Infografika: Kako je julijski vročinski val vplival na spletno prodajo?

Infografika: Kako je julijski vročinski val vplival na spletno prodajo?

Agencija Republike Slovenije za okolje poroča, da smo letos doživeli rekordno topel mesec julij, ki sta ga zaznamovala dva vročinska vala. Temperature nad 35 stopinj Celzija so tako postale nekaj vsakdanjega, prav tako pa tudi hitri nakupi naprav, ki so nam vsaj malo omilile preživljanje rekordne vročine.

Medtem ko so vremenoslovci v juliju šteli vroče dni in so temperature dnevno dosegale nad 35 stopinj Celzija, smo potrošniki sedeli v senci, pod klimo, pred ventilatorjem ali se hladili v najbližjem bazenu. Na Ceneje.si so pripravili zanimivo infografiko, ki prikazuje prodajo in reakcijo potrošnikov na vročinski val. 

vročinski val

 

Kot je razvidno iz zgornjega prikaza, je povpraševanje po napravah, ki nudijo ohladitev v vročih dneh, skokovito naraslo že v času prvega vročinskega vala, ki je trajal od 4. do 10. julija. Potrošniki so na spletu predvsem pregledovali in primerjali cene klimatskih naprav, odstotek ogledov pa je od 27. junija, ko smo namerili prijetnih 25 stopinj Celzija, narasel kar za 3814%, v času drugega vročinskega vala, ki je trajal do 20. julija, pa za kar 5696%. 

Število ogledov je bilo še bistveno večje pri cenejših ventilatorjih: iz slabih 7 tisoč odstotkov je v drugem vročinskem valu št. ogledov naraslo za 13 tisoč odstotkov v primerjavi s 27. junijem. Povečalo se je tudi število ogledov bazenov, ki so skupno narasli za skoraj 700 odstotkov. Julijski trendi kažejo, da je nakupovalno vedenje močno odvisno od vremenskih pogojev – potrošniki so odreagirali šele, ko je bila huda vročina že tu.

Kdaj v nakup klimatske naprave?

Trendi gibanja cen klimatskih naprav za leto 2014 kažejo, da so se najbolj gledani modeli od začetka do konca sezone povpraševanja po klimah (april – julij) pocenili za 8,6 %, v primerjavi s predsezonskimi cenami celo za 12 %. Analiza cen, ki so jo opravili od januarja do aprila letos, je napovedovala podobne trende tudi v 2015. Vsi ti podatki nakazujejo, da se klimatsko napravo najbolj splača kupiti v maju in juniju, torej preventivno pred največjo vročino, ne pa julija.

Povprečne cene najbolj gledanih modelov stenskih klimatskih naprav se sicer gibljejo med 550 in 700 €. Najnižje cene stenskih klima naprav se pričnejo pri malo pod 200 €, pri čemer gre le za notranje enote, medtem ko najvišje cene stenskih klim dosegajo 2500 € in več.

Pa saj je poletje. Kdaj pa bo vroče, če ne zdaj? :)

Povzeto po: infografika Ceneje.si

Priljubljeno

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?