Vsebina je kraljica: strokovna konferenca POMP Forum o vsebinskem marketingu bo 20. septembra v Cankarjevem domu
Temelj ‘pompoznega’ dogodka je vsebinski marketing, ki zajema vzpostavitev prave komunikacijske strategije, kvalitetne tekste in merljivost rezultatov. Komunikacija se predvsem na spletu odmika od ‘push’ k ‘pull’ pristopu, poznavanju ciljnih skupin in upoštevanju pričakovanj potrošnikov. Z dobro vsebino in njeno distribucijo pa lahko dosežemo želene rezultate.
Temelj ‘pompoznega’ dogodka je vsebinski marketing, ki zajema vzpostavitev prave komunikacijske strategije, kvalitetne tekste in merljivost rezultatov. Komunikacija se predvsem na spletu odmika od ‘push’ k ‘pull’ pristopu, poznavanju ciljnih skupin in upoštevanju pričakovanj potrošnikov. Z dobro vsebino in njeno distribucijo pa lahko dosežemo želene rezultate.
Kakšna je dobra vsebina, katera komunikacijska orodja uporabiti in na kakšen način, v katerem planu je tehnologija, kdo vse je v komunikacijskem krogu in na ostala aktualna vprašanja marketinške sfere bodo odgovarjali mednarodni in domači strokovnjaki – Rebbeca Lieb (Altimeter Group), Patrick Fuller (Content Mrketing Association), Simon Brown (&&& Creative), Ali Žerdin (Delo), Igor Savič (Poslovni mediji) in drugi.
S konference bodo nova znanja, poznanstva in ideje lahko odnesli uredniki, novinarji, managerji, blogerji, marketinški in trženjski strokovnjaki, PR-ovci in firbci. Prijave za udeležbo organizatorji sprejemajo na svoji spletni strani, preverite le, če morda tudi za vas pride v poštev kateri od popustov, ki jih organizatorji omogočajo. Do 18. septembra se lahko prijavite tudi za akreditacijo.