V Ljubljani so že 10. jammali

V Ljubljani so že desetič jammali

Od 27. februarja do 1. marca je v Ljubljani potekal že deseti Service jam, dogodek, ki je povezal 30 navdušencev nad storitvenim oblikovanjem. V treh dneh je dogodek hkrati potekal na 100 mestih na 6 svetovnih kontinentih, zato mu brez skrbi lahko pripišemo oznako mednarodni dogodek.

Usmerjen v razvoj storitvenega oblikovanja, Service Jam že 10. leto poteka pod okriljem zavoda Servis 8. Predstavnica zavoda, Ana Osredkar, je za Netokracijo pred kratkim napisala tudi kolumno, v kateri opisuje bistvo jama in namena organizacije tovrstnih dogodkov, Ana Kyra Bekš pa je predstavila ozadje poklica storitvenega oblikovalca.

10. Service Jam
Kreativne ideje so na 10. Service Jamu kar deževale (foto: Service Jam).

Udeleženci dogodka so bili v treh dneh delavnic razporejeni v ustvarjalne ekipe, znotraj katerih so skozi kreativne načine iskali rešitve vsakdanjih problemov. Zaključni del delavnic je predstavitev končnega izdelka oziroma storitve, ki rešuje zaznani problem. Organizatorji pa poudarjajo, da je bolj kot končni izdelek pomemben sam proces učenja, skozi katerega gredo udeleženci. Kot pravi Ana Osredkar:

Na delavnici gredo skozi voden proces načrtovanja storitev, hkrati pa doživijo tudi celoten kreativni  proces: vse od tega, da zgenerirajo veliko idej, nad katerimi so navdušeni, pa vse do frustracije, ko ne vidijo poti naprej. To doživljajo kot ekipa, kar jih nemalokrat poveže do te mere, da se med njimi spletejo prijateljske vezi, ki se obdržijo še dolgo po dogodku.

In s kakšnimi težavami so se udeleženci spopadli tokrat? Od dolgočasja med čakanjem na letališčih, izgubljanja stika z notranjim otrokom in ustvarjanja otrokom zanimivih muzejskih vsebin, pa vse do iskanja načinov za pomoč posameznikom s poslovno idejo, problematiko zdravstvenih čakalnic ter  iskanjem načinov, kako mladostnike odklopiti od tehnologije.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.