Začeli s sprejemanjem prijav za 12. nagrade SEMPLER!

Letošnja že 12. podelitev medijskih nagrad Sempler se bo zgodila na posebnem dogodku v okviru konference Sempl, ki se bo zgodila 27. in 28. novembra 2014 v Portorožu.

sempl14

Letošnja že 12. podelitev medijskih nagrad Sempler se bo zgodila na posebnem dogodku v okviru konference Sempl, ki bo 27. in 28. novembra 2014 v Portorožu.

Podelitev nagrad Sempler se bo zgodila v okviru konference Sempl, prijave za to prestižno nagrado pa sprejemajo do ponedeljka, 3. novembra. Prijavljena dela bo ocenila strokovna žirija, ki je sestavljena iz največjih strokovnjakov s področja medijskega načrtovanja in marketinga v regiji. Žirija bo pregledala vsa dela, znotraj vsake kategorije pa bo izbrala finaliste, ki se bodo uvrstili v ožji izbor. Na koncu bo sledil finale, kjer bo žirija iz vsake kategorije izbrala po enega nagrajenca, ki bo prejel nagrado Zlati Sempler. Najboljša medijska strategija leta pa bo prejela glavno nagrado Veliki Sempler. Žirijo bo prvič vodila Vesna Beganović, ustanoviteljica in direktorica agencije Via Media iz BiH.

Kot smo na Netokraciji že pisali, bo Sempl tudi letos postregel z več kot 30 mednarodnimi govorci, pričakujejo pa preko 800 udeležencev.

Priljubljeno

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Že poznate TikTok, aplikacijo, ki je obnorela generacijo Z?

TikTok je aplikacija, ki je v zadnjem letu obnorela otroke in najstnike po vsem svetu. Tudi v Sloveniji. Šteje več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številne druge platforme. V prvem četrtletju 2018 pa je bila iOS aplikacija z največ prenosi v ZDA. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci, jo obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanjo.

Spletni marketing

Od videa do mikro vplivnežev: kateri marketinški trendi bodo zaznamovali leto 2019?

Zakorakali smo v marketinško leto 2019. Poudarjamo 6 ključnih marketinških trendov, ki bodo letos zaznamovali slovenski digitalni prostor. Pripnite pas, saj nas čaka zanimiva pot!

Spletni marketing

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo splet. Če še nimate video marketing strategije, je letos skrajen čas, da jo pripravite.

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.