Urša Pučko: Prestop iz Pristopa v nov startup appssolut - Netokracija.si

Urša Pučko: Prestop iz Pristopa v nov startup appssolut

Urša Pučko se je s prvim januarjem letošnjega leta poslovila od agencije Pristop, kjer je preživela, kot pravi, 8 lepih let. Svojo karierno pot nadaljuje v startupu appssolut, o katerem smo že pisali na Netokraciji, ponuja pa preproste in cenovno dostopne predprogramirane Facebook aplikacije, kot so kontaktni obrazec, fotografski natečaj, različni formularji in igrice. appssolut je mlado podjetje, ki je z delom pričelo letos, zato v tem trenutku intenzivno zaposlujejo, več pa nam je v pogovoru povedala Urša.

Urska Pucko_appssolut

Urša Pučko se je s prvim januarjem letošnjega leta poslovila od agencije Pristop, kjer je preživela, kot pravi, 8 lepih let. Svojo karierno pot nadaljuje kot direktorica marketinga v startupu appssolut, o katerem smo že pisali na Netokraciji, ponuja pa preproste in cenovno dostopne predprogramirane Facebook aplikacije, kot so kontaktni obrazec, fotografski natečaj, različni formularji in igrice. appssolut je mlado podjetje, ki je z delom pričelo letos, zato v tem trenutku intenzivno zaposlujejo, več pa nam je v pogovoru povedala Urša.

Kako je prišlo do ‘prestopa’ iz Pristopa v appssolut?

Naključno, tako kot se zgodijo vse najboljše stvari v življenju. In tako, kot so se vedno dogajali premiki v moji karieri. Lastnika in avtorja ideje o appssolutu, Ejuba Kučuka (sicer lastnika in direktorja ene največjih komunikacijskih agencij v BiH, Mita group),  poznam še iz časov, ko sva bila oba del Publicisove ekipe – jaz v Sloveniji, on v BiH. Ohranila sva poslovne in prijateljske stike, lansko poletje pa je padla ponudba, da prevzamem vodenje marketinga appssoluta, ki je bil tik pred lansiranjem. Skozi pogovore sva temu dodala še vodenje agencije, ki je locirana v Beljaku in ki (zaenkrat) pokriva tržišča Avstrije, Slovenije in Nemčije. Odločitev ni bila lahka, je pa bila bolj ali manj intuitivna. Na Pristopu me nič ni zares motilo, še vedno je to edina slovenska komunikacijska hiša, v kateri bi želela delati. Vendar pa sem po osmih lepih letih resnično rabila nov strokovni izziv. Verjetno se sliši dokaj enostavno …

Si se zaradi appssoluta preselila v Avstrijo?

Za začetek poosebljam mobilno pisarno. Malo smo v Beljaku, malo v Ljubljani, veliko pa v avtu. Trenutno odpiramo poslovno enoto v Ljubljani, ki jo potrebujemo zaradi poslovanja na slovenskem trgu, in ko vse uredimo, bom končno imela pisarno tudi v Ljubljani. Ne bom toliko le v Avstriji, verjetno več tudi po drugih potencialnih trgih, podjetje pa sicer ohranja svoje centralno poslovanje v Avstriji, saj je avstrijski trg veliko bolj stabilen in finančno urejen od slovenskega. appssolut bo kadre s svojo rastjo šele iskal. Predvidevam, da nekje od sredine leta dalje. Trenutno smo majhni, a učinkoviti. Stikov in širjenja naših poznanstev se pa nikakor ne branimo.

Iako Facebook aplikacije više nisu obavezne za kreiranje nagradnih natječaja, Ejub Kučuk smatra da za njih ima prostora, ako su inovativne i prate trendove.

Na trgu obstaja morje Facebook aplikacij. V čem je appssolut boljši od drugih ponudnikov in kdo je vaša glavna konkurenca?

Najprej je treba strukturirano opredeliti trg. Obstajajo t.i. ‘custom made’ aplikacije, torej tiste, ki so narejene po meri in ki jih naročnik naroči za svoje znamke. Tovrstne aplikacije so zasnovane in sprogramirane izključno za uporabo na Facebook strani ene blagovne znamke ali podjetja. Zato so relativno drage, imajo dokaj dolgo obdobje od ideje do realizacije, zahtevajo vnaprejšnje poznavanje možnosti, primerne so za prenos na različne trge (jezikovne inačice), finančni vložek pa se ob daljšem obdobju uporabe dejansko povrne le velikim blagovnim znamkam oz. najbolj obiskanim profilom. Ta del trga ni primarna konkurenca appssoluta, čeprav znamo seveda narediti tudi aplikacijo po meri.

Obstaja pa tudi trg t.i. pred-programiranih aplikacij, ki se, predvsem zato, ker Facebook strani prevzemajo vlogo spletnih strani, izredno hitro razvija. To je trg, na katerem se želimo uveljaviti, na njem pa imamo vsaj dve prednosti: prva prednost je v tem, da smo trenutno edina platforma z ogromno ponudbo ‘white label’ (t.i. neoznamčenih) aplikacij v več jezikovnih okoljih (za enkrat angleščina, nemščina, turščina; v aprilu tudi španščina, francoščina in portugalščina). Naša druga prednost pa je enostavnost uporabe, saj lahko appssolutove aplikacije po svoje oblikuje in uporablja prav vsak, brez oblikovalskih ali programerskih znanj. Enostavnost uporabe, dostopna cena in hitrost apliciranja nas razlikujejo od konkurentov. Poskusite :) Predvidoma v začetku druge polovice leta 2014 pa bomo dodali še tretjo in najbolj razvojno usmerjeno prednost – platformo bomo odprli programerjem, ki bodo preko nas lahko tržili lastne aplikacije. Tu pa za enkrat nimamo konkurence.

Ali je sprememba Facebookovih  pravil glede nagradnih iger vplivala na uporabo aplikacij?

Glede na to, da je appssolut pričel aktivno delati s 1. januarjem letos, to na nas ni vplivalo. Na splošno pa obstajata dve možnosti administriranja Facebook strani. Nagradne igre na zidu sodijo v neke vrste osnovni nivo, ki predpostavlja najbolj osnovno uporabo možnosti, ki jih Facebook kot platforma nudi. Takšne nagradne igre morda začasno dvignejo število fanov in obisk strani, nato pa se pomaknejo po čarovnici navzdol in izginejo z zidov. Možnosti, ki jih prek aplikacij lahko izkoristi administrator, je veliko več, hkrati pa samo te omogočajo tudi analitično spremljanje in, kar je najbolj pomembno, zbiranje kakovostnih podatkov za nadaljnje trženjske aktivnosti. Komunikacija na zidu preprosto ne omogoča zbiranja podatkov.

Na appssolut.com prodavat će se "standardne" Facebook aplikacije, poput fotonatječaja, ali i omogućiti drugima da prodaju svoje uratke.

Kaj so tvoji glavni izzivi na appssolutu? Kje želite biti do konca leta 2014?

Vizija appssoluta je zelo preprosta: postati želimo največja svetovna platforma z aplikacijami za Facebook. Tega verjetno ne bomo dosegli v letu 2014, v letu 2015 pa bomo že precej bližje cilju.Tako smo že pričeli z intenzivnimi pripravami in trženjskimi aktivnostmi na vseh rastočih trgih centralne Evrope, v Turčiji in na Bližnjem Vzhodu, pa v Veliki Britaniji. ZDA pridejo na vrsto kasneje, saj so z vstopom na ameriški trg povezani veliki stroški, poleg tega pa je, za razliko od Evrope, ameriški trg Facebook aplikacij že v zrelem obdobju.

Koliko se tvoje delo na appssolutu prepleta z delom na Pristopu?

Prepleta se ne, tudi ne bi bilo prav, da bi se. Še najbolj prepleteno je moje osebno socialno omrežje :) V letih na Pristopu sem se ogromno naučila in na nek način tudi dokončno izoblikovala svoje strokovne in vodstvene kompetence. Tako da so to veščine, ki jih nosim s seboj in ki jih bom verjetno (hočeš-nočeš) aplicirala tudi v svoj način vodenja in poslovanja appssoluta. Največja razlika pa je seveda veliko manjša ekipa, kar na nek način manjša odgovornost. In ne nazadnje, delo v majhni ekipi, ki se šele dobro formira, za seboj potegne tudi tako preprosto dejstvo, kakršno je to, da nihče namesto tebe ne skuha kave, ne uredi pošte in ne poskrbi za nabavo najnujnejšega. Menda pa kuham še dokaj dobro kavo :)

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?