Zaključni dan Zlatega bobna - Netokracija.si

Zaključni dan Zlatega bobna

katerina
Katerina Lavrova (foto: Golden Drum)

Za nami je še zadnji dan 21. mednarodnega oglaševalskega festivala Zlati boben v Portorožu.

V Smaragdni dvorani hotela Bernardin se je ob 10. uri pričela Akademija znamčenja, ki so jo vodili kar trije govorci. Prvi je govorniški oder pripadel Ekaterini Lavrovi, direktorici za odnose z javnostmi pri podjetju Depot WPF. Predstavila je več različnih kreativnih rešitev embalaž, ki so tako postale prepoznavnejše. Med njimi sta tudi tekmovalni kampanji Data exchange in From Russia with gLOVE. Uspešna marketinška direktorica v Nestle Russia LLC, Katerina Kondratenko se je v predavanju osredotočila na odnose podjetij z multinacionalkami. Pravi, da je ustvarjanje dolgoročnega trajnostnega partnerstva z velikimi multinacionalkami danes možno le s pomočjo sodelovanja, skupne poti. Kot zadnji v sklopu akademije znamčenja je spregovoril Nizozemec, Frank Swoffs. Presenetil nas je z mislijo, da lastniki znamk nimajo več nadzora nad znamkami samimi. Prevzeli so jih potrošniki, ki definirajo njihov izgled in podobo. Nekoč je veljajo ‘a lot of thoughts, no talk’, danes pa je realnost ravno obratna. Danes velja ‘a lot of thoughts, a lot of posts!‘. Moč je torej v naših potrošnikih.

Veliko poslušalcev in radovednežev je pritegnila Googlova delavnica pod vodstvom Mikea Glaserja, tržnega vodjo pri Google Creative Partnerships. Predstavil nam je dokaj mlad oddelek Art Copy & Code, ki v Googlu skrbi za inovacije, tehnološke novosti, ki pomagajo velikim znamkam. Ena njihovih najprepoznavnejših kampanj je zagotovo Burberry kisses. Kaj so se ob vsem tem delu naučili v njihovem timu? Razmišljati moramo kot startupi; izven meja, okvirjev, divje in brez zadržkov. Podatki, informacije so vredne več od mnenj; v ta namen je tudi Google sam razvil veliko orodij, ki so nam v pomoč pri raziskovanju in iskanju podatkov (Google Trends, Google Brand Impressions, Google Consumer Surveys).

Mreža McCann je v dvorani Evropa pripravila delavnico z naslovom Resnica o časovnih zamikih. Govornika Rodney Collins, McCann World Group in Adrian Botan, McCann osrednja in vzhodna Evropa sta z velikim entuziazmom predavala o osrednji resnici – primanjkuje nam časa. Ljudje se nad tem nenehno pritožujemo, to pa je priložnost za podjetnike! Če razumemo potrebo pa času pri naših potrošnikih, lahko predlagamo rešitve, ki jih bodo takoj vzeli za svoje. Predavatelja sta predlagala pet strategij za ‘popačenje časa’ in ob tem pokazala tudi zanimive primere: maksimizirati (Snooze for coffee), optimizirati, minimizirati, nadomestiti in ustaviti (Spomin na Dan poljske vstaje).

Prvo predavanje v popoldanskem času je vodil Richard Stacy, svetovalec za družbene medije, ki je več kot dvajset let preživel v korporativnih komunikacijah in PR agencijah znotraj Saatchi & Saatchi. Pod naslovom ‘Drugačen pogled na vsebine‘ nas je postavil pred trditev, da mora znamka govoriti porabniku samo takrat, ko ji porabnik to dovoli. Ne smemo se vsiljevati, riniti v pogovor! Biti moramo sredstvo povezovanja, ne distribucije. Tako bomo na spletnih družbenih medijih sicer ustvarili manj dosega, a višjo pripadnost, vključenost. Ne smemo razmišljati, kako bomo dosegli ciljno skupino, ampak kako bo ciljna skupina dosegla nas.

S Folkerjem Wrageom, ustanoviteljem in lastnikom Wrage/Antwort smo iskali srečo na delovnem mestu. Zakaj smo v oglaševalski industriji tolikokrat nesrečni? Prevečkrat krivimo nesramne stranke, nizke plače, nor delovnik, … Folker nas je naučil, da se  sreča skriva v petih stvareh: v ugodju, razmerjih, smislu, pripadnosti in dosežku. Teh pet stvari moramo iskati tudi na delovnem mestu, kjer nas bo sreča pripeljala do podjetniškega uspeha, ta pa naprej do še večjega občutka sreče. Enostavno!

Zadnji dan predavanj na 21. Zlatem bobnu se je končal v olimpijskem slogu, sledila so namreč predavanja na temo Soči po Sočiju. Strateški vodja Alexander Chizhikov je povedal več o tem nadvse edinstvenem projektu v luči digitalnega: kako so se lotevali strategije promocije, ustvarili uradni ‘hashtag’ iger, vključili 88 držav in privabili okrog 60 milijonov obiskovalcev internetne strani. Menedžerka Stella Svyatskaya pa je zatem predstavila strokovno analizo trendov in uveljavljanja novih medijev na letošnjih Olimpijskih igrah.

Program predavanj letošnjega Zlatega bobna se je s tem zaključil. Štirje dnevi festivala v portoroškem Bernardinu so skupaj privabili od 850 do 900 obiskovalcev, s čimer so, po besedah vodje komuniciranja Boruta Odlazka, organizatorji zelo zadovoljni.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.

Kultura 2.0

Dva piksla spodnjih hlačk: ženske kot junakinje računalniških iger

Igre so najnovejša pridobitev zabavne industrije. Pa so s tem tudi najnaprednejša? Pri prikazu človeških odnosov žal ne. Na tem področju capljajo celo za hollywoodskimi filmi.