Projekt WEBSI bo tudi letos razkril vidnejše spletne in mobilne rešitve, ki smo jih bili deležni v preteklem letu. Tekmujejo lahko prepoznavna podjetja in posamezniki na tem področju. Rok za prijavo je 20. maj 2014. Nagrade, ki bodo letos podeljene v okviru WEBSI dneva, bodo tudi letos spodbujale podjetnike in posameznike na digitalnem področju, da stremijo k ustvarjanju presežkov.
Projekt WEBSI bo tudi letos razkril vidnejše spletne in mobilne rešitve, ki smo jih bili deležni v preteklem letu. Tekmujejo lahko prepoznavna podjetja in posamezniki na tem področju. Rok za prijavo je 20. maj 2014. Nagrade, ki bodo letos podeljene v okviru WEBSI dneva, bodo tudi letos spodbujale podjetnike in posameznike na digitalnem področju, da stremijo k ustvarjanju presežkov.
Letošnja novost projekta je WEBSI dan, ki se bo zgodil 12. septembra 2014. Znan je program, ki se bo začel ob 9.30 uri, uvodno predavanje pa bo imel Niko Kušar, predsednik letošnje žirije in vodja službe za tržno komuniciranje pri Telekomu Slovenije. Predavanja o Spletnih prvakih v praksi bo nadaljeval David Rozman iz podjetja Si.mobil. V dopoldanskem času bomo lahko prisluhnili še Goranu Juroševiču iz Zavarovalnice Triglav, Zoranu Trojaru iz podjetja SONCE.NET in Tamari Momčilović iz podjetja Infinum SI. Za zaključek dopoldanskih predavanj bosta poskrbela Eva Perčič, ki je soustanoviteljica in raziskovalka pri Crowdfunding.si in Erik Renko iz podjetja Mercator.
Popoldne pa bo najprej na vrsti debata na temo digitalnih odnosov v poslu. Z nami bodo Sašo Dimitrievski iz agencije Pristop, Primož Žižek iz podjetja E-laborat in Vuk Ćosić iz podjetja Case Sensitive. Debati bo sledila še okrogla miza na temo umetnosti vodenja v omrežnem svetu. Pogovor bo vodil Luka Kogovšek, vodja NETFORK Akademije in direktor spletnega portala Ona-On.com. Zvečer pa bo sledila še slovesna podelitev prestižnih nagrad WEBSI Spletni prvaki 2014. Udeležba za prijavitelje projektov za Spletne prvake 2014 brezplačna.
Žirija, ki jo letos sestavlja 31 strokovnjakov za digitalno komuniciranje in poslovanje ter 22 uglednih poslovnežev s področja marketinga in odnosov z javnostmi, bo ocenjevala projekte, ki so bili realizirani v obdobju med 24. majem 2013 in 20. majem 2014. Seveda pa ne bo odločala samo žirija, ampak bodo možnost do svojega mnenja imeli tudi posamezniki, ki bodo ocenili določenega tekmovalca. Ta način, ki predstavlja 15% končne ocene, so organizatorji poimenovali ‘Glas ljudstva’. Končna ocena je tako sestavljena iz mnenja strokovne žirije (35%), mnenja poslovne žirije (35%), že omenjeni ‘Glas ljudstva’ (15%) in objektivizirane vsebinske analize (15%). Ocenjevanje bo prilagojeno kategorijam na različnih področjih.