Zemanta prodala svoja blogerska orodja in mrežo ameriškemu podjetju Sovrn - Netokracija.si

Zemanta prodala svoja blogerska orodja in mrežo ameriškemu podjetju Sovrn

Zemanta je za neznano vsoto podjetju Sovrn iz ZDA prodala svoja blogerska orodja in mrežo. Gre za produkt, s katerim so kot prvi startup iz regije pridobili investicijo Seedcampa in tvegan kapital iz ZDA. Sedaj se bodo popolnoma posvetili platformi Zemanta One za promocijo vsebin in domorodno oglaševanje.

netokracija3
Boštjan Špetič in Andraž Tori, ustanovitelja Zemante

Pametni pomočniki, ki blogerjem pomagajo pri pisanju in opremljanju vsebin, so bili Zemantin prvi produkt. Kasneje se je  Zemanta preusmerila v orodja za promocijo vsebin in domorodno oglaševanje. Takrat so spremenili svojo poslovno strategijo, a rdeča nit so še vedno spletne vsebine. Od orodij za pomoč pri ustvarjanju vsebin se je podjetje preusmerilo k orodjem za njihovo oglaševanje in razširjanje. Zemanta zdaj ponuja vseobsežno platformo, ki oglaševalcem omogoča kupovati, upravljati in optimizirati promocijo vsebin. Nova usmeritev podjetja pa pomeni tudi, da je prišel čas, da se za blogerska orodja poišče nov dom.

Kot je povedal tehnični direktor in soustanovitelj Andraž Tori:

Ko smo leta 2007 začeli Zemanto, nas je ideja pametnega osebnega asistenta za pisanje povsem prevzela. V letu 2016 se zdi ideja še bolj sodobna kot tedaj. Storitve kot so Siri in Echo kažejo nove možnosti računalniško­človeških vmesnikov. Tehnologije, ki razumejo človeški jezik danes postajajo vseprisotne. Ponosni smo, da je bila Zemanta kar nekaj let na čelu teh trendov.

Boštjan Špetič, vodja produktov in soustanovitelj:

Lahko rečem, da smo našli popolnega partnerja. Sovrn je  partner 80.000 neodvisnim spletnim stranem in založnikom. Njihova orodja in tehnologije pomagajo spletnim založnikom ustvarjati vsebine, razumeti svoje občinstvo, ga aktivirati in zaslužiti.

Podjetje Sovrn bo vložilo dodatna sredstva v razvoj novih možnosti za vstavljanje kontekstualno povezanih člankov, fotografij in videov v spletne objave. Uporabniki Zemantinih orodij “Editorial Assistant” in “Related Content” bodo torej kmalu lahko uporabljali izboljšane produkte.

Priljubljeno

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.