Kako sta zakonca Marić izpolnila sanje in ustvarila Woodway

Zakonca Marić: Kako sva izpolnila mladostniške sanje in ustvarila Woodway

Les in vračanje k naravi je trend, ki nas spremlja že kar nekaj časa. Lesene ure, sončna očala, etuiji za telefon, … ni je dandanes stvari, ki ne bi imela še lesenega dvojnika. V les sta se zaljubila tudi Anja in Alen Marić ter si z njim ustvarila podjetniško pot. Predstavljamo Woodway.

Zakonca Marić sta pred slabima dvema letoma začela podjetniško zgodbo WoodWaya, ki se danes širi in uspešno posluje. Foto: Jernej Kokol
Zakonca Marić sta pred slabima dvema letoma začela zgodbo spletne trgovine WoodWay, ki se danes širi in uspešno posluje (foto: Jernej Kokol).

Woodway je spletna trgovina z lesenimi izdelki, za katero sta si lastnika Alen in Anja letos prislužila laskavi naslov Mlada podjetnika leta 2015. Izmed petih finalistov sta prav ona dva prepričala petčlansko komisijo in zmagala

Iz Skandinavije v Slovenijo in nazaj

Izvor ideje o Woodwayu sega daleč preko meja Slovenije – na sever, v Stockholm. Na potovanju po Švedski sta se zakonca Marić povsem zaljubila v lesene ure in to zaljubljenost prenesla v posel. Anja je namreč po končanem porodniškem dopustu ostala brez službe in tako iskala novo priložnost. Pot je našla v naravi.

Kljub izgubi službe nisva obupala, ampak sva začela izpolnjevati svoje mladostniške sanje!

Anja je skupaj z možen Alenom pred nekaj več kot letom dni odprla spletno trgovino, kjer sta prodajala lesene ure. Za Slovenijo je 100-odstotno naravna, lesena in ročno izdelana ura takrat pomenila nekaj povsem novega, kar sta podjetnika s pridom izkoristila. Povpraševanje je namreč hitro raslo, to pa je vodilo k odločitvi za prvo fizično trgovino. Odprla sta jo v sredini aprila 2014 v Radovljici:

Zavedala sva se, da lesene ure niso zadostna ponudba za trgovino, zato sva v svoj kotiček v Radovljici pripeljala še druge blagovne znamke in izdelke. Tako je nastal Woodway, butik z unikatnimi lesenimi modnimi dodatki. Od takrat naprej pa se zgodba širi po Sloveniji in tujini.

Zavedala sta se, da samo lesen ure niso dovolj, zato sta ponudbi dodala še različne modne dodatke, kot je nakit, torbice, metuljčke, etuije. Proizvajalci prihajajo iz različnih držav. Vir: WoodWay
Zavedala sta se, da samo lesene ure niso dovolj, zato sta ponudbi dodala še različne modne dodatke, kot je nakit, torbice, metuljčke, etuije. Proizvajalci prihajajo iz različnih držav. Vir: WoodWay

‘Trg je preveč nasičen z umetnimi materiali’

Da je les res ‘in’, dokazujejo tudi mnogi slovenski oblikovalci z izdelki, ki so tudi izven naših meja postali priljubljeni. Med njimi naj izpostavimo le Zen Egg, ki je največje presenečenje lanskega leta, saj je na Kickstarterju za 50-krat presegel pričakovani cilj. Na slovensko zavedanje o pomembnosti in priljubljenosti lesa pa kaže tudi startup vikend Več kot les, ki je namenje izključno lesni industriji.

Anja in Alen pri naravnih materialih stavita na njihovo unikatnost, toplino in energijo. Njuno vodilo je skrb za naravo, saj pravita, da se s svojo zgodbo vračata nazaj k njej, k temu pa poskušata usmerjati tudi druge. Kot je za Netokracijo povedal Alen:

Woodway je nastal kot odgovor na vedno večje povpraševanje po lesenih izdelkih, vodilo pa je bilo skrb za naravo. Vsi izdelki, ki se znajdejo v Woodwayu so ročno izdelani iz 100% naravnega lesa in lubja drevesa (plute) brez premazov in lakov. Prav ti dejavniki so naju popolnoma prevzeli, pa tudi unikatnost izdelkov in neka posebna toplina ter energija naravnih materialov.

Širitev in WoodWay Home na obzorju

Spletna trgovina Woodway združuje različne oblikovalce lesenega nakita in drugih modnih dodatkov. V ponudbi tako lahko najdete tudi etuije, metuljčke, denarnice, torbice, lesena očala in seveda ure. Med oblikovalci so tako slovenska kot tuja imena, ki prihajajo iz Italije, Nemčije, Kolumbije, Portugalske, Grčije. Nekatere izmed tujih blagovnih znamk so WeWood, Ab Aeterno, Misture, Kerbholz, Cork, Zylo, slovenske pa primorska znamka modnega nakita TakQsi, Lesem in Kosmač, svojo blagovno znamko pa razvija tudi WoodWay.

Oblikovalec mora ponuditi nekaj novega, oziroma nekaj drugačnega – izstopati mora s svojo izvirnostjo in edinstvenostjo. Prisluhnemo vsaki ideji in smo odprti za vse predloge, saj želimo na enem mestu združiti več različnih oblikovalcev.

Les - unikaten, lahek, topel in poln energije. Vir: WoodWay
Les, ‘unikaten, lahek, topel in poln energije’. Vir: WoodWay

Njuna želja je imeti trgovino v vseh večjih evropskih mestih, širjenje pa nameravata osmisliti tudi pri ponudbi – na vidiku je namreč WoodWay Home, ponudba lesenih izdelkov za dom. Tovrstna trgovina bo luč sveta še pred koncem letošnjega leta v enem od ljubljanskih nakupovalnih središč. Trgovino Woodway lahko do sedaj obiščete že v Radovljici, Kopru, Mariboru in Ljubljani, letos pa so odprli še dve trgovini na tujem – v Umagu in Kobenhavnu.

V prihodnosti si želiva še prodirati v tujino in uvesti še nekaj novih konceptov. Resna pogajanja glede širitve poslovalnic imamo že s potencialnimi partnerji iz Singapurja in ZDA. V letošnjem letu pa sta še v načrtu otvoritvi ene ali dveh trgovin na Hrvaškem.

Na letošnjem natečaju Mladi podjetnik leta 2015 sta bila izbrana izmed 5 finalistov. Naziv je zanju potrditev dosedanjega dela in dobra motivacija za naprej. Foto: Jernej Kokol
Na letošnjem natečaju Mladi podjetnik leta 2015 sta bila izbrana izmed 5 finalistov. Naziv je zanju potrditev dosedanjega dela in dobra motivacija za naprej (foto: Jernej Kokol).

Prvi korak je najtežji

Ko se zakonca Marić spominjata začetkov svoje podjetniške poti, vsekakor ne moreta mimo naporov, ki so ju spremljali. Začela sta namreč z izključno lastnim kapitalom, saj nista želela biti odvisna od kredita. Vse prihranke sta vložila v razvoj in tako odprla prvo poslovalnico. Ta je odprla drugo, ta tretjo in tako naprej, do današnjih šestih poslovalnic.

Njuna zmaga na natečaju Mladi podjetnik je bila potrditev dobrega in premišljenega dela, ki jima daje motivacijo in vzpodbudo za naprej. In kot je za konec še povedal Alen:

Zmaga na natečaju Mladi podjetnik pomeni potrditev, da delava dobro, da sva se pametno odločila za podjetniško pot in predstavlja veliko vzpodbudo za naprej. V prihodnosti želiva razvijati nove ideje, nove koncepte, izboljšati nekatere stvari in s svojimi trgovinami biti navzoči v vseh evropskih prestolnicah in tudi drugje po svetu.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.