Spodbujamo učenje skozi napake

Spodbujamo učenje skozi napake

V Ljubljani se bomo ta konec tedna že desetič pridružili globalni iniciativi storitvenega oblikovanja, v okviru katere od leta 2012 poleg Service Jama organiziramo tudi sestrska dogodka Gov Jam, ki je usmerjen v razvoj javnih storitev, in Sustainability Jam, ki je namenjen razvoju trajnostnih storitev.

Foto: Servis8
Foto: Servis 8

Kaj je Jam?

Razložiti, kaj je Jam, je skoraj tak izziv, kot razložiti, kaj je service design. Za organizatorsko ekipo je Jam vzpostavitev nepozabne izkušnje, kjer se prepletajo spoznavanje novih radovednih ljudi, pozitivna energija, učenje skozi igro in kreativno reševanje problemov.

Udeleženci zanj največkrat izvejo od prijateljev, ki so se udeležili kakšnega prejšnjih Jamov, ali pa jih premaga radovednost, ko slišijo besede service design, design thinking ali kreativno reševanje problemov. V resnici nam s prijavo izkažejo kar veliko zaupanje, saj šele drugi dan delavnice, ko ni več poti nazaj, razumejo, kaj jih čaka. Izrazi na obrazih udeležencev, ko jim v uvodu dogodka predvajamo posnetek z globalno temo Jama, so neprecenljivi (beri: nič jasno). Včasih se organizatorji za kakšnega sprašujemo, če se bo vrnil tudi naslednji dan. Ko ga zjutraj med prvimi zagledamo ob rogljičkih in kavi, je to še ena mala zmaga.

Spodbujamo učenje skozi napake

Eden izmed pomembnejših vidikov dogodka je vzpostavitev varnega okolja oziroma safe spacea. Okolje, v katerem udeleženci lahko preizkušajo ideje, jih testirajo, nadgrajujejo ali opuščajo. Prostor, kjer lahko raziskujejo in odkrivajo meje kreativnosti, sodelovanja in timskega dela. Prostor, kjer napake niso zgolj dovoljene, temveč jih spodbujamo. Upamo, da po dogodku ta občutek svobode eksperimentiranja odnesejo tudi na svoje delovno mesto, v sejne sobe in na pot podjetniških izzivov. Da bodo jutri drzni pionirji novih načinov dela, ki bodo z optimizmom in svežim zaletom spreminjali naše gospodarstvo, družbo in svet na boljše.

Pogled naprej

Naše delo se je šele začelo. Kljub vrsti dogodkov (poleg globalnih organiziramo tudi lokalne tematsko usmerjene delavnice in predavanja) je prepoznavanje storitvenega oblikovanja kot pristopa k storitvenim inovacijam v Sloveniji še vedno slabo. Za letošnje leto tako v sodelovanju z Vetrinjskim dvorom v Mariboru ponovno pripravljamo Culture Jam, s Fakulteto za upravo v Ljubljani pa delavnico oblikovanja inovativnih javnih storitev. Vsake toliko z enim očesom pogledamo tudi čez mejo, k našim sosedom iz bivše skupne države, in si zaželimo soustvarjanja naslednjega Jama v kakšni bližnji prestolnici, ali še bolje, ob morju. Zato bomo veseli, če se kakšnega Jama udeležite tudi vi in nam date priložnost, da vas okužimo z našo strastjo!

Netokracija je medijski sponzor 10. Service Jama.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.