Ustvarjalnik svoj peskovnik širi na tuje

Ustvarjalnik svoj peskovnik širi na tuje

Ustvarjalnik, podjetniški peskovnik, ki mlade uči iz svojih hobijev ustvariti podjetje, v poletnih mesecih nikakor ne počiva. Trenutno potekajo dogovarjanja za pilotske krožke podjetništva v različnih evropskih državah, mreža krožkov pa se širi tudi po Sloveniji.

Anže Alič prijateljem dokazuje, da trikotnik z dvema pravima kotoma obstaja :) (foto: Janez Klemenčič)
Ustvarjalnik bo svoje znanje v novem šolskem letu predajal tudi na mlade v tujini! (foto: Janez Klemenčič)

Slovenski podjetniški peskovnik za mlade, Ustvarjalnik, je dejaven skozi vse leto. Letos smo že lahko brali o mnogih njihovih delavnicah, sodelovanju s SmartNinjami in uspešnem zaključku podjetniških krožkov po Sloveniji in zamejstvu, kjer je skupno sodelovalo več kot 300 učencev. Te dni delajo na širitvi podjetniških krožkov po Sloveniji, izobraževalno idejo pa širijo tudi na tuje.

Romunija, Madžarska, Estonija, Poljska, Srbija

Že od same ustanovitve Ustvarjalnik želi svoje izobraževanje, ki se je pri nas že večkrat izkazalo za zelo uspešno, razširiti na tuje. V letošnjem letu tako načrtujejo pilotske začetke krožkov v Romuniji, Estoniji, Srbiji in na Poljskem. Na Madžarskem so se mudili ravno v vročem zadnjem julijskem tednu in jim predstavljali svoj program.

Dogaja se to, kar je bila naša želja že od same ustanovitve: ponuditi naš program tudi mladim v tujini, v državah, ki so soočajo s podobnimi izzivi, kot naša –  z naraščajočo brezposelnostjo mladih in posledično ohromljeno energijo generacije, ki bi po vsej logiki morala biti glasnik preboja in akcije. Naša širitev se torej dogaja zato, ker želimo mladim ponuditi najboljši možen podjetniški peskovnik in ker verjamemo, da vključitev v podjetniški krožek pomeni najboljšo preventivo pred brezposelnostjo – to pa je pomembno povsod, ne samo v Sloveniji.

Anuša Gaši, Ustvarjalnik

Zadnji teden julija so svoj program Uschool na čelu z Matijo Goljarjem, ustanoviteljem Ustvarjalnika, predstavljali v Romuniji. Vir: Ustvarjalnik
Zadnji teden julija so svoj program Uschool na čelu z Matijo Goljarjem, ustanoviteljem Ustvarjalnika, predstavljali v Romuniji (foto: Ustvarjalnik).

Skozi širjenje sproti spoznavajo, kakšno je stanje v drugih državah in kako se najbolje pravno in finančno organizirati, na vse skupaj pa gledajo bolj kot eksperiment, saj ne pričakujejo uspeha v vseh državah. V posamezni državi bodo zaenkrat vključili od 5 do 15 šol in potem opazovali, kakšen bo razvoj. Učenje iz izkušenj je njihovo vodilo, ki bo v prihodnjem letu botrovalo tudi nadaljnjemu širjenju.

Širjenja pa ne omejujejo samo na tujino, marveč se trudijo pokriti čim več šol tudi na Slovenskem. Ustvarjalnikov zemljevid Slovenije je pred dnevi bil že zelo dobro zapolnjen, k sodelovanju kličejo samo še na goriški, tolminski in posavski konec. Še vedno pa k svojemu sodelovanju vabijo mentorje za novo šolsko leto. Na mladih svet stoji in Ustvarjalnik jim pri tem pomaga – bravo!

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.