Nov podjetniški pospeševalnik ABC

V Ljubljani imamo nov podjetniški pospeševalnik ABC

Včeraj so se v inovacijskem centru IBM predstavili nov slovenski podjetniški pospeševalnik ABC, katerega soustanovitelji so ABC TIM, d. o. o., BTC, d. d., XLAB, d. o. o. in AmCham Slovenija. Podpisali so listino o strateškem partnerstvu z IBM Slovenija, d. o. o. in Univerzo v Ljubljani.

Včeraj so podpisali strateško pogodbo z IBM Slovenija in Univerzo v LJubljani. Vir: ABC
Včeraj so podpisali strateško pogodbo z IBM Slovenija in Univerzo v Ljubljani.
Foto: ABC

Nov podjetniški pospeševalnik ABC bo svoje prostore v ljubljanskem BTC-ju odprl 27. marca, pri čemer družba BTC pospeševalniku namenja kar 900m2 delovnih prostorov. Ustanovitelja pospeševalnika, ki sta tudi največja lastnika ABC TIM podjetja, sta Dejan Roljić, najbolj poznan po svoji pobudi akcije Kruh za prijatla, in Žiga Vavpotič, ustanovitelj Zavoda YpsilonDejan Roljič, ustanovitelj in direktor ABC

V Sloveniji imamo odlične inovatorje, ki ne znajo ustvariti zgodbe in svojih izdelkov oziroma storitev prodati na trgu. Pospeševalnik ABC ponuja odlično strukturo, da takšne podjetniške zgodbe zaživijo. Kombinacija z BTC City in vloga “testnega mesta”, ter IBM-a in vloga “inovacijskega centra” je edinstveni model. Na dolgi rok si želimo ABC model prenesti tudi v glavna mesta JV Evrope.

ABC_PRESS_omizje
Od leve: direktor pospeševalnika Dejan Roljić, predsednik uprave BTC Jože Mermal, rektor ljubljanske univerze dr. Ivan Svetlik in direktor IBM Slovenija Julij Božič.

Prvi razpis je že objavljen in traja do 25. marca. Skupinam, ki jim uspe, v pospeševalniku ponujajo dostop do infrastrukture v vrednosti 350 tisoč evrov in še dodatnih 15 tisoč evrov gotovine, v zameno za 8-odstotni delež. V pospeševalniku bodo imele prostor ekipe, ki imajo že v veliki večini dokončan svoj produkt ali storitev. Roljič dodaja:

Zanimata nas močna ekipa in v osemdesetih odstotkih dokončan izdelek. To je pogoj. Brez osnovnega izdelka bomo podjetjem v treh mesecih težko pomagali, da pridejo na trg. Dobro je tudi, da ima rešitev že kakšne uporabnike.

Poleg tega so pogoji tudi, da ekipa živi v Ljubljani in je dnevno vključena v aktivnosti, ki bodo zanjo organizirane v pospeševalniku.

Smart Cities in zdravje

ABC načrtuje razpis dveh programov letno. Razpis za prvi program že poteka, navezuje pa se na pametna mesta. S tem povezuje področja logistike, avtomatizacije, interneta stvari, trajnostnih rešitev, mobilnosti, … Prvi in tudi testni program bo sprejel 8 ekip, ki se bodo junija predstavile investitorjem.

Drugi program bo razpisan predvidoma jeseni, njegova tema pa bo zdravje. Prostora bo za 10 ekip, od katerih se pričakuje zavzeto delo, sodelovanje z mentorji, izpopolnjevanje produkta in testiranje na trgu. V vsakem od 3-mesečnih programov se bo zvrstilo preko 150 dogodkov. Kot največjo strateško prednost pospeševalnika pa navajajo priložnost, da ekipe po končanem programu še tri mesece s pomočjo pospeševalnika navezujejo in vzpostavljajo stike s partnerji iz celega sveta.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.