Win or Snooze: Slovenska aplikacija za zaspance na Kickstarterju

Topla postelja, lepe sanje in ... budilka! Neprijeten predmet, brez katerega vendarle ne moremo. Ekipa neodvisnih razvijalcev se je odločila, da popestri zbujanje in ustvarila igro Win Or Snooze, ki se na Kickstarterju poteguje za 40.000 ameriških dolarjev.

Win or Snooze je igra, ki vam preprečuje, da bi zjutraj ponovno zaspali po zvonjenju budilke. Na Kickstarterju cilja na 40.000 dolarjev. Vir: Win or Snooze
Win or Snooze je igra, ki vam preprečuje, da bi zjutraj ponovno zaspali po zvonenju budilke. Na Kickstarterju cilja na 40.000 ameriških dolarjev.

Marsikdo med nami je tak, ki vsako jutro bije prav neverjetne boje proti svoji budilki, vsaj trikrat pritisne na gumb “snooze” in tako preloži vstajanje ter poleži še nekaj minut. Pa vendarle, čas ne stoji in budilka se znova oglasi. Boste vstali ali spanec ponovno preložili?

Skupinska igra v boju proti jutranji zaspanosti

Ekipa neodvisnih razvijalcev in zaspancev iz Celja in Ljubljane je pred kratkim prišla na idejo o združitvi igrifikacije in jutranje budilke. Tadej Štrok, produktni vodja, je ob pisanju diplomske naloge pomislil na to, da bi lahko svoje probleme z jutranjo zaspanostjo rešil na zanimiv in privlačen način, z igro! Okrog sebe je zbral še štiri fante: oblikovalca Nevena Cvijanovića, ilustratorja Žiga Aljaža, iOS razvijalca Jureta Lajlarja in Android razvijalca Saša Pompeta. Rodila se je aplikacija Win or Snooze.

Win or Snooze je mobilna aplikacija, ki težave z zbujanjem rešuje z zabavno igro. Namen igre je, da posamezniku prepreči, da bi preložil vstajanje in znova zaspal, ter ga tako motivira, da začne nov dan ob zadani uri. Vsakič, ko ne pritisnete na gumb “snooze”, dobite točke, nagrade, vaš igralski avatar pa postane močnejši. V obratnem primeru pa postanete slabši in izgubite točke.

Precej preprosta igra je zanimiva tudi zaradi elementa povezovanja: igrate jo lahko skupaj s svojimi prijatelji, zaradi česar je Win or Snooze prva igra-budilka za več igralcev. S prijatelji tako tekmujete v točkah, prek aplikacije pa jim lahko tudi spreminjate glasnost in melodijo budilke ter čas bujenja.

snooze
Igro lahko igrate skupaj s svojimi prijatelji in jim pri tem spreminjate nastavitve bujenja – glasnost in melodijo ter tudi čas bujenja.

Na Kickstarter po 40.000 ameriških dolarjev

Konec septembra se je ekipa WoS svoj projekt odločila predstaviti tudi na Kickstarterju, kjer do 22. oktobra zbirajo sredstva. Njihov cilj je 40.000 ameriških dolarjev, trenutno se približujejo 10% zastavljenega cilja, do konca kampanje pa je še 19 dni. Kot nam je zaupal Tadej Štrok:

Po financiranje na Kickstarter smo odšli z namenom, da se nam zaenkrat še ne bi bilo potrebno ukvarjati z monetizacijo in bi pridobljena sredstva tako lahko usmerili v gradnjo premišljene in zabavne igralne mehanike ter odlične uporabniške izkušnje. Menimo, da je to ključnega pomena za izgradnjo široke baze zadovoljnih in predvsem rednih uporabnikov. Čez čas bomo seveda razmislili tudi o načinu monetizacije, najverjetneje v obliki “in-app” nakupov, ampak šele, ko bomo pridobili dovolj podatkov o uporabniški izkušnji in odzivu na različne funkcije. Vsekakor pa ne bi želeli z načinom monetizacije pretirano posegati v igralno izkušnjo.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.