Viber in Exit festival združila moči

Ustvarite priložnostno Viber nalepko za Exit festival in osvojite 3.000 dolarjev

V začetku julija se bo v Srbiji odvil že 16. festival Exit, ki vsako leto v Novi Sad privabi množice glasbenih navdušencev. Letos so se organizatorji povezali z aplikacijo Viber in skupaj ustvarili kreativni natečaj, ki vas izziva, da ustvarite najboljši festivalski 'sticker' za aplikacijo in osvojite 3000 ameriških dolarjev.

Imaš smisel za dizajn, kreativnost? Prijavi se na natečaj in osvoji bogato denarno nagrado in se po festivalu Exit sprehajaj z VIP vstopnico!
Imaš smisel za dizajn, kreativnost? Prijavi se na natečaj in osvoji bogato denarno nagrado in se po festivalu Exit sprehajaj z VIP vstopnico.

Med 7. in 10. julijem bo srbski Novi Sad znova dihal v ritmu festivala Exit, ki z mnogimi nagradami spada med najboljše evropske glasbene festivale. Lansko leto je privabil okrog 190.000 glasbenih navdušencev, zabeležili pa so tudi najbolj obiskano noč v zgodovini festivala: sobotni večer je obiskalo kar 52.000 ljudi.

Exit 2016 se je povezal z aplikacijo Viber, ki beleži že skoraj 711 milijonov uporabnikov po vsem svetu. Njuna stična točka je kreativni natečaj za oblikovanje festivalskega stickerja oz. nalepke, ki jo bodo lahko uporabniki pošiljali prek aplikacije in tako tudi v vizualni obliki združili festivalski navdih, zabavo in pozitivne impulze.

Ustvarite ‘sticker’ in osvojite nagrade

Svoje ideje lahko prijavite do torka, 19. aprila. Pošljete lahko največ 3 avtorske oblikovne rešitve. Uporaba samo fotografije ni dovoljena, kolaži in pomešane fotografije pa so dovoljeni. Prepovedana je uporaba logotipa Viberja, medtem ko lahko prosto uporabljate logotip festivala Exit. Več o pravilih in napotkih si lahko preberete tukaj.

Komisija, sestavljena iz 4 kreativnih direktorjev Viberja in Exita, bo zmagovalca razglasila 4. maja. Slednji bo prejel 3.000 ameriških dolarjev in dve VIP vstopnici za EXIT Adventure festival skupaj z nastanitvijo in prevozom. Med vsemi prijavljenimi bodo izbrali še štiri, ki bodo prejeli 500 dolarjev in dve vstopnici za EXIT Adventure festival.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.