W3B razvil novo orodje za merjenje vidljivosti na spletnih iskalnikih

W3B razvil novo orodje za merjenje vidljivosti na spletnih iskalnikih

Pred slabim mesecem dni je slovenska digitalna agencija W3B razvila orodje za natančno merjenje vidljivosti na spletnih iskalnikih. Prednost orodja je ta, da meri vidljivost ne glede na zgodovino iskalnika.

W3B_orodjeAli ste vedeli, da preko 95 odstotkov Slovencev za svoj primaren spletni iskalnik uporablja Google? Če vas ni med zadetki na prvi strani iskanja, veste, da ste izgubili potencialno stranko. Tega se zavedajo tudi pri agenciji W3B, ki je pred nedavnim razvila lasten algoritem vidljivosti in potenciala s katerim lahko spremljamo stanje in napredek pozicij ključnih besed v spletnih iskalnikih. Orodje omogoča tudi primerjavo glede na lokacijo, napravo uporabnika in primerjavo med konkurenti.

Za podjetja je zelo pomembno, da vedo, kje se pojavljajo in kje se pojavlja njihova konkurenca, pri tem pa iskalniki niso nič manj pomembni. Dovolj je že podatek, da približno 95 % uporabnikov interneta v Sloveniji uporablja Google. Če želimo vedeti, kje se v iskalniku nahajamo, moramo to najprej storiti na način, da rezultati niso prilagojeni glede na naša predhodna poizvedovanja. Potem je treba upoštevati še lokacijo in napravo, prek katere preverjamo pozicijo. Vsakodnevno ročno preverjanje je izguba časa, zato smo v podjetju skupaj s partnerji razvili orodje, ki omogoča avtomatizirano dnevno merjenje pozicij v iskalnikih glede na lokacijo in napravo. Dodali smo še algoritem vidljivosti, ki ga bomo v prihodnje razvijali glede na spremembe v iskalnikih in našem orodju.

Pred tem smo seveda tako kot vsi uporabljali tuja orodja, ki so nam trenutno na voljo. Določena orodja je treba ročno zaganjati, rezultati niso zanesljivi, ni bilo podpore za Slovenijo, ni bilo mogoče meriti ločeno mobilnih in klasičnih pozicij, da o poizvedbah glede na lokacijo niti ne govorimo. Potem je tu še cenovni faktor. Dobro orodje ni poceni, mi pa ponujamo odlično razmerje med kvaliteto in ceno

Denis Jakin, direktor W3B

V podjetju so opravili tudi nekaj raziskav z orodjem, ki so jih v dveh delih objavili na njihovem blogu. Prva analiza se osredotoča na razlike med pozicijami na namiznem računalniku in mobilnem telefonu, druga analiza pa na različne lokacije. Digitalna agencija strankam ponuja različne pakete uporabe orodja, ki se razlikuje glede na to koliko ključnih besed in konkurentov se hkrati preverja. Cene uporabe orodja se tako gibljejo med 50 in 500 evrov mesečno. O projektu pa več pove tudi njegova vodja, Romana Škerjanc:

Orodje za merjenje vidljivosti na spletnih straneh je, kot smo že omenili, edinstveno orodje oziroma storitev za spremljanje realnih, z zgodovino neobremenjenih organskih pozicij v spletnih iskalnikih. Odziv na izvedene analize s pomočjo orodja je v tujini izjemen, v Sloveniji, kjer ta možnost merjena še ni razširjena oziroma poznana, pa smo na točki ozaveščanja o pomembnosti merjenja. Tisti, ki so pri nas analizo že prejeli, so zelo zadovoljni in obenem presenečeni nad pridobljeni rezultati, nad možnostjo obdelave in interpretacije podatkov ter natančnostjo in ažurnostjo spremljanja  le-teh. Pridobljeni rezultati namreč omogočajo hitrejše reagiranje in uspešnejšo optimizacijo spletne strani. Trenutno je vloga naše kampanje usmerjena v informiranje, predajanje znanja in zbiranje prijav za merjenje vidljivosti v spletnih iskalnikih.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.