VsakdanjeDarilo.si: Nov projekt Andraža Gaveza

Andraž Gavez, ustanovitelj spletne trgovine MojaCokolada.si, je ustanovil tudi spletni portal VsakdanjeDarilo.si, s katerim nameravajo srednjim in manjšim podjetjem ponuditi nov oglaševalski kanal.

vsakdanjeDariloSi

Včeraj je začel delovati portal Vsakdanje darilo. Ustanovitelj Andraž Gavez, ki stoji za spletno trgovino MojaCokolada.si, je projekt zasnoval skupaj s še dvema soustanoviteljema: programerjem Žigo Fajfarjem in oblikovalcem Sergejem Goriškom. Mlada ekipa je na idejo o portalu prišla spontano:

Ideja je nastala povsem spontano, ker sem tudi sam kot lastnik spletne trgovine iskal učinkovite oglaševalske kanale. In mislim, da takšnega problema nimam samo jaz, ampak praktično vsa manjša in srednja podjetja, ki prodajajo izdelke in storitve končnim kupcem. Gre za odgovor na vprašanje, kako doseči večje število ljudi za najmanjši možen vložek.

Andraž Gavez, soustanovitelj

Spletni portal je namenjen podjetjem, ki bodo oglaševala in širila glas o sebi s pomočjo nagradnih iger. Slednje bodo potekale avtomatizirano, pri čemer bo podjetje izpolnilo samo nekaj podatkov. Na portalu podjetjem v zameno zagotavljajo oglaševalski prostor in obveščanje na celotno bazo uporabnikov. Cena storitve bo temeljila na številu uporabnikov v njihovi bazi, objava dnevne nagradne igre pa bo tako stala 1 evro/10,000 uporabnikov.

Na portalu so pridobili že kar nekaj partnerjev, trenutno jih je potrjenih 50, temu primerno pa je tudi število dnevnih daril. Načrtujejo, da bodo v prvem mesecu delovanja podarili že okrog šest daril dnevno.

Nagradne igre so v zadnjem letu res postale pravi spletni hit in najverjetneje ni koga izmed nami, ki ga katera še ni privabila k sodelovanju. Je pa res, da takšen način oglaševanja privabi uporabnike le na hitro, medtem ko se taisti uporabniki na dolgi čas največkrat ne obdržijo. O tem, da pa portal ne bi postal samo ”past” za ”serijske” igralce nagradnih iger, pa Gavez odgovarja:

Vsekakor imamo v planu kar nekaj vzvodov, kako bomo te zadeve reševali … Eden je tudi ta, da bomo imeli resnično zanimiva in vsakič drugačna darila, poizkusili bomo čimbolj segmentirati. Za vse tiste uporabnike, ki bodo uporabljali več e-mailov s kakšnimi »fake accounti« pa bomo seveda imeli tudi blacklisto. Bomo videli, želimo si čim bolj kvalitetne storitve in spletne strani na visokem nivoju.

Andraž Gavez, soustanovitelj

Komentarji

  1. Tomaž Gorec

    Tomaž Gorec

    4. 8. 2015. v 17:29

    Sem mislil, da se na področju nagradnih iger ne da ‘izumiti’ nič novega. Tole je super ideja, predvsem bi pohvalil to, da je vs ezelo enostavno in lep design.

    Upam, da vam bo uspelo dobiti čim več dobrih nagrad.

    Želim vam veliko obiska na strani in da bi projekt stekel tako kot ste si zamislili ali še bolje.

    • Andraž Gavez

      Andraž Gavez

      4. 8. 2015. v 17:33

      @Tomaž, hvala za pohvale. Ker zadevo šele lansiramo nam takšne pohvale zares veliko pomenijo. Se vsekakor trudimo in si želimo, da bi tak potencial prepoznali tudi ostali.

      P. S. Se veselimo tudi potencialnega sodelovanja z vami! Pišite na info@vsakdanjedarilo.si in bomo skupaj naštudirali nekaj svežega :)

Comments are closed.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.