Viber in Exit festival združila moči

Ustvarite priložnostno Viber nalepko za Exit festival in osvojite 3.000 dolarjev

V začetku julija se bo v Srbiji odvil že 16. festival Exit, ki vsako leto v Novi Sad privabi množice glasbenih navdušencev. Letos so se organizatorji povezali z aplikacijo Viber in skupaj ustvarili kreativni natečaj, ki vas izziva, da ustvarite najboljši festivalski 'sticker' za aplikacijo in osvojite 3000 ameriških dolarjev.

Imaš smisel za dizajn, kreativnost? Prijavi se na natečaj in osvoji bogato denarno nagrado in se po festivalu Exit sprehajaj z VIP vstopnico!
Imaš smisel za dizajn, kreativnost? Prijavi se na natečaj in osvoji bogato denarno nagrado in se po festivalu Exit sprehajaj z VIP vstopnico.

Med 7. in 10. julijem bo srbski Novi Sad znova dihal v ritmu festivala Exit, ki z mnogimi nagradami spada med najboljše evropske glasbene festivale. Lansko leto je privabil okrog 190.000 glasbenih navdušencev, zabeležili pa so tudi najbolj obiskano noč v zgodovini festivala: sobotni večer je obiskalo kar 52.000 ljudi.

Exit 2016 se je povezal z aplikacijo Viber, ki beleži že skoraj 711 milijonov uporabnikov po vsem svetu. Njuna stična točka je kreativni natečaj za oblikovanje festivalskega stickerja oz. nalepke, ki jo bodo lahko uporabniki pošiljali prek aplikacije in tako tudi v vizualni obliki združili festivalski navdih, zabavo in pozitivne impulze.

Ustvarite ‘sticker’ in osvojite nagrade

Svoje ideje lahko prijavite do torka, 19. aprila. Pošljete lahko največ 3 avtorske oblikovne rešitve. Uporaba samo fotografije ni dovoljena, kolaži in pomešane fotografije pa so dovoljeni. Prepovedana je uporaba logotipa Viberja, medtem ko lahko prosto uporabljate logotip festivala Exit. Več o pravilih in napotkih si lahko preberete tukaj.

Komisija, sestavljena iz 4 kreativnih direktorjev Viberja in Exita, bo zmagovalca razglasila 4. maja. Slednji bo prejel 3.000 ameriških dolarjev in dve VIP vstopnici za EXIT Adventure festival skupaj z nastanitvijo in prevozom. Med vsemi prijavljenimi bodo izbrali še štiri, ki bodo prejeli 500 dolarjev in dve vstopnici za EXIT Adventure festival.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.