Win or Snooze: Slovenska aplikacija za zaspance na Kickstarterju

Topla postelja, lepe sanje in ... budilka! Neprijeten predmet, brez katerega vendarle ne moremo. Ekipa neodvisnih razvijalcev se je odločila, da popestri zbujanje in ustvarila igro Win Or Snooze, ki se na Kickstarterju poteguje za 40.000 ameriških dolarjev.

Win or Snooze je igra, ki vam preprečuje, da bi zjutraj ponovno zaspali po zvonjenju budilke. Na Kickstarterju cilja na 40.000 dolarjev. Vir: Win or Snooze
Win or Snooze je igra, ki vam preprečuje, da bi zjutraj ponovno zaspali po zvonenju budilke. Na Kickstarterju cilja na 40.000 ameriških dolarjev.

Marsikdo med nami je tak, ki vsako jutro bije prav neverjetne boje proti svoji budilki, vsaj trikrat pritisne na gumb “snooze” in tako preloži vstajanje ter poleži še nekaj minut. Pa vendarle, čas ne stoji in budilka se znova oglasi. Boste vstali ali spanec ponovno preložili?

Skupinska igra v boju proti jutranji zaspanosti

Ekipa neodvisnih razvijalcev in zaspancev iz Celja in Ljubljane je pred kratkim prišla na idejo o združitvi igrifikacije in jutranje budilke. Tadej Štrok, produktni vodja, je ob pisanju diplomske naloge pomislil na to, da bi lahko svoje probleme z jutranjo zaspanostjo rešil na zanimiv in privlačen način, z igro! Okrog sebe je zbral še štiri fante: oblikovalca Nevena Cvijanovića, ilustratorja Žiga Aljaža, iOS razvijalca Jureta Lajlarja in Android razvijalca Saša Pompeta. Rodila se je aplikacija Win or Snooze.

Win or Snooze je mobilna aplikacija, ki težave z zbujanjem rešuje z zabavno igro. Namen igre je, da posamezniku prepreči, da bi preložil vstajanje in znova zaspal, ter ga tako motivira, da začne nov dan ob zadani uri. Vsakič, ko ne pritisnete na gumb “snooze”, dobite točke, nagrade, vaš igralski avatar pa postane močnejši. V obratnem primeru pa postanete slabši in izgubite točke.

Precej preprosta igra je zanimiva tudi zaradi elementa povezovanja: igrate jo lahko skupaj s svojimi prijatelji, zaradi česar je Win or Snooze prva igra-budilka za več igralcev. S prijatelji tako tekmujete v točkah, prek aplikacije pa jim lahko tudi spreminjate glasnost in melodijo budilke ter čas bujenja.

snooze
Igro lahko igrate skupaj s svojimi prijatelji in jim pri tem spreminjate nastavitve bujenja – glasnost in melodijo ter tudi čas bujenja.

Na Kickstarter po 40.000 ameriških dolarjev

Konec septembra se je ekipa WoS svoj projekt odločila predstaviti tudi na Kickstarterju, kjer do 22. oktobra zbirajo sredstva. Njihov cilj je 40.000 ameriških dolarjev, trenutno se približujejo 10% zastavljenega cilja, do konca kampanje pa je še 19 dni. Kot nam je zaupal Tadej Štrok:

Po financiranje na Kickstarter smo odšli z namenom, da se nam zaenkrat še ne bi bilo potrebno ukvarjati z monetizacijo in bi pridobljena sredstva tako lahko usmerili v gradnjo premišljene in zabavne igralne mehanike ter odlične uporabniške izkušnje. Menimo, da je to ključnega pomena za izgradnjo široke baze zadovoljnih in predvsem rednih uporabnikov. Čez čas bomo seveda razmislili tudi o načinu monetizacije, najverjetneje v obliki “in-app” nakupov, ampak šele, ko bomo pridobili dovolj podatkov o uporabniški izkušnji in odzivu na različne funkcije. Vsekakor pa ne bi želeli z načinom monetizacije pretirano posegati v igralno izkušnjo.

Priljubljeno

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Zamudili ste ...

Spletni marketing

Kaj mora znati dober urednik družbenih omrežij leta 2019?

Urednik družbenih omrežij se dnevno sooča s kupom opravil, delo pa zahteva obvladovanje številnih veščin. Katere so in na kaj je treba paziti, ko iščete urednika za svoje kanale na družbenih omrežjih?

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.