Ustvarite priložnostno Viber nalepko za Exit festival in osvojite 3.000 dolarjev

V začetku julija se bo v Srbiji odvil že 16. festival Exit, ki vsako leto v Novi Sad privabi množice glasbenih navdušencev. Letos so se organizatorji povezali z aplikacijo Viber in skupaj ustvarili kreativni natečaj, ki vas izziva, da ustvarite najboljši festivalski 'sticker' za aplikacijo in osvojite 3000 ameriških dolarjev.

Imaš smisel za dizajn, kreativnost? Prijavi se na natečaj in osvoji bogato denarno nagrado in se po festivalu Exit sprehajaj z VIP vstopnico!
Imaš smisel za dizajn, kreativnost? Prijavi se na natečaj in osvoji bogato denarno nagrado in se po festivalu Exit sprehajaj z VIP vstopnico.

Med 7. in 10. julijem bo srbski Novi Sad znova dihal v ritmu festivala Exit, ki z mnogimi nagradami spada med najboljše evropske glasbene festivale. Lansko leto je privabil okrog 190.000 glasbenih navdušencev, zabeležili pa so tudi najbolj obiskano noč v zgodovini festivala: sobotni večer je obiskalo kar 52.000 ljudi.

Exit 2016 se je povezal z aplikacijo Viber, ki beleži že skoraj 711 milijonov uporabnikov po vsem svetu. Njuna stična točka je kreativni natečaj za oblikovanje festivalskega stickerja oz. nalepke, ki jo bodo lahko uporabniki pošiljali prek aplikacije in tako tudi v vizualni obliki združili festivalski navdih, zabavo in pozitivne impulze.

Ustvarite ‘sticker’ in osvojite nagrade

Svoje ideje lahko prijavite do torka, 19. aprila. Pošljete lahko največ 3 avtorske oblikovne rešitve. Uporaba samo fotografije ni dovoljena, kolaži in pomešane fotografije pa so dovoljeni. Prepovedana je uporaba logotipa Viberja, medtem ko lahko prosto uporabljate logotip festivala Exit. Več o pravilih in napotkih si lahko preberete tukaj.

Komisija, sestavljena iz 4 kreativnih direktorjev Viberja in Exita, bo zmagovalca razglasila 4. maja. Slednji bo prejel 3.000 ameriških dolarjev in dve VIP vstopnici za EXIT Adventure festival skupaj z nastanitvijo in prevozom. Med vsemi prijavljenimi bodo izbrali še štiri, ki bodo prejeli 500 dolarjev in dve vstopnici za EXIT Adventure festival.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.