Webfest.me: Na TechCrunch Disrupt 2013 v New York potuje ekipa Mediatoolkit - Netokracija.si

Webfest.me: Na TechCrunch Disrupt 2013 v New York potuje ekipa Mediatoolkit

V sklopu festivala interneta in internetnih tehnologij WebFest.me v Budvi, ki se je pravkar zaključil, je potekalo tudi tekmovanje startupov WebUp. Pred nekaj minutami je bil razglašen zmagovalec natečaja, Mediatoolkit, ki bo prejel brezplačno kotizacijo za TechCrunch Disrupt 2013 v New Yorku. Osem prijavljenih je včeraj, vsak v treh minutah, predstavilo svojo idejo publiki in žiriji. V finale so se prebili Moja garaža, servis za vprašanja in strokovne odgovore o avtomobilih, Vet-Cloud, aplikacija za upravljanje veterinarske ambulante, in zmagovalno internetno orodje Mediatoolkit, ki vam bo povedalo, katera vsebina z vašega spletnega mesta je bila največkrat deljena v družbenih medijih in še kaj.

Filip Topol je ‘pitchal’ Mediatoolkit na WebFest.Me konferenci v Budvi – uspešno! (Foto: Marina Filipović Marinshe)

V sklopu festivala interneta in internetnih tehnologij WebFest.me v Budvi, ki se je pravkar zaključil, je potekalo tudi tekmovanje startupov WebUp. Pred nekaj minutami je bil razglašen zmagovalec natečaja, Mediatoolkit, ki bo prejel brezplačno kotizacijo za TechCrunch Disrupt 2013 v New Yorku. Osem prijavljenih je včeraj, vsak v treh minutah, predstavilo svojo idejo publiki in žiriji. V finale so se prebili Moja garaža, servis za vprašanja in strokovne odgovore o avtomobilih, Vet-Cloud, aplikacija za upravljanje veterinarske ambulante, in zmagovalno internetno orodje Mediatoolkit, ki vam bo povedalo, katera vsebina z vašega spletnega mesta je bila največkrat deljena v družbenih medijih in še kaj.

Prihodnji teden začne delovati Netokracija Črna gora

Na konferenci je o svojih izkušnjah z ustvarjanjem vsebine govoril tudi ustanovitelj Netokracije, Ivan Brezak Brkan. Startupom, ki se borijo za pozornost na raznih ‘pitchih’ svetuje, naj ustvarjajo dobro vsebino in jo natančno predstavijo. ‘Pitchanje’ investitorjem je enako kot ‘pitchanje’ javnosti, zato pojdite takoj k bistvu in začinite to, kar počnete, saj morate pritegniti pozornost v le nekaj sekundah.’

Ivan Brezak Brkan je najavil tudi skorajšnji začetek delovanja črnogorske Netokracije, ki bo nastajala pod uredniško taktirko Vladimirja Vulića, sicer asistenta na Ekonomski fakulteti v Podgorici in člana raznih (digitalnih) projektov v Črni gori.

Vladimir Vulić, urednik Netokracija.me (foto: Igor Milić)

#4sqme: sever Črne gore postavljajo na turistični zemljevid

Črno goro letno obišče 1,5 milijonov turistov, ki pa se večinoma odpravljajo v letovišča ob Jadranskem morju. V nasprotju z običajno percepcijo razvitega severa in nerazvitega juga, je v Črni gori jug bolj razvit in poznan turistom. Pa ima tudi sever državice kaj pokazati, o čemer sem se avtorica tega zapisa prepričala na lastne oči.

Milica Begović Radojević (foto: Igor Milić)

Milica Begović Radojević iz črnogorske pisarne United Nations Development Programme, ki je pobudnik projekta Forsquare for development, pravi, da so se zanj odločili zato, da naredijo nepoznane, a krasne zgodbe narave in ljudi z goratega severa države, vidne in zagotovijo na enem mestu vse informacije, ki jih potrebujejo turisti. Združili so moči z ekipo Digitalizuj.me in pripravili nabor tur, katerih primernost so preverili z množicanjem oz. ‘crowdsourcingom’. V nekaj dneh so dobili več kot petsto odzivov na svoj poziv. Na podlagi predlogov ljudi so se odločili pripraviti šest tur in na teren se je podalo trideset prostovoljcev, ki so zgodbe raziskali. Glas o projektu je segel vse do Avstrije in Nemčije, kjer se zanimajo zanj. ‘Črnogorska vlada ima vizijo, da bi sever države postal cona eko turizma, kar tudi promovira z oglaševanjem. Foursquare for development pa je eksperiment na terenu. Seveda se sprašujemo, ali ciljamo turiste na pravem mestu, na pravi način in s pravimi orodji, zato se bo projekt zagotovo še razvijal,’ pravi Milica Begović Radojević.

Dober UX oblikovalec je vztrajen, artikuliran in sposoben sodelovati

Ryan Freitas, ustanovitelj brezplačne platforme about.me, kjer si lahko vsak ustvari predstavitveni spletni profil, pravi, da njihovo storitev od konkurence ločuje odlična domena. Njihov uspeh dokazuje tudi število uporabnikov – približujejo se dvema milijonoma. Platformo je pred časom kupil AOL in storitev about.me vključil v svojo storitev e-pošte. ‘Zelo smo zadovoljni s sodelovanjem z novim lastnikom, saj ni agresivno vplival na delovanje podjetja in mu dovoli svobodo,’ razlaga Freitas.

Tik prek vzponom Facebooka je kot svetovalec za uporabniško izkušnjo (UX) sodeloval z družbenim omrežjem Myspace. ‘Večina mojih nasvetov ni bila nikoli upoštevana, a že od začetka sodelovanja sem vedel, da Myspace ne bo preživel, saj je bil v primerjavi s Facebookom videti zastarel in uporabniku neprijazen.’  Lastnosti dobrega UX designerja so tri: vztrajnost, sposobnost artikuliranja in sodelovanja.

Freitas danes tudi investira v startupe, z njimi sodeluje in deli svoje izkušnje, ki jih je pridobival kot svetovalec in ustanovitelj startupa. Začetnike se je naučil mentorirati v svoji prejšnji karieri, pri delu v vrhunski restavraciji, in kot v kuhinji tudi pri startupih pričakuje pridnost, zagnanost in trdo delo. Prepričan je, da je le tako lahko startup uspešen.
Ryan Freitas, about.me
Pozabite na namensko uporabo ključnih besed zaradi boljše pozicije v iskalnikih, ključ je dobra vsebina
Ruth Burr iz SEOmoz je postregla z zgovornimi statistikami. 36,4 % uporabnikov pri iskanju najprej klikne na organsko prikazan rezultat, kar 60 % klikov pa se zgodi na prve tri organske rezultate iskanja.

Kako optimizirati svoje spletno mesto?  

Opraviti je potrebno domačo nalogo in poskrbeti za dostopnost spletnega mesta, pospraviti hišo za goste, kot pravi Ruth Burr. Stran mora delovati, iskalnik mora vsebino najti in prebrati ter se premikati z ene strani na drugo. Pri postavljanju arhitekture spletnega mesta je treba upoštevati pravilo, da mora biti vsaka spletna stran največ pet klikov oddaljena od domače strani spletnega mesta. Naslednji korak je skrb za spletno mesto, ki mora imeti dobro vsebino. Taka vsebina je unikatna, zadovoljuje potrebe obiskovalcev, se jo da deliti in dobro uporablja ključne besede, spletne strani pa imajo prijazne URL naslove. A ne pozabite: vsebino pripravljate za uporabnike, ne za iskalnike. Burrova še priporoča, da poiščemo vplivneže s svojega področja na spletu, z njimi pričnemo pogovore, gradimo odnose, ustvarjamo kakovostne vsebine in vzpodbujamo deljenje teh vsebin. Zavedati se moramo tudi dejstva, da iskalniki ne vidijo slik, ampak le besedilo, in se izogniti podvajanju vsebine. Za semantično upravljanje spletnega mesta Ruth Burr priporoča orodje Schema, ki iskalnikom pojasnjuje, kakšne vsebine so našli, npr. naslov, avtor objave, zbir vseh ocen nekega proizvoda.

Kako iskalniki služijo?

‘Vi ste produkt, ki ga prodajajo iskalniki in družbena omrežja, saj na vsakem koraku zbirajo podatke o vas,’ razlaga Ruth Burr.

VIR: Geekandpoke.typepad.com

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.