Virtualna resničnost še kako resničnega zmagovalca

Na mednarodni konferenci PODIM, ki je potekala 10. in 11. maja v Mariboru, so na svečanem zaključku prvega dne podelili nagrado Slovenski start-up leta 2017. Prejelo jo je podjetje VIAR, ki je vzpostavilo spletno platformo za ustvarjanje vsebin v virtualni resničnosti.

Nagrada Slovenski start-up leta izpostavlja podjetja in njihove ekipe, ki so lahko zgled drugim domačim in tujim zagonskim podjetjem. Nagrajuje vztrajno delovanje, rezultate, ki sežejo zunaj meja naše države, in pogumne načrte za razvoj podjetij in izdelkov.

viar1
Viar je postal slovenski start-up leta 2017. (Vir: Podim)

Komisija, kriteriji in kakovost

Komisijo so tokrat sestavljali Mateja Lavrič (Kolektor Ventures), Jure Mikuž (RSG Capital), Boštjan Bregar (Marg), Damjan Slapar (Iskratel), Gregor Rebolj (Kyuriosity) in Niko Klanšek (BizMe). V svoji presoji so upoštevali, ali je zagonsko podjetje na trgu uspešno potrdilo vrednost svojih izdelkov in ali že ima prve uporabnike, ali podjetje vodi sposobna, predana in dobro organizirana ekipa, ki ji ne sme manjkati vizije in dodatnih znanj ter izkušenj, obenem pa komisija oceni tudi, ali ima podjetje možnosti za uspešno nadaljnje poslovanje in rast.

Podjetje VIAR me je prepričalo s svojimi dobrimi dosedanjimi poslovnimi rezultati, zagnanostjo in aktivnim prispevanjem nazaj v slovenski ekosistem start-upov.

Gregor Rebolj, Kyuriosity

Prepričali so me product-market fit – velik tržni potencial, odličen produkt in najpomembnejše, dokazano, da produkt dejansko dodaja vrednost končnemu uporabniku; ekipa – odlični posamezniki in komplementarni eden drugemu; ter momentum – rast vseh pomembnih kazalcev poslovanja.

Boštjan Bregar, Marg

Viar 360 za dostopno virtualno resničnost

Podjetje Viar se, kot lahko sklepamo že iz njihovega imena, ukvarja z virtualno resničnostjo. Vzpostavili so spletno platformo Viar 360, v kateri lahko uporabniki, ki niso vešči programiranja, ustvarijo interaktivne zgodbe in jih vključijo v svoje aplikacije, spletne strani ali profile na družabnih omrežjih.

Virtualna resničnost ponuja številne možnosti privlačnega predstavljanja vsebin, zato je uporabna v najrazličnejših okoljih. Z njo si lahko pomagajo učitelji, novinarji, trenerji v podjetjih in številni drugi, ki jim je pomembno, da je vsebina poslušalcu predstavljena na jasen in hkrati privlačen način.

Za veliko večino ljudi, ki bi želeli virtualno resničnost uporabljati pri svojem delu, je ustvarjanje tovrstnih vsebin preveč zapleteno. Rešitev zanje ponuja spletna platforma Viar 360, ki postopek močno olajša, saj je zasnovana zelo intuitivno. Uporabniki lahko iz 360-stopinjskih fotografij in posnetkov razmeroma hitro, z malo truda in brez znanja programiranja ustvarijo privlačne vsebine, ki v virtualni resničnosti postanejo skorajda otipljive.

Viar 360 že uporabljajo nekatere znane ameriške univerze, agencije in podjetja, kot so Disney, Microsoft, Samsung in Bosch. Zanimivo je tudi, da vgrajena Viarjeva analitična orodja v vsaki objavljeni zgodbi virtualne resničnosti nato spremljajo obnašanje uporabnikov.

Kaj pa nagrada?

Zmagovalni start-up leta 2017 si je za nagrado prislužil osebno svetovanje partnerja znanega ameriškega pospeševalnika 500startups Marvina Liaoa in paket »all-inclusive« za obisk konference zagonskih podjetij Pioneers Festival na Dunaju.

 

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.