Zaključni dan Zlatega bobna

katerina
Katerina Lavrova (foto: Golden Drum)

Za nami je še zadnji dan 21. mednarodnega oglaševalskega festivala Zlati boben v Portorožu.

V Smaragdni dvorani hotela Bernardin se je ob 10. uri pričela Akademija znamčenja, ki so jo vodili kar trije govorci. Prvi je govorniški oder pripadel Ekaterini Lavrovi, direktorici za odnose z javnostmi pri podjetju Depot WPF. Predstavila je več različnih kreativnih rešitev embalaž, ki so tako postale prepoznavnejše. Med njimi sta tudi tekmovalni kampanji Data exchange in From Russia with gLOVE. Uspešna marketinška direktorica v Nestle Russia LLC, Katerina Kondratenko se je v predavanju osredotočila na odnose podjetij z multinacionalkami. Pravi, da je ustvarjanje dolgoročnega trajnostnega partnerstva z velikimi multinacionalkami danes možno le s pomočjo sodelovanja, skupne poti. Kot zadnji v sklopu akademije znamčenja je spregovoril Nizozemec, Frank Swoffs. Presenetil nas je z mislijo, da lastniki znamk nimajo več nadzora nad znamkami samimi. Prevzeli so jih potrošniki, ki definirajo njihov izgled in podobo. Nekoč je veljajo ‘a lot of thoughts, no talk’, danes pa je realnost ravno obratna. Danes velja ‘a lot of thoughts, a lot of posts!‘. Moč je torej v naših potrošnikih.

Veliko poslušalcev in radovednežev je pritegnila Googlova delavnica pod vodstvom Mikea Glaserja, tržnega vodjo pri Google Creative Partnerships. Predstavil nam je dokaj mlad oddelek Art Copy & Code, ki v Googlu skrbi za inovacije, tehnološke novosti, ki pomagajo velikim znamkam. Ena njihovih najprepoznavnejših kampanj je zagotovo Burberry kisses. Kaj so se ob vsem tem delu naučili v njihovem timu? Razmišljati moramo kot startupi; izven meja, okvirjev, divje in brez zadržkov. Podatki, informacije so vredne več od mnenj; v ta namen je tudi Google sam razvil veliko orodij, ki so nam v pomoč pri raziskovanju in iskanju podatkov (Google Trends, Google Brand Impressions, Google Consumer Surveys).

Mreža McCann je v dvorani Evropa pripravila delavnico z naslovom Resnica o časovnih zamikih. Govornika Rodney Collins, McCann World Group in Adrian Botan, McCann osrednja in vzhodna Evropa sta z velikim entuziazmom predavala o osrednji resnici – primanjkuje nam časa. Ljudje se nad tem nenehno pritožujemo, to pa je priložnost za podjetnike! Če razumemo potrebo pa času pri naših potrošnikih, lahko predlagamo rešitve, ki jih bodo takoj vzeli za svoje. Predavatelja sta predlagala pet strategij za ‘popačenje časa’ in ob tem pokazala tudi zanimive primere: maksimizirati (Snooze for coffee), optimizirati, minimizirati, nadomestiti in ustaviti (Spomin na Dan poljske vstaje).

Prvo predavanje v popoldanskem času je vodil Richard Stacy, svetovalec za družbene medije, ki je več kot dvajset let preživel v korporativnih komunikacijah in PR agencijah znotraj Saatchi & Saatchi. Pod naslovom ‘Drugačen pogled na vsebine‘ nas je postavil pred trditev, da mora znamka govoriti porabniku samo takrat, ko ji porabnik to dovoli. Ne smemo se vsiljevati, riniti v pogovor! Biti moramo sredstvo povezovanja, ne distribucije. Tako bomo na spletnih družbenih medijih sicer ustvarili manj dosega, a višjo pripadnost, vključenost. Ne smemo razmišljati, kako bomo dosegli ciljno skupino, ampak kako bo ciljna skupina dosegla nas.

S Folkerjem Wrageom, ustanoviteljem in lastnikom Wrage/Antwort smo iskali srečo na delovnem mestu. Zakaj smo v oglaševalski industriji tolikokrat nesrečni? Prevečkrat krivimo nesramne stranke, nizke plače, nor delovnik, … Folker nas je naučil, da se  sreča skriva v petih stvareh: v ugodju, razmerjih, smislu, pripadnosti in dosežku. Teh pet stvari moramo iskati tudi na delovnem mestu, kjer nas bo sreča pripeljala do podjetniškega uspeha, ta pa naprej do še večjega občutka sreče. Enostavno!

Zadnji dan predavanj na 21. Zlatem bobnu se je končal v olimpijskem slogu, sledila so namreč predavanja na temo Soči po Sočiju. Strateški vodja Alexander Chizhikov je povedal več o tem nadvse edinstvenem projektu v luči digitalnega: kako so se lotevali strategije promocije, ustvarili uradni ‘hashtag’ iger, vključili 88 držav in privabili okrog 60 milijonov obiskovalcev internetne strani. Menedžerka Stella Svyatskaya pa je zatem predstavila strokovno analizo trendov in uveljavljanja novih medijev na letošnjih Olimpijskih igrah.

Program predavanj letošnjega Zlatega bobna se je s tem zaključil. Štirje dnevi festivala v portoroškem Bernardinu so skupaj privabili od 850 do 900 obiskovalcev, s čimer so, po besedah vodje komuniciranja Boruta Odlazka, organizatorji zelo zadovoljni.

Priljubljeno

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Zamudili ste ...

Tehnologija

Kako se razlikujeta Kanban in Scrum in katero metodo izbrati?

Kako izbrati pravo agilno metodo oz. dovoliti, da metoda izbere vas?

Družbena omrežja

Kako starejša generacija uporablja družbena omrežja?

Demografska struktura na družbenih omrežjih se spreminja. Čeprav je bil Facebook sprva omrežje za študente in mlade, ima danes pomembno vlogo tudi za naše starše in stare starše.

Svet startupov

7 podjetniških lekcij, ki sem se jih naučil iz preteklih (ne)uspehov

Marin Medak je soustanovitelj podjetja Della Spina, ki prodaja dipotrijska očala prek spleta. V današnji kolumni razkriva nekaj zanimivih in poučnih lekcij, ki vam zagotovo pridejo prav na podjetniški poti.

Spletni marketing

Otroci in prikrito oglaševanje s spletnimi vplivneži

Morda se vem zdi, da vsi trije pojmi iz naslova niso povezani med seboj, a pokazala vam bom, da so močno prepleteni.

Družbena omrežja

Manca Korelc: Kako uspešno uporabljati LinkedIn?

S strokovnjakinjo za LinkedIn Manco Korelc smo poklepetali o tem, kako kar najbolje izkoristiti potencial, ki vam ga ponuja največje spletno poslovno omrežje.

Spletni marketing

Priročnik: kako sodelovati z influencerji v letu 2019?

Influencer marketing je iz "buzzworda" postal strateško marketinško orodje. Pripravili smo podroben vodnik, ki vam bo pomagal, da uspešno izpeljete svojo prvo kampanjo marketinga z vplivneži.