJA

Preglejte svojo streho (Inspect your roof)
Prijavitelj: Pristop in Pristop Media
Oglaševalec: Bramac Slovenija
Avtor: Pristop, Pristop Media, Renderspace
Sodelavci: Blaž Vuk, Matija Kocbek, Ana Putrih, Jernej Špende, Polona Polak, Tine Lugarič, Alina Žugelj Pikalo, Damjana Grošelj, Marko Justinek, Amadea Šoln, Alenka Jakomin, Maruša Kavčič, Omar Quinter Solis, Tonči Klarič, Ana Lukanc, Vida Boltez (predstavnica naročnika)

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI D – NAJBOLJŠA IZKUSTVENA AKCIJA

Itak Ven
Prijavitelj: Renderspace
Oglaševalec: Telekom Slovenije
Avtorji: Tonči Klarić (kreativni direktor), Peter Šepetavc (svetovalec za digitalni PR) in Primož Zanoškar (informacijski arhitekt)
Sodelavci: Renderspace: Duška Mervar (svetovalka za digitalni marketing), Amadea Šoln (vodja projekta), Tibor Krajnc (art direktor), Sanja Petrovič (tekstopiska), Omar Quintero Solis (oblikovalec), Dragan Petoš, Kaja Glišič, Jernej Gregorič, Samo Fabčič (programerji), Andreja Počkaj (vodja projekta), Alen Rogan in Gal Kočar (spletno oglaševanje). Pristop: Aljoša Bagola (kreativni direktor), Matija Kocbek (art direktor), Špela Kozamernik (vodja projekta), Maja Gorjanc (svetovalka za PR), Luka Bajs (tekstopisec). Pristop Media: Tamma Žbontar (vodja projekta). Predstavnika naročnika: Eva Winkler (strokovnjakinja za prodajo in marketing) in Niko Kušar (vodja službe za tržno komuniciranje).

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI E – NAJBOLJŠA IZRABA DIGITALNEGA OKOLJA

Novi neomejeni paketi Orto
Prijavitelj: Sonce.net, ZenithOptimedia, Si.mobil
Oglaševalec: Si.mobil
Avtor: Sonce.net
Sodelavci: Gloria Vilar, Ines Drame, Ana Cetinski, Nina Dragičević, Mitja Grebenjak, Damijan Penič, Miha Kerle,  Aleš Lekše, Miha Brodarič, ZenithOptimedia, Luna\ TBWA, Irena Čotar in Biljana Pejova (predstavnici naročnika)

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI F – NAJBOLJŠA AKCIJA NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

Becutan Radosnica
Prijavitelj: McCann Skopje, Makedonija
Oglaševalc: Alkaloid AD Skopje
Avtor: McCann Skopje
Sodelavci: Irina Maja, Biljana Pesevska, Ivica Jovanovik

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.