Zemanta prodala svoja blogerska orodja in mrežo ameriškemu podjetju Sovrn

Zemanta je za neznano vsoto podjetju Sovrn iz ZDA prodala svoja blogerska orodja in mrežo. Gre za produkt, s katerim so kot prvi startup iz regije pridobili investicijo Seedcampa in tvegan kapital iz ZDA. Sedaj se bodo popolnoma posvetili platformi Zemanta One za promocijo vsebin in domorodno oglaševanje.

netokracija3
Boštjan Špetič in Andraž Tori, ustanovitelja Zemante

Pametni pomočniki, ki blogerjem pomagajo pri pisanju in opremljanju vsebin, so bili Zemantin prvi produkt. Kasneje se je  Zemanta preusmerila v orodja za promocijo vsebin in domorodno oglaševanje. Takrat so spremenili svojo poslovno strategijo, a rdeča nit so še vedno spletne vsebine. Od orodij za pomoč pri ustvarjanju vsebin se je podjetje preusmerilo k orodjem za njihovo oglaševanje in razširjanje. Zemanta zdaj ponuja vseobsežno platformo, ki oglaševalcem omogoča kupovati, upravljati in optimizirati promocijo vsebin. Nova usmeritev podjetja pa pomeni tudi, da je prišel čas, da se za blogerska orodja poišče nov dom.

Kot je povedal tehnični direktor in soustanovitelj Andraž Tori:

Ko smo leta 2007 začeli Zemanto, nas je ideja pametnega osebnega asistenta za pisanje povsem prevzela. V letu 2016 se zdi ideja še bolj sodobna kot tedaj. Storitve kot so Siri in Echo kažejo nove možnosti računalniško­človeških vmesnikov. Tehnologije, ki razumejo človeški jezik danes postajajo vseprisotne. Ponosni smo, da je bila Zemanta kar nekaj let na čelu teh trendov.

Boštjan Špetič, vodja produktov in soustanovitelj:

Lahko rečem, da smo našli popolnega partnerja. Sovrn je  partner 80.000 neodvisnim spletnim stranem in založnikom. Njihova orodja in tehnologije pomagajo spletnim založnikom ustvarjati vsebine, razumeti svoje občinstvo, ga aktivirati in zaslužiti.

Podjetje Sovrn bo vložilo dodatna sredstva v razvoj novih možnosti za vstavljanje kontekstualno povezanih člankov, fotografij in videov v spletne objave. Uporabniki Zemantinih orodij “Editorial Assistant” in “Related Content” bodo torej kmalu lahko uporabljali izboljšane produkte.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Mobilno

Se lahko Honor 9 kosa z najboljšimi?

Honor 9 se zdi logična izbira za vse tiste, ki potrebujejo lepo oblikovan mobilni telefon z odličnimi specifikacijami.

Novica

Na spletu se najbolje nakupuje na gizzmo.si in mrpet.si!

Konferenca Ecommerce Day 2017 v Ljubljani je danes postregla z zmagovalci letošnjega izbora najboljših spletnih trgovcev. Glavna nagrada za večje spletne trgovce je pripadla trgovini gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce pa mrpet.si.

Spletni marketing

Čez štiri dni v Ljubljani: Ecommerce Day 2017

Čez štiri dni se bodo strokovnjaki s področja spletne trgovine zbrali na enem mestu, na največji regijski konferenci o spletnem nakupovanju. Ecommerce Day 2017, ki ga organizirata Shopper's Mind Slovenija in Ceneje.si, se bo 28. in 29. novembra odvil v Ljubljani. Izkoristite izjemno priložnost in si zagotovite vstopnico za mreženje z več kot 200 strokovnjaki spletnega trženja.

Kultura 2.0

Zakaj si moraš poiskati službo v ‘digitalu’, razkriva Mak Kordić v 2. oddaji Digitalna kava

V drugi oddaji Digitalna kava smo govorili z Makom Kordićem, lastnikom in direktorjem digitalne agencije CNJ Digital. Mak pravi, da v znanju in idejah vidi moč, vse ostalo pa se da najeti.

Intervju

Strateg rasti: kdo je, kaj počne in kdo ga potrebuje?

Z razvojem tehnologije so se razvili tudi novi, digitalni poklici – delovna mesta z “nenavadnimi” nazivi in zadolžitvami. Kdo je growth strategist ali po slovensko strateg rasti? Kaj počne in kdo ga potrebuje? Podrobnosti poklica nam razkriva Maja Voje, strateginja rasti pri MAD Kings Growth Agency v Bruslju, ki jo lahko ta petek, 10. 11., srečate na dogodku Growth Marketing Conference Meetup v Ljubljani.

Kultura 2.0

Kako zgleda tvoj ‘lajf’, če oblikuješ nogavice, razkriva (digitalna) kava z Zulu Zion

Na slovenski digitalni sceni deluje kup nadarjenih oseb, ki so hkrati izredno zanimivi sogovorniki. Ustvarili smo serijo video intervjujev, v katerih se ob dobri kavi pogovarjamo s kreativnimi ljudmi.