Prijava projektov za WEBSI do 20. maja! - Netokracija.si

Prijava projektov za WEBSI do 20. maja!

Projekt WEBSI bo tudi letos razkril vidnejše spletne in mobilne rešitve, ki smo jih bili deležni v preteklem letu. Tekmujejo lahko prepoznavna podjetja in posamezniki na tem področju. Rok za prijavo je 20. maj 2014. Nagrade, ki bodo letos podeljene v okviru WEBSI dneva, bodo tudi letos spodbujale podjetnike in posameznike na digitalnem področju, da stremijo k ustvarjanju presežkov.

webSi2014

Projekt WEBSI bo tudi letos razkril vidnejše spletne in mobilne rešitve, ki smo jih bili deležni v preteklem letu. Tekmujejo lahko prepoznavna podjetja in posamezniki na tem področju. Rok za prijavo je 20. maj 2014. Nagrade, ki bodo letos podeljene v okviru WEBSI dneva, bodo tudi letos spodbujale podjetnike in posameznike na digitalnem področju, da stremijo k ustvarjanju presežkov.

Letošnja novost projekta je WEBSI dan, ki se bo zgodil 12. septembra 2014. Znan je program, ki se bo začel ob 9.30 uri, uvodno predavanje pa bo imel Niko Kušar, predsednik letošnje žirije in vodja službe za tržno komuniciranje pri Telekomu Slovenije. Predavanja o Spletnih prvakih v praksi bo nadaljeval David Rozman iz podjetja Si.mobil. V dopoldanskem času bomo lahko prisluhnili še Goranu Juroševiču iz Zavarovalnice Triglav, Zoranu Trojaru iz podjetja SONCE.NET in Tamari Momčilović iz podjetja Infinum SI. Za zaključek dopoldanskih predavanj bosta poskrbela Eva Perčič, ki je soustanoviteljica in raziskovalka pri Crowdfunding.si in Erik Renko iz podjetja Mercator.

Popoldne pa bo najprej na vrsti debata na temo digitalnih odnosov v poslu. Z nami bodo Sašo Dimitrievski iz agencije Pristop, Primož Žižek iz podjetja E-laborat in Vuk Ćosić iz podjetja Case Sensitive. Debati bo sledila še okrogla miza na temo umetnosti vodenja v omrežnem svetu. Pogovor bo vodil Luka Kogovšek, vodja NETFORK Akademije in direktor spletnega portala Ona-On.com. Zvečer pa bo sledila še slovesna podelitev prestižnih nagrad WEBSI Spletni prvaki 2014. Udeležba za prijavitelje projektov za Spletne prvake 2014 brezplačna.

Žirija, ki jo letos sestavlja 31 strokovnjakov za digitalno komuniciranje in poslovanje ter 22 uglednih poslovnežev s področja marketinga in odnosov z javnostmi, bo ocenjevala projekte, ki so bili realizirani v obdobju med 24. majem 2013 in 20. majem 2014. Seveda pa ne bo odločala samo žirija, ampak bodo možnost do svojega mnenja imeli tudi posamezniki, ki bodo ocenili določenega tekmovalca. Ta način, ki predstavlja 15% končne ocene, so organizatorji poimenovali ‘Glas ljudstva’. Končna ocena je tako sestavljena iz mnenja strokovne žirije (35%), mnenja poslovne žirije (35%),  že omenjeni ‘Glas ljudstva’ (15%) in objektivizirane vsebinske analize (15%). Ocenjevanje bo prilagojeno kategorijam na različnih področjih.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.