Start-up leta 2017: Virtualna resničnost še kako resničnega zmagovalca

Virtualna resničnost še kako resničnega zmagovalca

Na mednarodni konferenci PODIM, ki je potekala 10. in 11. maja v Mariboru, so na svečanem zaključku prvega dne podelili nagrado Slovenski start-up leta 2017. Prejelo jo je podjetje VIAR, ki je vzpostavilo spletno platformo za ustvarjanje vsebin v virtualni resničnosti.

Nagrada Slovenski start-up leta izpostavlja podjetja in njihove ekipe, ki so lahko zgled drugim domačim in tujim zagonskim podjetjem. Nagrajuje vztrajno delovanje, rezultate, ki sežejo zunaj meja naše države, in pogumne načrte za razvoj podjetij in izdelkov.

viar1
Viar je postal slovenski start-up leta 2017. (Vir: Podim)

Komisija, kriteriji in kakovost

Komisijo so tokrat sestavljali Mateja Lavrič (Kolektor Ventures), Jure Mikuž (RSG Capital), Boštjan Bregar (Marg), Damjan Slapar (Iskratel), Gregor Rebolj (Kyuriosity) in Niko Klanšek (BizMe). V svoji presoji so upoštevali, ali je zagonsko podjetje na trgu uspešno potrdilo vrednost svojih izdelkov in ali že ima prve uporabnike, ali podjetje vodi sposobna, predana in dobro organizirana ekipa, ki ji ne sme manjkati vizije in dodatnih znanj ter izkušenj, obenem pa komisija oceni tudi, ali ima podjetje možnosti za uspešno nadaljnje poslovanje in rast.

Podjetje VIAR me je prepričalo s svojimi dobrimi dosedanjimi poslovnimi rezultati, zagnanostjo in aktivnim prispevanjem nazaj v slovenski ekosistem start-upov.

Gregor Rebolj, Kyuriosity

Prepričali so me product-market fit – velik tržni potencial, odličen produkt in najpomembnejše, dokazano, da produkt dejansko dodaja vrednost končnemu uporabniku; ekipa – odlični posamezniki in komplementarni eden drugemu; ter momentum – rast vseh pomembnih kazalcev poslovanja.

Boštjan Bregar, Marg

Viar 360 za dostopno virtualno resničnost

Podjetje Viar se, kot lahko sklepamo že iz njihovega imena, ukvarja z virtualno resničnostjo. Vzpostavili so spletno platformo Viar 360, v kateri lahko uporabniki, ki niso vešči programiranja, ustvarijo interaktivne zgodbe in jih vključijo v svoje aplikacije, spletne strani ali profile na družabnih omrežjih.

Virtualna resničnost ponuja številne možnosti privlačnega predstavljanja vsebin, zato je uporabna v najrazličnejših okoljih. Z njo si lahko pomagajo učitelji, novinarji, trenerji v podjetjih in številni drugi, ki jim je pomembno, da je vsebina poslušalcu predstavljena na jasen in hkrati privlačen način.

Za veliko večino ljudi, ki bi želeli virtualno resničnost uporabljati pri svojem delu, je ustvarjanje tovrstnih vsebin preveč zapleteno. Rešitev zanje ponuja spletna platforma Viar 360, ki postopek močno olajša, saj je zasnovana zelo intuitivno. Uporabniki lahko iz 360-stopinjskih fotografij in posnetkov razmeroma hitro, z malo truda in brez znanja programiranja ustvarijo privlačne vsebine, ki v virtualni resničnosti postanejo skorajda otipljive.

Viar 360 že uporabljajo nekatere znane ameriške univerze, agencije in podjetja, kot so Disney, Microsoft, Samsung in Bosch. Zanimivo je tudi, da vgrajena Viarjeva analitična orodja v vsaki objavljeni zgodbi virtualne resničnosti nato spremljajo obnašanje uporabnikov.

Kaj pa nagrada?

Zmagovalni start-up leta 2017 si je za nagrado prislužil osebno svetovanje partnerja znanega ameriškega pospeševalnika 500startups Marvina Liaoa in paket »all-inclusive« za obisk konference zagonskih podjetij Pioneers Festival na Dunaju.

 

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?