QR kode še vedno niso za staro šaro (če jih znate pravilno uporabljati): pogovor z Garrettom Geejem, ustanoviteljem Scan.me - Netokracija.si

QR kode še vedno niso za staro šaro (če jih znate pravilno uporabljati): pogovor z Garrettom Geejem, ustanoviteljem Scan.me

Zakaj je Garrett Gee, 26-letnik iz Utaha, zanimiv, ko pa so kode QR, njegov “core business”, zanimive le v prispevkih, ki govorijo o njihovi nesmiselni uporabi? V čem se njegovo mišljenje razlikuje od neštetih, ki so kodi QR napovedovali bleščečo prihodnost, dočakali pa le njeno zgrešeno uporabo na piškotih Qkies?

Garrett Gee na ICT Spring Europe (foto: Aljaž Maher)

Na Geeja sem naletel po naključju. Pogovor z njim je služil zapolnitvi časovne luknje med ‘pomembnejšim’ predavanjem Jeffreya Edella, najbolj znanega po vlogi pri MySpaceu in diskusije na temo družbenih omrežij. A z lahkoto bi si v vmesnem času privoščil kavo in se za trenutek prezračil, pa sem vseeno obsedel v dvorani in vneto poslušal besede mladega podjetnika.

Gee je že po nastopu in videzu tako drugačen od ostalih govorcev in udeležencev konference (na trenutke se sprašujem, če je imela kje v bližini razprodajo tovarna moških oblek), da je na odru deloval kot sveža sapa, ki pred seboj pometa s strogo formalnostjo ostalih govorcev.

Nazaj k bistvu: geekovski videz, mladostni nastop in že prisotnost na tovrstni konferenci so nakazali, da so Geejevi projekti odmevni in posebni.

Vstajenje kode QR

Vse se je začelo, ko je Gee, redni študent in strastni nogometaš, razvil veliko zanimanje – sprva povsem ljubiteljsko – za kode QR. Poiskal je tri somišljenike in v šestih tednih so razvili prvi osnutek aplikacije za skeniranje in oblikovanje kod QR. Tri mesece kasneje je bila aplikacija scan.me pripravljena za lansiranje. V prvem letu si jo je na svoje mobilne naprave preneslo več kot 10 mio uporabnikov. Ostalo je zgodovina.

Tudi Lady Gaga je za QR

Geejeva naročnica je Lady Gaga. V zaključnem kadru svojega video spota je vključila kodo QR s skeniranjem katere lahko v trenutku postanemo njen sledilec na twitterju. Merili so konverzijo, koliko novih sledilcev je pridobila na podlagi skeniranja točno te kode. Odgovor je 54 %. Običajno je ta odstotek precej nižji, pod ena. Le kako jim je to uspelo?

S kodo QR do povezave z wi-fi omrežjem

Gee ustvarja takšne kode QR, ki izvajajo specifična dejanja. Ne gre za običajne povezave do spletnih strani. Ali ste vedeli, da lahko s skenom kode QR vzpostavite povezavo z wi-fi omrežjem? Ali pa neposredno ‘všečkate’ stran na Facebooku? Da, celo prijavite se lahko na lokacijo na Foursqareu.

Scan.me, prva aplikacija za branje QR kod

 

Prilagodite spletna mesta mobilnim napravam!

Gee je izpostavil, da večina kod QR v obtoku predstavlja gole povezave do spletnih mest, ki niso prilagojene za mobilne naprave. Kode, ki jih ustvarja njegova aplikacija, so optimizirane za uporabo na teh napravah. Nenazadnje prav s temi napravami kode QR skeniramo.

Prelomnici: Google in Tech Crunch

Prelomnica v Geejevem življenju je bila, ko so ga kontaktirali številni investitorji in ga želeli podpreti. Sam se je stika z njimi najprej izogibal, ko pa ga je poklical sam gospod Google, se je le odzval. Po nekaj sestankih v Silicijevi dolini, kjer danes živi, so stekli prvi posli.

Druga prelomnica je bil članek o njegovem podjetju na portalu Tech Crunch, kjer so o lansiranju aplikacije poročali že nekaj minut po tem dogodku. Takoj je postal nova zvezda Silicijeve doline.

Za konec še Geejev nasvet: “Bodite zvesti sami sebi in delajte to, kar obožujete!”

Očtno zgodba o kodi QR še ni zaključena. Naj se skeniranje prične!

Skeniraj! :)

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.