Danes v Ljubljani Google uradno predstavlja video oglaševanje na spletnem servisu YouTube. Gre za video oglase, ki se pojavijo pred predvajanjem videa, ki si ga želite ogledati, in ki jih lahko po nekaj sekundah prekinete s klikom na 'Skip ad' ter nadaljujete z ogledom želene vsebine.

Danes v Ljubljani Google uradno predstavlja video oglaševanje na spletnem servisu YouTube. Gre za video oglase, ki se pojavijo pred predvajanjem videa, ki si ga želite ogledati, in ki jih lahko po nekaj sekundah prekinete s klikom na ‘Skip ad’ ter nadaljujete z ogledom želene vsebine.
Naši viri iz agencijskih logov pravijo, da največje blagovne znamke v regiji (‘pre-roll’ oglaševanje bo Google lansiral tudi na Hrvaškem in v Srbiji) že pripravljajo YouTube kampanje, kar pomeni, da bo YouTube kmalu zavzel mesto v proračunih za oglaševanje na spletu. To bo vplivalo tudi na produkcijo oglasov, saj bodo kreativci poleg televizijskih oglasov ustvarjali tudi posebne video rešitve za oglaševanje na najbolj priljubljenem video servisu na svetu.

Čeprav je dolžina oglasov lahko poljubna, Google priporoča 30-sekundne oglase, saj je možnost, da si jih uporabniki ogledajo v celoti, bistveno večja. Tovrstni oglasi se predvajajo tudi na pametnih napravah. Tako kot pri vseh Googleovih oglaševalskih produktih, bodo oglaševalci imeli zelo podroben vpogled v merljivost in uspešnost kampanj. Poleg ‘pre-roll’ formata, se bodo video oglasi prikazovali tudi med rezultati iskanja na YouTubeu in drugih lokacijah (format TrueView video ads). Oglaševalci svoje video posnetke nalagajo na YouTube, tako da stroška gostovanja za video datoteke ni.
Vsekakor bo zanimivo opazovati, v katero smer bodo šle kreative in kdo izmed slovenskih oglaševalcev se bo prvi opogumil in plačal lokalno kampanjo. Več informacij o novem oglaševanju pa kmalu na Netokraciji!