Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb? - Netokracija.si

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Na njihovih profilih na družbenih omrežjih in blogih ne boste našli dolgočasnih korporativnih ali neizvirnih objav v slogu #agencylife. Preverili smo, kako se lotevajo lastnega vsebinskega marketinga, kako merijo rezultate aktivnosti ter kako te vplivajo na ustvarjanje avtoritete, grajenje blagovne znamke in posledično prodajo storitev agencije.

POINT OUT

POINT OUT: osnova je kakovosten uredniški načrt

Agencijo za digitalni marketing POINT OUT sta leta 2013 ustanovila ekonomista Zoran Bosančić in Nejc Slovnik. Podjetje je v začetnem obdobju raslo počasi, preskok pa so naredili konec leta 2016. Od takrat se prihodki podjetja povečujejo za približno 100.000 evrov letno, cilji za prihodnost so usmerjeni še višje. Agencija sodeluje s priznanimi blagovnimi znamkami in podjetji, kot so BMW, A1, Competo, Knauf Insulation, mBills, Sensodyne, Royal Canin, Slovensko-nemška gospodarska zbornica in drugi.

Trenutno v agenciji dela 9 ljudi, občasno si ob večjih projektih pomagajo tudi z zunanjimi sodelavci. Srce ekipe predstavljajo digitalni strategi, vodje projektov, strokovnjaki za ustvarjalne vsebine, družbena omrežja in tekstopisje, digitalni oglaševalci ter video producenti. Prav vsi sodelujejo pri ustvarjanju vsebin za blog, tedenske oddaje POINT OUT Weekly in POINT OUT vloga, ki so stebri agencijske strategije vsebinskega marketinga.

Teme določajo na podlagi temeljite analize ciljne skupine, njenih interesov, skrbi, vprašanj, s katerimi se sooča in informacij, ki si jih želi. K enačbi dodajo lastno analizo do sedaj objavljenih vsebin in odločitev, katere svoje storitve želijo dodatno poudariti. Predvsem pa je pomembno aktivno spremljanje trendov v marketinški industriji.

Vsebine so načrtovane eno leto vnaprej

Uredniški vsebin načrt imajo pripravljen za eno leto vnaprej in ga po potrebi sproti prilagajajo. Skrbno izpolnijo vse podatke, od datuma objave, avtorja, naslova, datuma snemanja do predvidene glavne ključne besede. Projektni vodja poskrbi, da vse teče, tako, kot mora. Kot nam je zaupal soustanovitelj in partner Zoran Bosančić:

Postopek priprave lastnih vsebin smo želeli čim bolj poenostaviti, saj je poleg dela za naročnike to še dodatno delo za naše zaposlene. V produkcijo vsebin so namreč vključeni vsi zaposleni in prav nihče tega ne vidi kot dodatno breme. Družno verjamemo, da je produkcija lastnih vsebin nuja za uresničitev naših ciljev.

Video oddaja in podcast POINT OUT Weekly

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za vse, ki jih zanima digitalni marketing in iščejo navdih, ideje in nasvete, kako najboljše izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden se posvetijo eni izmed tematik s področja digitalnega marketinga:

Osnova, ki ji sledimo, je uredniški načrt. Teme so določene, avtorji oddaj tudi, prav tako so predvideni tudi gostje. Avtor oddaje pripravi osnutek vsebine in potek oddaje. Če je na vrsti gost, z njim stopi v kontakt in se dogovori vse potrebno. Datum snemanja združujemo vsaj še z eno oddajo, najbolje tremi, saj to pomeni, da postavimo in pripravimo set ter vse potrebno samo enkrat in imamo vsebino za tri tedne. Po snemanju strokovnjak za video uredi postprodukcijo. Vedno se usklajuje s tekstopisko in strokovnjakinjo za družbena omrežja, ki mu svetuje glede besedil in dodatkov v oddaji, prav tako pa tudi določi izseke za “reciklirano” mikro vsebino, ki se objavi na družbenih medijih. Ista oseba pripravi tudi kratek besedilni zapis, ki se skupaj z videom objavi kot blog, v zvočni obliki pa isto oddajo objavimo tudi na naš podcast.

Vlog je v uredniškem načrtu načrtovan enkrat mesečno, takrat pogovorne oddaje Weekly ni. Tudi za vlog so teme približno določene, a tukaj želijo doseči kombinacijo načrtovane produkcije in dokumentiranja. Strokovnjakinja za ustvarjalno vsebino naredi grob scenarij z glavnim sporočilom in ključnimi dogodki, nato pa v sodelovanju s strokovnjakom za video določita potek zgodbe, pri čemer seveda sodelujejo vsi zaposleni. Kako nastaja oddaja prikazuje tudi eden izmed vlogov:

Tedenski blog

Članki na blogu izhajajo vsako nedeljo, pišejo jih prav vsi zaposleni. Vsak piše o tistem, o čemer ve največ. Tako zagotavljajo največjo kakovost vsebine. Vsak avtor opravi 10-minutni pogovor z urednico. Skupaj določita smer in fokus zapisa na blogu. Nato se pripravi osnutek, urednica ga pregleda, avtor pripravi celoten blog, ta se ponovno pregleda, pošlje oblikovalcu, ki naredi izvirne ilustracije, zapis se pripravi za objavo in nato objavi.

Slogovno enotnost in slovnično pravilnost zagotovijo s pomočjo urednice, hkrati imajo podroben vodnik za pisanje bloga, kjer sta do potankosti opredeljena ton in slog komunicira.

Zelo poudarjajo tudi nestresno delo:

Da imamo teme določene vnaprej olajša marsikatero preglavico, saj ne hitimo, stvari ne delamo “na vrat na nos”, pač pa vse skupaj teče kot podmazan stroj. Blog mora biti spisan štirinajst dni pred objavo, skupaj z ilustracijami pa teden pred objavo. Enako velja za oddajo Weekly. S tem zagotovimo, da delo ni stresno. Brez Asane, našega ljubega orodja za vodenje projektov, ne bi zmogli. V Asani postopek razčlenimo na mikro opravila, tako, da vse teče, kot po maslu.

Več kot 50.000 gledalcev in dnevna povpraševanja

Pri POINT OUTU pravijo, da si je njihove vsebine do sedaj ogledalo približno petdeset tisoč gledalcev. Predvsem v zadnjih mesecih, ko so vsebine tudi bolj strateško umestili, ta številka raste hitreje. Lani so se odločili za strateški premik. Oddajo Weekly in vloge so umaknili s Facebooka in jih v osnovni obliki objavljajo le še na kanalu YouTube, saj so ugotovili, da Facebook ni primeren kanal za daljše videovsebine. S prenosom vsebin na YouTube se je povprečni čas ogleda povečal za več kot 100 %. Spremlja jih širši krog gledalcev:

Z določenimi vsebinami (predvsem Weeklyji in blogi) smo zanimivi ljudem iz marketinške industrije in podjetništva, tudi agencijam, ki ne pokrivajo toliko digitalnega področja. S splošnejšimi vsebinami v blogih, z Weeklyji z znanimi gosti in z vlogom pa dosežemo tudi širše občinstvo.

Vse to počnejo zaradi treh osnovnih ciljev:

Prepoznavnost blagovne znamke. Opažamo, da nas ljudje iz industrije prepoznajo na konferencah, seminarjih in sestankih, saj spremljajo ali pa so videli vsaj en video.

Biti zaželen in zanimiv delodajalec. Za zadnje delovno mesto smo imeli 50 % več prijav kot prej.

Konverzija oz. ustvarjanje zanimanja. Več strateške vsebine  ustvarimo, več potencialnih novih naročnikov se obrača na nas. Trenutno ne mine dan, da ne bi dobili novega povpraševanja.

V preteklem letu so organski obisk spletne strani povečali za več kot 300 %, organski obisk bloga za več kot 290 %, čas, preživet na strani, pa za okoli 50 %.

Cilj do leta 2021 – postati ena izmed vodilnih digitalnih agencij v Sloveniji

Pravijo, da imajo prostora za napredek še veliko, saj so vendarle še vedno precej mlada agencija. Razvili so novo metodologijo digitalnega marketinga, prenovili spletno stran, dodatno okrepili aktivnosti s področja marketinga in medijske prepoznavnosti podjetja. Močno se posvečajo organiziranosti notranjih postopkov in sodelovanju z naročniki, saj lahko le s tovrstnim pristopom zagotavljajo vedno boljše rezultate. Cilj za prihodnja tri leta je ambiciozen:

Do konca leta 2021 želimo postati ena izmed vodilnih agencij za digitalni marketing v Sloveniji, ki bo prepoznana po izvirnem pristopu k digitalnemu marketingu oz. po svoji metodologiji dela in bo partnerjem prinašala nadpovprečne rezultate. Zaposlovati želimo digitalne strokovnjake, usmerjene v rast, ki bodo dihali kot eno in bodo hkrati prepoznani po prenosu znanja v širši ekosistem digitalnega marketinga.

Madwise

Madwise: “Znanje delimo online in offline”

Pred sedmimi leti je nastanku agencije Madwise botrovala kombinacija nekaj epizod Mad mana, druženja v okviru študentskega društva ŠSDMS in predstave o sanjskem svetu oglaševanja. Svoje poslovne poti sicer niso začeli v garaži, temveč v dnevni sobi, danes pa zaposlujejo 12 strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Soustanovitelj in direktor Sašo Palčič je delil zanimivost z začetka poslovanja podjetja:

Občutek, da imaš svoje podjetje je sicer vrhunski. Ideja, da nimaš nobenega naročnika, pa ne tako zelo. :) Po nekajdnevnem čakanju na klice bodočih naročnikov smo ugotovili, da se to vendarle ne bo zgodilo samo od sebe. Naredili smo načrt in se zadeve lotili zares. Prvih nekaj let smo porabili za razmislek, kaj bi sploh radi in katero področje marketinga je naše domače okolje. Ker nimamo stricev na položajih in tet iz ozadja, smo se lahko zanesli predvsem na vrhunske sodelavce in lastne ideje.

Pri Madwisu se trudijo znanje deliti tako online kot offline, in sicer to počnejo v največji meri prek spletne strani, kjer so pod krovnim imenom Baza znanja združili zapise na blogu in vodiče, predloge ter ostale uporabne vsebine s področja digitalnega marketinga. Znanje radi delijo tudi s predavanji in mentorstvom na različnih strokovnih dogodkih.

Pri Madwisu se trudijo znanje deliti tako online kot offline, in sicer to počnejo v največji meri prek spletne strani, kjer so pod krovnim imenom Baza znanja združili blog zapise in vodiče, predloge ter ostale uporabne vsebine s področja digitalnega marketinga. Znanje radi delijo tudi s predavanji in mentorstvom na različnih strokovnih dogodkih.

Ker se zelo radi družimo in menimo, da se skozi zabavo človek nauči še trikrat več, smo si zamislili tudi bolj sproščene oblike izobraževanja, zato organiziramo lastne izobraževalno-zabavne dogodke, kot so poletna AfterWork piva in Madwise live, pogovorne oddaje v živo na naši strani na Facebooku.

“Če želimo z nekom sodelovati, nas morajo ljudje (pre)poznati”

Že na začetku svoje poslovne poti so hitro prišli do spoznanja – če želijo sodelovati z naročniki, jih morajo ti najprej poznati. Najprej so začeli z videointervjuji, vendar so vmes prepoznali potencial prenosov v živo in se osredotočili na Facebook live. Po poti so se naučili tudi pomena distribucije in začeli graditi lastno bazo naročnikov.

Naš mentor Nenad Senić nas je naučil, da moramo biti pri ustvarjanju vsebin konsistentni in da je vsebinski marketing tek na dolge proge. Z vsebinami zelo radi eksperimentiramo, preizkušamo nove kanale in formate.

Pišite o tistem, v čemer ste strokovnjaki

Ekipa Madwisa se trudi, da bi bili njihovi članki strokovni, obenem pa dovolj poljudni, da lahko vsak bralec najde nekaj zase:

Pišemo o tem, kar delamo, v čemer smo strokovnjaki, in o tem, kar nas zanima. Trudimo se objavljati kakovostno, aktualno in relevantno vsebino s področij spletnega nastopa in digitalne transformacije, učinkovitega marketinga, ustvarjanja zanimanja in postopkov marketinške avtomatizacije, vsebinskega marketinga in uporabniške izkušnje ter z ostalih področij, s katerimi se ukvarjamo.

Tudi pri Madwisu poudarjajo nujnost vključenosti celotne ekipe v vsebinski marketing:

Vsebine pri nas ne nastajajo izpod tipk osebe, zadolžene za pripravo vsebin, saj verjamemo, da ima vsak član ekipe svoj glas in znanje, da vsebine s svojega področja kar najbolje predstavi in jim doda osebno noto ter lasten pogled. Vsebine določamo glede na preference in zanimanja naših bralcev. Hkrati pa dodamo teme, za katere menimo, da so relevantne in uporabne.

Vsebine nastajajo takole:

Tako kot nimamo določene osebe za pisanje vsebin, tudi nimamo točno določenega časovnega okvirja, ki ga namenjamo pisanju. Pri nas je okoli tega vse precej prilagodljivo, saj menimo, da ustvarjalnosti pač ne moreš zapreti med štiri stene in ji ukazati, naj se aktivira v torek ob 10.15 zjutraj. Zato ta del prepuščamo posamezniku, da svojemu ustvarjalnemu izlivu nameni toliko časa, kot ga potrebuje, in napiše kakovostno vsebino, na katero je ponosen. Seveda morata obstajati osnovna red in disciplina, za kar imamo zadolženo osebo, ki skrbi za organizacijo priprave vsebin. Urednik vodi in spremlja uredniški koledar, postavi okvirne roke za pripravo vsebin in poskrbi za njihovo distribucijo prek družbenih omrežij in e-novic, da naši zvesti bralci redno dobijo svoje čtivo.

Več kot 8.000 bralcev iz marketinške srenje

Madwisovo bazo znanja spremlja več kot osem tisoč bralcev, med njimi predvsem posamezniki iz stroke, ki se ukvarjajo s področji marketinga, digitalnega marketinga in oglaševanja.

Veseli nas, da vsebine prebira tudi veliko študentov in čedalje več posameznikov, ki jih področje digitalnega marketinga ljubiteljsko zanima in se želijo naučiti česa novega. Seveda se med bralci najdejo tudi naročniki in kolegi iz ostalih agencij. S tem, da vsebine tudi sami delimo na svojih družbenih omrežjih, si zagotovimo še večji doseg in vedno kakšna nova radovedna ušesa.

Rezultate merite tako, kot se za digitalno agencijo spodobi

Rezultate merijo z raznimi analitičnimi orodji. V ta namen imajo vzpostavljeno dodelano infrastrukturo, ki jim služi za spremljanje učinkovitosti posameznih aktivnosti ter omogoča vpogled v razumevanje preferenc in potreb bralcev. Vse z glavnim ciljem – da delijo znanje.

Vzbujanje zanimanja naročnikov in posledično sodelovanje je vsekakor cilj tovrstnih aktivnosti do te mere, da podjetja tam zunaj opozorimo nase in jim pokažemo, kaj znamo in v čem smo dobri. Hkrati gre tudi za izobraževanje širše javnosti in opolnomočenje naročnikov, da bolje razumejo svet marketinga. Ni pa to edini cilj. Ekipo namreč sestavljamo strokovnjaki z različnih področij in na ta način želimo pokazati, kdo smo in kaj znamo. Naš cilj ni, da se umestimo na trg le kot še ena digitalna agencija, pač pa se zavedamo, da je znanje naše največje bogastvo in da smo del skupnosti, ki se lahko razvija in raste le, če združimo moči in ji vračamo.

Z rezultati so zelo zadovoljni, pa ne samo zaradi pozitivnih kazalnikov v analitiki, temveč tudi zaradi sporočil, ki priromajo med zasebno pošto in besed, izrečenih ob srečanju z različnimi ljudmi, ko pohvalijo njihovo delo. “Ko to slišiš, veš, da delaš v pravo smer,” doda Sašo.

Kje se Madwisovci vidijo čez 5, 10 let?

Tudi pri agenciji Madwise kujejo ambiciozne načrte za prihodnost. Odmakniti se želijo od storitev in operative in se osredotočiti na svetovanje:

Slovenija je naš pilotni projekt, kjer preizkušamo svojo metodologijo in razvijamo elemente vrhunske kulture. Izvedbeni del, ki ga trenutno opravljamo v večini, želimo zamenjati s strateškim svetovanjem. Podjetjem želimo tako pomagati pri vzpostavljanju avtomatiziranih marketinških sistemov, v okviru katerih ne bo prostora za ugibanje, ampak bodo dovolj zgovorni podatki sami. Vzporedno si prizadevamo za razvijanje produktov SAAS, ki nam bodo omogočali razširiti pridobljeno znanje.

Optiweb

Optiweb: “Vsebinski marketing agencije se obrestuje le na dolgi rok”

Zgodba agencije Optiweb, ki danes zaposluje 42 ljudi, se je začela pisati leta 2009. Ustanovitelj Miha Lavtar je najprej začel z optimizacijo spletnih strani SEO in kmalu zatem postavil prvo lastno spletno trgovino. V naslednjem letu so pridobili že večje naročnike. Kot nam je zaupal:

Naše kompetence in uspešnost so začele odmevati v medijih, začeli smo predavati in pridobivati različne certifikate, kar nam je dalo dodaten zagon za postavljanje in doseganje novih ciljev. Posebnih investicij nismo imeli, razen selitve v nove prostore. Naša rast je bila organska in najbolj eksponentna od našega četrtega leta naprej, ko smo promet povečali za skoraj petkrat. Ravno v tem letu smo začeli tudi aktivneje zaposlovati in širiti ekipe. Zdaj se promet vsako leto povečuje in upamo, da bomo z letošnjim letom lahko presegli 2,2 milijona.

Od bloga do e-novičk

Optiwebovi zaposleni znanje delijo v obliki objav na blogu, na Facebooku, LinkedInu, Instagramu in v mesečnem e-novičniku. Na Facebooku so imeli rubriko Sredin haklc, v kateri so vsak teden objavili nasvet, vsakič z drugega področja, od marketinga, programiranja (WordPress ali Magento), oblikovanja in uporabniške izkušnje do prodaje. Zdaj vsakih 14 dni objavijo kviz, ki je povezan s programiranjem, marketingom ali spletno trgovino. Na blogu delijo daljše vsebine v obliki člankov, študij primerov in infografik, enkrat mesečno pa pošljejo e-novičnik, v katerem izpostavijo projekt meseca in članek, ki ga objavijo na blogu.

Tudi pri Optiwebu so v nastanek vsebin vključeni vsi zaposleni:

Strateško smo blog zasnovali tako, da je vsak zaposleni odgovoren za en članek na leto, kar smo tudi vstavili v mesečni e-novičnik. Na začetku smo v e-novicah predstavljali le projekte, nato smo začeli dodajati tudi prispevke z bloga. Predvsem smo preizkušali, kaj deluje bolje in se potem držali tistih vsebin, ki so uspešnejše. Sčasoma smo zamenjali tudi orodje in prešli na Mailerlite, ker je stroškovno učinkovitejši in ga uporabljamo še danes.

Koliko časa potrebuje pisec, da v življenje spravi resen članek za blog?

Čas pisanja članka je popolnoma odvisen od teme. Vzame lahko od tri do osem ur, sploh če je treba pregledati analitiko ali pridobiti podatke še iz kakšnih drugih virov. Tem se zaposleni domislijo po svojih željah, pri tem ni nikakršnih omejevanj. Pred vsako izbrano temo naredimo malce raziskave in strateško pristopimo k izbiri teme in pisca. Tako računamo, da bo optimalno izkoriščen čas za najboljši rezultat.

Zaposleni se s pisanjem prispevkov za blog urijo v pisnem izražanju, premišljujejo o konkretnih temah in z objavo članka krepijo tudi svojo blagovno znamko.

Za spoštovanje rokov in kakovost skrbi oseba iz marketinga. Za pripravo mesečnega e-novičnika skrbi urednica, ki izvede vse: od priprave besedila do postavitve kampanje. Priprava vsebin za družbena omrežja je prav tako delo sodelavk z marketinškega oddelka. Redno objavljanje zagotavljamo s pripravo koledarja, ki nam pomaga pri pripravi vsebin in njihovi časovni umestitvi.

Pri e-novicah imamo trenutno nekaj več kot 5.000 naročnikov, na Facebooku nekaj več kot 7.500, na LinkedInu preko 2.700 in na Instagramu čez 1.100. Naše vsebine spremljajo predvsem naši naročniki in potencialni naročniki. Mednje spadajo tudi strokovnjaki ali potencialni novi zaposleni ter strokovnjaki s področja digitalnega marketinga.

Eno elektronsko sporočilo ali objava na družbenih omrežjih še ne proda storitve

Uspešnost e-novičnikov merijo z deležem tistih, ki so odprli elektronsko sporočilo, deležem tistih, ki so kliknili na določeno povezavo, številom na novo prijavljenih in številom odjavljenih. Na družbenih omrežjih spremljajo predvsem število sledilcev, razmerje med prikazi in kliki, všečke, komentarje in preostalo angažiranje uporabnikov. Poleg grajenja avtoritete in prodaje storitev agencije gradijo blagovno znamko in ponosno predstavljajo kulturo podjetja:

To je delo, ki se obrestuje na dolgi rok, saj se prodaja in pridobitev novega naročnika ne zgodi le zaradi enega poslanega elektronskega sporočila ali ene objave na družbenih omrežjih.

Pravijo, da rezultati nikoli niso tako dobri, da jih ne bi mogli izboljšati, zato vedno iščejo nove rešitve in nove pristope, s katerimi bi lahko dosegli še več. Predvsem pa veliko časa posvetijo optimizaciji dela.

Agencijsko delo se bo v prihodnosti bistveno spremenilo

Pri Optiwebu so mnenja, da se bo agencijsko delo sčasoma zelo spremenilo, saj bo neizogibno prišlo do tega, da bodo vsa dela vsaj delno avtomatizirana.

Že pred meseci so napovedali, da bo Google sam prevzel račune določenih strank. Zato pričakujemo, da bo sčasoma vedno več stvari opravljenih neposredno in avtomatizirano, brez večjega vmešavanja agencij. Tudi razvoj programiranja se bo spremenil, saj je vedno lažje ustvariti spletno stran, trgovino ali aplikacijo. Wix, Shopify in ostali sistemi CMS so vse bolj dovršeni in omogočajo napredne funkcionalnosti že dokaj osnovnim uporabnikom. Izdelava spletne strani ali trgovine je torej na dlani.

Zato se bodo morale agencije osredotočati na zahtevnejša, svetovalna dela, kjer bodo lahko dosegale višjo dodano vrednost za naročnike. V prihodnosti želi Optiweb vlagati tudi v zagonska podjetja:

Želimo sklepati nova partnerstva, kjer mi vstopimo v lastniško strukturo zagonskega podjetja, v katerem vidimo potencial, pomagamo pri svetovanju, razvoju in marketingu izdelka ali storitve. Pristop smo že začeli preizkušati, zato pričakujemo, da se bo kmalu pokazalo, ali so tovrstni projekti donosni.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.