Vsebina je kraljica: strokovna konferenca POMP Forum o vsebinskem marketingu bo 20. septembra v Cankarjevem domu - Netokracija.si

Vsebina je kraljica: strokovna konferenca POMP Forum o vsebinskem marketingu bo 20. septembra v Cankarjevem domu

Temelj ‘pompoznega’ dogodka je vsebinski marketing, ki zajema vzpostavitev prave komunikacijske strategije, kvalitetne tekste in merljivost rezultatov. Komunikacija se predvsem na spletu odmika od ‘push’ k ‘pull’ pristopu, poznavanju ciljnih skupin in upoštevanju pričakovanj potrošnikov. Z dobro vsebino in njeno distribucijo pa lahko dosežemo želene rezultate.

Temelj ‘pompoznega’ dogodka je vsebinski marketing, ki zajema vzpostavitev prave komunikacijske strategije, kvalitetne tekste in merljivost rezultatov. Komunikacija se predvsem na spletu odmika od ‘push’ k ‘pull’ pristopu, poznavanju ciljnih skupin in upoštevanju pričakovanj potrošnikov. Z dobro vsebino in njeno distribucijo pa lahko dosežemo želene rezultate.

Kakšna je dobra vsebina, katera komunikacijska orodja uporabiti in na kakšen način, v katerem planu je tehnologija, kdo vse je v komunikacijskem krogu in na ostala aktualna vprašanja marketinške sfere bodo odgovarjali mednarodni in domači strokovnjaki – Rebbeca Lieb (Altimeter Group), Patrick Fuller (Content Mrketing Association), Simon Brown (&&& Creative), Ali Žerdin (Delo), Igor Savič (Poslovni mediji) in drugi.

S konference bodo nova znanja, poznanstva in ideje lahko odnesli uredniki, novinarji, managerji, blogerji, marketinški in trženjski strokovnjaki, PR-ovci in firbci. Prijave za udeležbo organizatorji sprejemajo na svoji spletni strani, preverite le, če morda tudi za vas pride v poštev kateri od popustov, ki jih organizatorji omogočajo. Do 18. septembra se lahko prijavite tudi za akreditacijo.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Vodnik

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Vodnik

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Vodnik

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.