WEB SUMMIT 2016: Česa me je naučila največja digitalna konferenca?

Digitalno je – tukaj in zdaj. Na največjo digitalno konferenco Web Summit 2016 sem se odpravil z namenom izobraževanja in poglabljanja timskega sodelovanja v podjetju; v nadaljevanju pa si lahko preberete, zakaj je bilo tri dni v Lizboni absolutno vredno preživeti.

Konferenca Web Summit je letos porušila vse rekorde. Organizatorji so “boom” očitno začutili že dovolj zgodaj in se Dublin odločili zamenjati za Lizbono. Ta se je izkazala za zelo hvaležno gostiteljico – njena MEO FIL Arena pa je po podatkih organizatorja v treh dneh gostila kar 53.056 udeležencev iz 166 držav. Prizorišče ima super logistične povezave, saj se nahaja v neposredni bližini podzemne železnice, ki ga povezuje z mestom in letališčem.

Na Web Summit smo zaposleni pri podjetju IPROM odpravili načrtno: širiti digitalna in druga obzorja ter iskati sveže ideje. Je bil cilj dosežen? Po moje oceni – vsekakor.

Vsak začetek je težak

Konferenca se je začela s prav “posrečeno” napako, ki je dodobra znana prav vsem organizatorjem dogodkov – naši ekipi na uvodno predavanje tako žal ni uspelo priti, saj so nam organizatorji vrata zaprli tako rekoč pred nosom; skupaj pa nas je pred Areno ostalo okoli 4000. Tudi brezžično omrežje, ki naj bi delovalo brezhibno, ni bilo kos ideji soustanovitelja konference Web Summit – Paddy Cosgrave nas je namreč na uvodnem predavanju povabil, da se povežemo na omrežje WiFi in si zamujeno predavanje preko pretočne video storitve Facebook Live ogledamo v živo. Ta demo seveda ni uspel. Si pa je omenjeni prenos konference v živo na Facebooku ogledalo več kot 4,2 milijona ljudi, kar vsekakor priča o njeni izjemni priljubljenosti.

Ameriški oglaševalski “roker”

17 dvoran in skoraj 700 predavateljev zahteva premislek in časovni vložek že pred samo konferenco, saj vsem govorcem pač ni mogoče prisluhniti. Name je sicer največji vtis naredil Gary Vaynerchuk, Američan, ki ruši tradicionalne modele v oglaševanju in v tej panogi uživa ugled, primerljiv z glasbenimi rock zvezdniki. Gary (po imenu in priimku sodeč še trdno ruskih, torej tudi slovanskih korenin) je udeležencem dal misliti. Predvsem pa nam je naslikal, v kakšnem okolju delujemo in na kaj moramo biti pozorni.

7_websummit_dvorana

Kaj zmagovalce loči od povprečnežev

O tem je govoril Josh Giegela, soustanovitelj podjetja Hyperloop One, ki namerava spremeniti dimenzijo premikanja stvari in tovora. Njegova ideja: s hitrostjo letal (okoli 1000 km/h!!) in brez turbulenc naj bi premagovali razdalje po bistveno ugodnejši ceni, kot to danes počnemo z letali. Poleg vizije enega najnaprednejših podjetij (nekoč tudi pod okriljem Elona Muska, ustanovitelja podjetja Tesla) mi je bila najbolj všeč predstavitev dejstva, kaj v praksi loči zmagovalce od povprečnežev. Sporočilo je relativno preprosto. Zmagovalci pri doseganju zastavljenih ciljev ne sklepajo kompromisov in se na svoji poti obdajo z ljudi, ki znajo in zmorejo ustvarjati vrednost.

Startup podjetja za svež zagon

Startup scena Sloveniji je v zadnjih letih sicer dodobra zaživela, a me dogodki, kakršen je Web Summit, vedno znova postavijo na realna tla. V lično oblikovanih lesenih hiškah se jih je v Lizboni skupaj predstavilo kar 1500 – nanje pa je “prežalo” ravno toliko investitorjev. V prebojne ideje se namreč splača vložiti čim bolj zgodaj, če želimo visoke donose. Kot zanimivost – najboljšemu izmed njih je pripadla tudi nagrada v vrednosti 100.000 EUR. Prejelo jo je podjetje Kubo Robot za svojega izobraževalnega robota.

9_websummit_iprom-ekipa

Lekcije za digitalne oglaševalce

Mene in sodelavce z iPROM-a je seveda najbolj zanimala prihodnost digitalnega v navezi s tehnologijami, rešitvami in pristopi s področja oglaševanja. Česa smo se naučili, vprašate?

  • Programatični zakup je prihodnost oglaševanja na digitalnih kanalih, naloga oglaševalca oziroma agencij pa je zagotoviti ustrezno kakovost oglaševalskih vsebin.
  • Kdor bo pametno prepletel tehnologijo z vsakdanjim življenjem in znal izkoristiti prednosti, ki jih prinašajo umetna inteligenca ter masovni podatki, bo vsekakor med zmagovalci na področju digitalnega oglaševanja.
  • Vsebina (še vedno) prodaja! Dobra vsebina in odlična uporabniška izkušnja sta tisti, ki ustvarita največ zanimanja in nakupnih vzgibov na strani kupca. Če jima sledita še ustrezna komunikacija ter oglaševalska podpora, je uspeh skoraj zagotovljen.
  • V hitro rastočem in spreminjajočem se svetu digital(neg)a zmagujejo tisti, ki si upajo tvegati, poskusiti kaj novega in tudi morebitne neuspehe sprejemati na pozitiven način ter se iz njih hitro učiti.

Web Summit v številkah

Organizator je v treh konferenčnih dneh postregel z vrsto zanimivih statističnih podatkov in zabavnih dejstev.

  • Število udeležencev: 53.056
  • Delež moških/žensk: 58 %/42 %
  • Število poslanih sporočil v aplikaciji Web Summit: 1.835.841
  • Povprečni čas uporabe aplikacije Web Summit: 12,26 minute na posamezno sejo
  • Število sedežev: 34.700, razdeljenih med 17 konferenčnih prostorov
  • Število zagonskih podjetij: 1.490
  • Število govorcev: 677
  • Osebje organizatorja pa je v treh dneh prehodilo razdaljo 5.081 maratonov.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.