StartUp Days 2017: V 54 urah do delujočega izdelka

V 54 urah do delujočega izdelka

Ta konec tedna se bo v Celju zbralo 100 slovenskih dijakov, ki bodo v treh dneh svojo podjetniško zamisel popeljali do uresničitve in skušali prepričati vlagatelje, da jo podprejo.

afb55cd0-8e7f-4145-9bf1-87b4ca440f1c
Vir: StartUp Days 2017

Kdo bo prepričal vlagatelje?

V petek bodo mladi podjetniki najprej oblikovali svoje poslovne zamisli in se glede na zanimanja in sposobnosti povezali v ekipe. V njih bodo nato intenzivno ustvarjali in razvijali svojo zamisel do končnega izdelka, ki ga bodo v nedeljo, 19. 2., ob 16.00 javno predstavili v Narodnem domu v Celju.

Med vsemi ekipami bo komisija vlagateljev izbrala zmagovalce vikenda, ki jo bodo s svojo perspektivno zamislijo in izdelkom najbolj prepričali. Mlade podjetnike ves konec tedna spremljajo mentorji, izkušeni podjetniki, ki poleg nasvetov z njimi delijo tudi izkušnje svojih začetkov.

Spodbujanje podjetništva med mladimi

Glavni namen druženja je, da se mladim ponudi prva izkušnja v poslu in prostor, da svoje znanje in ideje preizkusijo v praksi ter se soočijo s trgom. Želimo si, da bodo zaradi te izkušnje bolj zaposljivi in z večjo gorečnostjo razmišljali o lastni podjetniški poti.

Ekipa StartUp Days 2017

Dogodek pripravlja Ustvarjalnik, ki sicer na srednjih šolah po vsej Sloveniji organizira podjetniške krožke, njegovo najbolj prepoznavno ime pa je Matija Goljar, voditelj oddaje Štartaj Slovenija.

Utrip mladega podjetništva si lahko ogledate na posnetku enega prejšnjih podjetniških vikendov, ki se je deloma odvil kar v predsedniški palači.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.