VsakdanjeDarilo.si: Nov projekt Andraža Gaveza

VsakdanjeDarilo.si: Nov projekt Andraža Gaveza

Andraž Gavez, ustanovitelj spletne trgovine MojaCokolada.si, je ustanovil tudi spletni portal VsakdanjeDarilo.si, s katerim nameravajo srednjim in manjšim podjetjem ponuditi nov oglaševalski kanal.

vsakdanjeDariloSi

Včeraj je začel delovati portal Vsakdanje darilo. Ustanovitelj Andraž Gavez, ki stoji za spletno trgovino MojaCokolada.si, je projekt zasnoval skupaj s še dvema soustanoviteljema: programerjem Žigo Fajfarjem in oblikovalcem Sergejem Goriškom. Mlada ekipa je na idejo o portalu prišla spontano:

Ideja je nastala povsem spontano, ker sem tudi sam kot lastnik spletne trgovine iskal učinkovite oglaševalske kanale. In mislim, da takšnega problema nimam samo jaz, ampak praktično vsa manjša in srednja podjetja, ki prodajajo izdelke in storitve končnim kupcem. Gre za odgovor na vprašanje, kako doseči večje število ljudi za najmanjši možen vložek.

Andraž Gavez, soustanovitelj

Spletni portal je namenjen podjetjem, ki bodo oglaševala in širila glas o sebi s pomočjo nagradnih iger. Slednje bodo potekale avtomatizirano, pri čemer bo podjetje izpolnilo samo nekaj podatkov. Na portalu podjetjem v zameno zagotavljajo oglaševalski prostor in obveščanje na celotno bazo uporabnikov. Cena storitve bo temeljila na številu uporabnikov v njihovi bazi, objava dnevne nagradne igre pa bo tako stala 1 evro/10,000 uporabnikov.

Na portalu so pridobili že kar nekaj partnerjev, trenutno jih je potrjenih 50, temu primerno pa je tudi število dnevnih daril. Načrtujejo, da bodo v prvem mesecu delovanja podarili že okrog šest daril dnevno.

Nagradne igre so v zadnjem letu res postale pravi spletni hit in najverjetneje ni koga izmed nami, ki ga katera še ni privabila k sodelovanju. Je pa res, da takšen način oglaševanja privabi uporabnike le na hitro, medtem ko se taisti uporabniki na dolgi čas največkrat ne obdržijo. O tem, da pa portal ne bi postal samo ”past” za ”serijske” igralce nagradnih iger, pa Gavez odgovarja:

Vsekakor imamo v planu kar nekaj vzvodov, kako bomo te zadeve reševali … Eden je tudi ta, da bomo imeli resnično zanimiva in vsakič drugačna darila, poizkusili bomo čimbolj segmentirati. Za vse tiste uporabnike, ki bodo uporabljali več e-mailov s kakšnimi »fake accounti« pa bomo seveda imeli tudi blacklisto. Bomo videli, želimo si čim bolj kvalitetne storitve in spletne strani na visokem nivoju.

Andraž Gavez, soustanovitelj

Komentarji

  1. Tomaž Gorec

    Tomaž Gorec

    4. 8. 2015. v 17:29

    Sem mislil, da se na področju nagradnih iger ne da ‘izumiti’ nič novega. Tole je super ideja, predvsem bi pohvalil to, da je vs ezelo enostavno in lep design.

    Upam, da vam bo uspelo dobiti čim več dobrih nagrad.

    Želim vam veliko obiska na strani in da bi projekt stekel tako kot ste si zamislili ali še bolje.

    • Andraž Gavez

      Andraž Gavez

      4. 8. 2015. v 17:33

      @Tomaž, hvala za pohvale. Ker zadevo šele lansiramo nam takšne pohvale zares veliko pomenijo. Se vsekakor trudimo in si želimo, da bi tak potencial prepoznali tudi ostali.

      P. S. Se veselimo tudi potencialnega sodelovanja z vami! Pišite na info@vsakdanjedarilo.si in bomo skupaj naštudirali nekaj svežega :)

Comments are closed.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.