Zepppelin pivotiral v Databox in osvojil nagrado 'Best Big Data Startup' v Silicijevi dolini - Netokracija.si

Zepppelin pivotiral v Databox in osvojil nagrado ‘Best Big Data Startup’ v Silicijevi dolini

O Zepppelinu Davorina Gabrovca smo pisali že lani, ko je bila ekipa sprejeta v TechStars, eden najuglednejših ameriških pospeševalnikov. Letos so se posvetili razvoju in nadgradnji platforme ter pivotirali v Databox. Podjetje s sedežem v Bostonu in razvojnim centrom na Ptuju je pred kratkim na konferenci Demo Fall v Silicijevi dolini v konkurenci 41 finalistov osvojilo nagrado za "Best Big Data Startup".

Databox

O Zepppelinu Davorina Gabrovca smo pisali že lani, ko je bila ekipa sprejeta v TechStars, eden najuglednejših ameriških pospeševalnikov. Letos so se posvetili razvoju in nadgradnji platforme ter pivotirali v Databox. Podjetje s sedežem v Bostonu in razvojnim centrom na Ptuju je pred kratkim na konferenci Demo Fall v Silicijevi dolini v konkurenci 41 finalistov osvojilo nagrado za “Best Big Data Startup”. Kot nam je zaupal Davorin:

Nenehno smo razmišljali o tem, kako bi lahko še dodatno izboljšali dostop do ključnih podatkov in metrik poslovanja, še posebej za tiste kadre, ki se dnevno soočajo s sprejemanjem pomembnih strateških poslovnih odločitev, večino svojega časa pa preživijo izven pisarn.

Tako je od Zepppelina, spletne aplikacije za agregacijo podatkov, nastal Databoxmobilna aplikacija, ki direktorjem in menedžerjem omogoča direkten dostop do ključnih podatkov o poslovanju podjetja in jim tako pomaga pri hitrem sprejemanju pomembnih poslovnih odločitev.

Tehnično je mogoče Databox povezati s katerokoli spletno storitvijo, podatkovno bazo ali excelovim dokumentom. Vsi podatki so tako dostopni kadarkoli in kjerkoli, zaenkrat le uporabnikom iPhoneov. Databox trenutno uporablja nekaj čez 100 ameriških podjetij.

DataBox_Davorin_Gabrovec
Davorin predstavlja Databox na konferenci Demo Fall 2013 (foto: Databox)

Od Zepppelina do Databoxa

Z imenom Zepppelin in pozneje Zeppelin so imeli precej težav že od samega začetka, zato so skupaj s pivotom in rebrandingom zamenjali tudi ime produkta. Za relativno velik znesek so kupili domeno databox.com – po Davorinovih besedah gre za eno najboljših investicij doslej.

Databox ima trenutno dovolj kapitala s strani obstoječih ameriških investitorjev, zato dodatnih vlaganj trenutno ne iščejo.

Res je, da se trenutno za nas zanima nekaj večjih ameriških skladov tveganega kapitala. Dejstvo je, da smo prisotni v zelo perspektivni Mobile BI/Analytics panogi in da imamo zelo dober produkt, katerega razvoj smo usmerjali v sodelovanju z nekaj ključnimi strankami.

Davorin hkrati startupom svetuje, naj ne čakajo preveč in naj produkt čim prej pripravijo do faze, ko ga bo moč preveriti na trgu. Potem bo pot čez inkubatorje, ki so odlična odskočna deska za pridobivanje investitorjev in mentorjev, bistveno lažja.

DataBox2
Databox je mobilna aplikacija, ki vodstvenemu kadru omogoča direkten dostop do ključnih podatkov o poslovanju podjetja

Ambiciozni cilji

Kaj pa konkurenca? Na trgu je trenutno veliko Business Intelligence rešitev (SAP Business Object, MicroStrategy, Tableau …), a je večina teh rešitev namenjena IT oddelkom in analitičnim službam v podjetju in ne direktorjem, menedžerjem in ostalim, ki preživijo večino delovnega časa izven pisarne. Databox je eden prvih ponudnikov, ki se je fokusiral na vodstvene kadre in pametne naprave. Kot pravi Davorin:

Z vidika produkta so naše prednosti zagotovo odlična uporabniška izkušnja, odprtost platforme in fleksibilnost pri prilagoditvi uporabniku. Naš cilj je v naslednjih treh do petih letih zgraditi podjetje, vredno 100 milijonov dolarjev.

Priljubljeno

Digitalni mediji

[DIGGIT] Podarimo brezplačno vstopnico!

Junijska konferenca o digitalnih komunikacijah se bliža! Sodelujte v nagradni igri, pravilno odgovorite na vprašanje in si zagotovite svoj sedež - brezplačno!

Svet startupov

Sklad Silicon Gardens investiral v 5 slovenskih startupov: Sqwiz, Povio, Flaviar, Getta.pro in Sphericam

Sklad Silicon Gardens je objavil seznam prvih petih investicij, ki so jih opravili od maja letos. Kot pravijo predstavniki sklada, je v Sloveniji in regiji dovolj talenta in inovacij.

Družbena omrežja

Instagram razkril demografske podatke uporabnikov v Sloveniji

Kolikokrat ste že iz radovednosti ali zaradi poslovnih razlogov zaman iskali podatek o številu uporabnikov Instagrama v Sloveniji? Sedaj so dolgo iskani podatki končno na voljo. Instagram je pred kratkim omogočil oglaševanje v regiji, s tem pa je tudi razkril nekaj demografskih podatkov slovenskih uporabnikov.

Zamudili ste ...

Družbena omrežja

Vse, kar morate vedeti o organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu

Katere so najbolj pogoste napake podjetij pri organizaciji nagradnih iger na Facebooku in Instagramu?

Družbena omrežja

Kaj se lahko na primeru malega Krisa naučimo o dobrodelnosti in preračunljivosti podjetij?

Se kdaj vprašate, kako smo posamezniki in podjetja dobrodelni? Je pogojevanje dobrodelnosti z nakupom sodelovanje s kupci ali preračunljivost, ki je namenjena pospeševanju prodaje? Smo do tovrstnih dobrodelnosti podjetij lahko kritični ali se to ne spodobi, saj vendar delajo dobro? Nabirka za malega Krisa je spodbudila ta razmislek o dobrodelnosti.

Kultura 2.0

Veliki seznam coworking prostorov v Sloveniji

Kje v Sloveniji lahko najamem pisarno, sejno sobo, prostor za sestanek, si delim delovno mizo in ob tem izmenjujem izkušnje, ideje in informacije s somišljeniki?

Kultura 2.0

Vse, kar morate vedeti o platformi YouTube Music (ki je že na voljo v Sloveniji!)

Ni neznanka, da se YouTube v naši regiji še vedno pretežno uporablja kot platforma za poslušanje glasbe. Zdaj je tudi v Sloveniji na voljo storitev YouTube Music, posvečena prav glasbi, in preverili smo, kaj početi z njo in ali jo je sploh vredno preizkusiti.

Kultura 2.0

Zaplujte v poletje z novo različico World of Warships – battle royale

Nikoli nisem bil človek, ki sanjari o dolgih plovbah, a vedno sem užival v igrah, v katerih je treba upravljati s kakšno vrsto velike mehanizacije. To je preraslo v veliko ljubezen do simulatorjev pa tudi drugih iger, ki na primer vključujejo ladje ali tanke.

Spletni marketing

Kaj se lahko o vsebinskem marketingu naučimo od digitalnih agencij POINT OUT, Madwise in Optiweb?

POINT OUT, Madwise in Optiweb so tri slovenske digitalnomarketinške agencije, ki potencial svojih kanalov izkoriščajo za deljenje znanja, spodbujanje odprte razprave o različnih temah in posledično pritegovanje novih naročnikov.