VsakdanjeDarilo.si: Nov projekt Andraža Gaveza

VsakdanjeDarilo.si: Nov projekt Andraža Gaveza

Andraž Gavez, ustanovitelj spletne trgovine MojaCokolada.si, je ustanovil tudi spletni portal VsakdanjeDarilo.si, s katerim nameravajo srednjim in manjšim podjetjem ponuditi nov oglaševalski kanal.

vsakdanjeDariloSi

Včeraj je začel delovati portal Vsakdanje darilo. Ustanovitelj Andraž Gavez, ki stoji za spletno trgovino MojaCokolada.si, je projekt zasnoval skupaj s še dvema soustanoviteljema: programerjem Žigo Fajfarjem in oblikovalcem Sergejem Goriškom. Mlada ekipa je na idejo o portalu prišla spontano:

Ideja je nastala povsem spontano, ker sem tudi sam kot lastnik spletne trgovine iskal učinkovite oglaševalske kanale. In mislim, da takšnega problema nimam samo jaz, ampak praktično vsa manjša in srednja podjetja, ki prodajajo izdelke in storitve končnim kupcem. Gre za odgovor na vprašanje, kako doseči večje število ljudi za najmanjši možen vložek.

Andraž Gavez, soustanovitelj

Spletni portal je namenjen podjetjem, ki bodo oglaševala in širila glas o sebi s pomočjo nagradnih iger. Slednje bodo potekale avtomatizirano, pri čemer bo podjetje izpolnilo samo nekaj podatkov. Na portalu podjetjem v zameno zagotavljajo oglaševalski prostor in obveščanje na celotno bazo uporabnikov. Cena storitve bo temeljila na številu uporabnikov v njihovi bazi, objava dnevne nagradne igre pa bo tako stala 1 evro/10,000 uporabnikov.

Na portalu so pridobili že kar nekaj partnerjev, trenutno jih je potrjenih 50, temu primerno pa je tudi število dnevnih daril. Načrtujejo, da bodo v prvem mesecu delovanja podarili že okrog šest daril dnevno.

Nagradne igre so v zadnjem letu res postale pravi spletni hit in najverjetneje ni koga izmed nami, ki ga katera še ni privabila k sodelovanju. Je pa res, da takšen način oglaševanja privabi uporabnike le na hitro, medtem ko se taisti uporabniki na dolgi čas največkrat ne obdržijo. O tem, da pa portal ne bi postal samo ”past” za ”serijske” igralce nagradnih iger, pa Gavez odgovarja:

Vsekakor imamo v planu kar nekaj vzvodov, kako bomo te zadeve reševali … Eden je tudi ta, da bomo imeli resnično zanimiva in vsakič drugačna darila, poizkusili bomo čimbolj segmentirati. Za vse tiste uporabnike, ki bodo uporabljali več e-mailov s kakšnimi »fake accounti« pa bomo seveda imeli tudi blacklisto. Bomo videli, želimo si čim bolj kvalitetne storitve in spletne strani na visokem nivoju.

Andraž Gavez, soustanovitelj

Komentarji

  1. Tomaž Gorec

    Tomaž Gorec

    4. 8. 2015. v 17:29

    Sem mislil, da se na področju nagradnih iger ne da ‘izumiti’ nič novega. Tole je super ideja, predvsem bi pohvalil to, da je vs ezelo enostavno in lep design.

    Upam, da vam bo uspelo dobiti čim več dobrih nagrad.

    Želim vam veliko obiska na strani in da bi projekt stekel tako kot ste si zamislili ali še bolje.

    • Andraž Gavez

      Andraž Gavez

      4. 8. 2015. v 17:33

      @Tomaž, hvala za pohvale. Ker zadevo šele lansiramo nam takšne pohvale zares veliko pomenijo. Se vsekakor trudimo in si želimo, da bi tak potencial prepoznali tudi ostali.

      P. S. Se veselimo tudi potencialnega sodelovanja z vami! Pišite na info@vsakdanjedarilo.si in bomo skupaj naštudirali nekaj svežega :)

Comments are closed.

Priljubljeno

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial lastnih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte debate o različnih temah in posledično pritegnitev novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.