WEB SUMMIT 2016: Česa me je naučila največja digitalna konferenca?

WEB SUMMIT 2016: Česa me je naučila največja digitalna konferenca?

Digitalno je – tukaj in zdaj. Na največjo digitalno konferenco Web Summit 2016 sem se odpravil z namenom izobraževanja in poglabljanja timskega sodelovanja v podjetju; v nadaljevanju pa si lahko preberete, zakaj je bilo tri dni v Lizboni absolutno vredno preživeti.

Konferenca Web Summit je letos porušila vse rekorde. Organizatorji so “boom” očitno začutili že dovolj zgodaj in se Dublin odločili zamenjati za Lizbono. Ta se je izkazala za zelo hvaležno gostiteljico – njena MEO FIL Arena pa je po podatkih organizatorja v treh dneh gostila kar 53.056 udeležencev iz 166 držav. Prizorišče ima super logistične povezave, saj se nahaja v neposredni bližini podzemne železnice, ki ga povezuje z mestom in letališčem.

Na Web Summit smo zaposleni pri podjetju IPROM odpravili načrtno: širiti digitalna in druga obzorja ter iskati sveže ideje. Je bil cilj dosežen? Po moje oceni – vsekakor.

Vsak začetek je težak

Konferenca se je začela s prav “posrečeno” napako, ki je dodobra znana prav vsem organizatorjem dogodkov – naši ekipi na uvodno predavanje tako žal ni uspelo priti, saj so nam organizatorji vrata zaprli tako rekoč pred nosom; skupaj pa nas je pred Areno ostalo okoli 4000. Tudi brezžično omrežje, ki naj bi delovalo brezhibno, ni bilo kos ideji soustanovitelja konference Web Summit – Paddy Cosgrave nas je namreč na uvodnem predavanju povabil, da se povežemo na omrežje WiFi in si zamujeno predavanje preko pretočne video storitve Facebook Live ogledamo v živo. Ta demo seveda ni uspel. Si pa je omenjeni prenos konference v živo na Facebooku ogledalo več kot 4,2 milijona ljudi, kar vsekakor priča o njeni izjemni priljubljenosti.

Ameriški oglaševalski “roker”

17 dvoran in skoraj 700 predavateljev zahteva premislek in časovni vložek že pred samo konferenco, saj vsem govorcem pač ni mogoče prisluhniti. Name je sicer največji vtis naredil Gary Vaynerchuk, Američan, ki ruši tradicionalne modele v oglaševanju in v tej panogi uživa ugled, primerljiv z glasbenimi rock zvezdniki. Gary (po imenu in priimku sodeč še trdno ruskih, torej tudi slovanskih korenin) je udeležencem dal misliti. Predvsem pa nam je naslikal, v kakšnem okolju delujemo in na kaj moramo biti pozorni.

7_websummit_dvorana

Kaj zmagovalce loči od povprečnežev

O tem je govoril Josh Giegela, soustanovitelj podjetja Hyperloop One, ki namerava spremeniti dimenzijo premikanja stvari in tovora. Njegova ideja: s hitrostjo letal (okoli 1000 km/h!!) in brez turbulenc naj bi premagovali razdalje po bistveno ugodnejši ceni, kot to danes počnemo z letali. Poleg vizije enega najnaprednejših podjetij (nekoč tudi pod okriljem Elona Muska, ustanovitelja podjetja Tesla) mi je bila najbolj všeč predstavitev dejstva, kaj v praksi loči zmagovalce od povprečnežev. Sporočilo je relativno preprosto. Zmagovalci pri doseganju zastavljenih ciljev ne sklepajo kompromisov in se na svoji poti obdajo z ljudi, ki znajo in zmorejo ustvarjati vrednost.

Startup podjetja za svež zagon

Startup scena Sloveniji je v zadnjih letih sicer dodobra zaživela, a me dogodki, kakršen je Web Summit, vedno znova postavijo na realna tla. V lično oblikovanih lesenih hiškah se jih je v Lizboni skupaj predstavilo kar 1500 – nanje pa je “prežalo” ravno toliko investitorjev. V prebojne ideje se namreč splača vložiti čim bolj zgodaj, če želimo visoke donose. Kot zanimivost – najboljšemu izmed njih je pripadla tudi nagrada v vrednosti 100.000 EUR. Prejelo jo je podjetje Kubo Robot za svojega izobraževalnega robota.

9_websummit_iprom-ekipa

Lekcije za digitalne oglaševalce

Mene in sodelavce z iPROM-a je seveda najbolj zanimala prihodnost digitalnega v navezi s tehnologijami, rešitvami in pristopi s področja oglaševanja. Česa smo se naučili, vprašate?

  • Programatični zakup je prihodnost oglaševanja na digitalnih kanalih, naloga oglaševalca oziroma agencij pa je zagotoviti ustrezno kakovost oglaševalskih vsebin.
  • Kdor bo pametno prepletel tehnologijo z vsakdanjim življenjem in znal izkoristiti prednosti, ki jih prinašajo umetna inteligenca ter masovni podatki, bo vsekakor med zmagovalci na področju digitalnega oglaševanja.
  • Vsebina (še vedno) prodaja! Dobra vsebina in odlična uporabniška izkušnja sta tisti, ki ustvarita največ zanimanja in nakupnih vzgibov na strani kupca. Če jima sledita še ustrezna komunikacija ter oglaševalska podpora, je uspeh skoraj zagotovljen.
  • V hitro rastočem in spreminjajočem se svetu digital(neg)a zmagujejo tisti, ki si upajo tvegati, poskusiti kaj novega in tudi morebitne neuspehe sprejemati na pozitiven način ter se iz njih hitro učiti.

Web Summit v številkah

Organizator je v treh konferenčnih dneh postregel z vrsto zanimivih statističnih podatkov in zabavnih dejstev.

  • Število udeležencev: 53.056
  • Delež moških/žensk: 58 %/42 %
  • Število poslanih sporočil v aplikaciji Web Summit: 1.835.841
  • Povprečni čas uporabe aplikacije Web Summit: 12,26 minute na posamezno sejo
  • Število sedežev: 34.700, razdeljenih med 17 konferenčnih prostorov
  • Število zagonskih podjetij: 1.490
  • Število govorcev: 677
  • Osebje organizatorja pa je v treh dneh prehodilo razdaljo 5.081 maratonov.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.

Družbena omrežja

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?