Vabljeni na zajtrk z Nicholasom Bartlettom

V sredo 1. aprila, ste ob 8. uri zjutraj vabljeni v kavarno Sputnik na 22. Start-up Café, kjer boste imeli priložnost prisluhniti zgodbi investitorja Nicholasa Barletta, ki so mu nekateri nadeli tudi naziv serijski podjetnik. Kako do 30. leta ustvariti svoj prvi milijon? Ne zamudite Start-up Cafeja!

Iz Nove Zelandije se je lani preselil v Slovenijo, ki je zanj kot večje mesto. Foto: Ana Kovač
Iz Nove Zelandije se je lani preselil v Slovenijo, ki je zanj kot večje mesto.
Foto: Ana Kovač

Iz rodne Nove Zelandije se je milijonar, serijski podjetnik in investitor Nicholas Bartlett lani preselil v Slovenijo in odkril dobre kadre ter spodbudno podjetniško klimo. Kmalu bo odprl tudi R&D center za svoje londonsko podjetje The Kiwi Factory. Spoznali bomo njegovo podjetniško pot in kako je še pred 30. letom starosti postal milijonar.

Slovenska scena tehnoloških in zagonskih podjetij je relativno dobro razvita, tako da vidim veliko priložnosti v tej državi. Slovenija je v primerjavi s svetom eno veliko mesto, kar v praksi pomeni, da hitro spoznaš vse ljudi.

Nicholas Bartlett, gost 22. Start-up Cafeja

22. Start-up Café bo potekal 1. aprila ob 8. uri v kavarni Sputnik.
22. Start-up Café bo potekal 1. aprila ob 8. uri v kavarni Sputnik.

Če vas zanima, kako ustvariti svoj prvi milijon s premišljenim podjetniškim udejstvovanjem in investiranjem, kako prepričati tujega investitorja, da vloži v vaše podjetje, kako prepoznati obetavno priložnosti in razviti uspešno globalno zgodbo potem tega dogodka prav gotovo ne smete zamuditi!

Vabljeni v sredo, 1. aprila, ob 8. uri v kavarno Sputnik na Tržaški cesti 128.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.